• Anonym (Miss tight)

    Analt på Alla hjärtans dag

    Hej, min kille har sagt att han alltid gillat analsex, har aldrig vågat göra det men nu på alla hjärtans dag vill jag visa hur mycket jag älskar honom och tänkte låta honom ta mig i röven och min anala oskuld.

    Jag vill göra det så vackert och fint som möjligt. Nu som haft mer analt eller kanske gjort något sånt här tidigare. Hur gör man bäst rent sig innan? Hur tränar man på att ta emot en kuk där? Har en relativt grov dildo men har svårt att träna med den, vilket glidmedel är bäst?

  • Svar på tråden Analt på Alla hjärtans dag
  • Anonym (Ut)
    Anonym (G) skrev 2024-02-15 12:48:17 följande:
    Hjärntvätt från porrkonsumtion. Inget ska in där. Utöver de punkter du nämnt så ökar även risken för analcancer för de som regelbundet ägnar sig åt denna osunda aktivitet. Sjukt minst sagt.

     


    Kollar knappt på porr, men gillar att knulla tajt rövhål 

  • Anonym (DJ Röv)
    Anonym (Ut) skrev 2024-02-15 14:35:19 följande:

     


    Kollar knappt på porr, men gillar att knulla tajt rövhål 


    Amen.
  • Anonym (G)
    Anonym (Petra) skrev 2024-02-15 13:42:44 följande:
    Jag inspireras av porr och tar väldigt gärna emot en stor härlig kuk i stjärten varje gång jag får ligga.

    Så gott så gott så gott! Solig
    Tror inte att personer med analcancer skulle hålla med dig. Sjukt att hålla på med sex som skadar tarm och sprider miljarder skadliga e-coli-bakterier. Och det spelar ingen roll att man sköljer innan. Det kommer alltid att finnas massa bakterier kvar i ändtarmen ändå. Vidrigt är det. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Petra) skrev 2024-02-15 13:42:44 följande:
    Jag inspireras av porr och tar väldigt gärna emot en stor härlig kuk i stjärten varje gång jag får ligga.

    Så gott så gott så gott! Solig
    Det är inte gott att skada tarmen och få analcancer. Sjukt resonemang. Porr är inte verklighet heller för den delen. 
  • Anonym (Petra)
    Anonym (G) skrev 2024-02-16 01:51:05 följande:
    Tror inte att personer med analcancer skulle hålla med dig. Sjukt att hålla på med sex som skadar tarm och sprider miljarder skadliga e-coli-bakterier. Och det spelar ingen roll att man sköljer innan. Det kommer alltid att finnas massa bakterier kvar i ändtarmen ändå. Vidrigt är det. 
    Vi njuter av olika saker kan jag se.

    Vad gillar du?

    Broderi? Körsång! Svampplockning? Textiltryck?
  • Anonym (tron)
    Anonym (Miss tight) skrev 2024-02-09 19:51:17 följande:
    Analt på Alla hjärtans dag

    Hej, min kille har sagt att han alltid gillat analsex, har aldrig vågat göra det men nu på alla hjärtans dag vill jag visa hur mycket jag älskar honom och tänkte låta honom ta mig i röven och min anala oskuld.

    Jag vill göra det så vackert och fint som möjligt. Nu som haft mer analt eller kanske gjort något sånt här tidigare. Hur gör man bäst rent sig innan? Hur tränar man på att ta emot en kuk där? Har en relativt grov dildo men har svårt att träna med den, vilket glidmedel är bäst?


    Hur gick det, fick du till det?
  • Anonym (Lustfyllt par)
    Anonym (G) skrev 2024-02-15 12:48:17 följande:
    Hjärntvätt från porrkonsumtion. Inget ska in där. Utöver de punkter du nämnt så ökar även risken för analcancer för de som regelbundet ägnar sig åt denna osunda aktivitet. Sjukt minst sagt.
    Analsex har utövats bland heterosexuella under hela civilisationens tid. Kallas grekisk massage pga just grekernas förkärlek till det bakre hålet i antiken. Att skylla allt på porren är en kraftig och felaktig förenkling även om just porren har normaliserat det en hel del. 
  • Anonym (Signe)
    Anonym (G) skrev 2024-02-15 12:48:17 följande:
    Hjärntvätt från porrkonsumtion. Inget ska in där. Utöver de punkter du nämnt så ökar även risken för analcancer för de som regelbundet ägnar sig åt denna osunda aktivitet. Sjukt minst sagt.
    Analcancer? Nu blev jag rädd 🥺
  • SannnaB

    Hur blev det? Fick du nåt analsex? Jag själv älskar att få den där bak om den inte är för stor och om jag är tillräckligt uppvärmd. 

  • Anonym (G)
    Anonym (Petra) skrev 2024-02-16 06:37:41 följande:
    Vi njuter av olika saker kan jag se.

    Vad gillar du?

    Broderi? Körsång! Svampplockning? Textiltryck?
    Dum kommentar från dig. Vad har något av de där tingen att göra med sex?

    Jag uppskattar sådant som våra kroppar är naturligt gjorda för att göra och analsex är inget sådant då det skadar tarmen, orsakar blödningar och sprickor i slemhinnorna därinne och kan ge upphov till både hemorrojder och analcancer.

    För att inte tala om hur grisigt ohygieniskt det är att få miljarder med bajsbakterier på könet vilket i sig orsakar urinvägsinfektioner. Och nej - det går inte att bli ren därinne då tarmen är en plats där e-coli finns i miljarder antal, helt oavsett hur mycket man försöker spola med vatten. Det gör ingen skillnad ändå. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Signe) skrev 2024-03-25 09:52:48 följande:
    Analcancer? Nu blev jag rädd 🥺
    Det förstår jag. Den folkgrupp som allra mest drabbas av analcancer är män som ligger med andra män, dvs, den grupp som har överlägset mest anala samlag av alla. Finns att läsa mer kring om man söker på sjukdomen. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-03-25 09:46:30 följande:
    Analsex har utövats bland heterosexuella under hela civilisationens tid. Kallas grekisk massage pga just grekernas förkärlek till det bakre hålet i antiken. Att skylla allt på porren är en kraftig och felaktig förenkling även om just porren har normaliserat det en hel del. 
    Det är irrelevant vad grekerna gjorde för typ tusen år sen. Män som lever idag blir influerade av den porr som produceras i nutiden. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Ut) skrev 2024-02-15 14:35:19 följande:

     


    Kollar knappt på porr, men gillar att knulla tajt rövhål 


    Ja - i dina önskedrömmar. I verkliga livet är det en minoritet av folket som ägnar sig åt avloppssex. 
  • Anonym (Ego)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-03-25 09:46:30 följande:
    Analsex har utövats bland heterosexuella under hela civilisationens tid. Kallas grekisk massage pga just grekernas förkärlek till det bakre hålet i antiken. Att skylla allt på porren är en kraftig och felaktig förenkling även om just porren har normaliserat det en hel del. 
    Fick namnet.eftersom grekerna utövade pederasti med pojkar.

    Dessutom fanns det porr på den tiden också.
Svar på tråden Analt på Alla hjärtans dag