• Anonym (Stina)

    Jag måste ha honom

    Han är gift och hans fru är inte lika snygg som jag. I krig och kärlek är allt tillåtet. Jag har försökt med allt möjligt men han verkar inte fatta att jag vill ha honom. Det är helt fel att vara kompisar, jag skulle inte stå ut med det. Jag vill ha honom nu och skaffa barn med honom.  

  • Svar på tråden Jag måste ha honom
  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:26:30 följande:
    Jag ser folk på stan som stirrar. De är intresserade alltså? Sett kvinnor på ICA som tittat på mig och ler, följer mig med blicken. Jag hade halva inne där alltså. Kvinnor jag jobbat med har sett mig länge i ögonen utan att säga nåt när vi sitter mitt emot varandra. De fantiserade nog om barnförbjudna saker.
    Som en yngre tjej på jobbet. Hon såg mig rakt i ögonen och det kändes utmanande. Jag trodde att hon var intresserad. Det var hon inte.
  • Anonym (Disa)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:26:30 följande:
    Jag ser folk på stan som stirrar. De är intresserade alltså? Sett kvinnor på ICA som tittat på mig och ler, följer mig med blicken. Jag hade halva inne där alltså. Kvinnor jag jobbat med har sett mig länge i ögonen utan att säga nåt när vi sitter mitt emot varandra. De fantiserade nog om barnförbjudna saker.
    Du tolkar upprnbarligen fel. Jag kan inte lära att särskilja normal ögonkontakt från flörtande. Här kan du läsa om ögonkontakt och flirtande:
    www.wikihow.com/Flirt-With-Eye-Contact

    Nu kommer jag inte svara dig mer eftersom vår konversation inte är ontopic. Du får starta en egen tråd om du vill diskutera frågan vidare. 
  • Anonym (Hm)

    Vadå han verkar inte fatta? Han vill antagligen inte ha DIG.

  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (Disa) skrev 2024-02-18 10:41:07 följande:
    Du tolkar upprnbarligen fel. Jag kan inte lära att särskilja normal ögonkontakt från flörtande. Här kan du läsa om ögonkontakt och flirtande:
    www.wikihow.com/Flirt-With-Eye-Contact

    Nu kommer jag inte svara dig mer eftersom vår konversation inte är ontopic. Du får starta en egen tråd om du vill diskutera frågan vidare. 
    Ja, det gör jag. Man önskar att man vore normal och social och lärt sig att läsa kvinnors signaler.

    Tack för att du tog dig tid. Jag uppskattar det. Ha en trevlig söndag!
  • Anonym (Disa)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:42:46 följande:
    Ja, det gör jag. Man önskar att man vore normal och social och lärt sig att läsa kvinnors signaler.

    Tack för att du tog dig tid. Jag uppskattar det. Ha en trevlig söndag!
    Tack detsamma! 
  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (Stina) skrev 2024-02-18 08:38:48 följande:
    Jag måste ha honom

    Han är gift och hans fru är inte lika snygg som jag. I krig och kärlek är allt tillåtet. Jag har försökt med allt möjligt men han verkar inte fatta att jag vill ha honom. Det är helt fel att vara kompisar, jag skulle inte stå ut med det. Jag vill ha honom nu och skaffa barn med honom.  


    Väx upp! Du tror att allt handlar om utseendet. Han fattar nog men ignorerar dina försök för att han förmodligen är lyckligt gift och älskar sin fru! Simple as that! 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 08:44:48 följande:

    Jag kände samma och stötte på en tjej som var upptagen. Hennes kille bodde i en stad långt bort. Hon sa inte nej först, och vi pratade på att träna ihop, gå på bio.

    En tjej på jobbet var jag kär i, men hon var upptagen. Det var en plåga att jobba ihop i flera år. 

    Jag var besatt av en tjej i några år, och hon ville mest vara vänner. Det var jobbigt för mig, så jag sa att jag inte klarar av det. Ville inte se henne med andra killar.

    Senaste jag kände att jag måste ha var singel, men mycket yngre. Vi hade jobbat ihop tidigare. De flesta tyckte det var fel.


    Ja det kommer nog bli svårt för dig att kunna få en relation att fungera så länge du tror att allt handlar om dig och vad du vill ha... jag tror att ett besök hos psykolog skull nog vara bra för dig.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:26:30 följande:
    Jag ser folk på stan som stirrar. De är intresserade alltså? Sett kvinnor på ICA som tittat på mig och ler, följer mig med blicken. Jag hade halva inne där alltså. Kvinnor jag jobbat med har sett mig länge i ögonen utan att säga nåt när vi sitter mitt emot varandra. De fantiserade nog om barnförbjudna saker.
    Alltså... det är ju uppenbart att du har stora prpblem med dig själv. Ingen här kommer kunna hjälpa dig med det, det enda som kanske möjligen kan hjälpa är terapi.
  • Anonym (Hej)

    En gift man ska inte våldta andra kvinnor, inte bra alls, en singel har inte valt att vara singel.

Svar på tråden Jag måste ha honom