• Anonym (Glans)

    Storleken igen...

    Kvinnor, hur viktig är egentligen storleken för er, och när är den för liten och när är den för stor? Vad avgör om den är "bra"?

  • Svar på tråden Storleken igen...
  • Anonym (Lillamy)

    Storleken har betydelse, var en av dom kvinnor som inbillade mig att jag inte kunde komma av vaginalt eller vilja ha en stor kuk tills jag träffade min välrustade kk.

    Har aldrig njutit så mycket av att bli påsatt än av honom och fått multipla orgasmer pga hans stora kuk.

  • Anonym (Glans)
    Anonym (Lillamy) skrev 2024-02-21 17:42:16 följande:

    Storleken har betydelse, var en av dom kvinnor som inbillade mig att jag inte kunde komma av vaginalt eller vilja ha en stor kuk tills jag träffade min välrustade kk.

    Har aldrig njutit så mycket av att bli påsatt än av honom och fått multipla orgasmer pga hans stora kuk.


    Och hur stor..?
  • Anonym (Monica)
    Anonym (Lillamy) skrev 2024-02-21 17:42:16 följande:

    Storleken har betydelse, var en av dom kvinnor som inbillade mig att jag inte kunde komma av vaginalt eller vilja ha en stor kuk tills jag träffade min välrustade kk.

    Har aldrig njutit så mycket av att bli påsatt än av honom och fått multipla orgasmer pga hans stora kuk.


    Har liknande erfarenhet. Tyckte inte att storleken hade någon större betydelse. Hade testat allt från 12 till typ 19/20 cm. 
    Min man har alltid tänt på att jag har sex med andra män och då välutrustade. För ett par år sedan träffade vi en svart kille med en ENORMT stor penis. Bra större än någon vi träffat tidigare. Han har en porrfilmsstor och då bland de större av porrfilmsstor. Ta en titt på Mandingo, Dredd, Julio Gomez och liknande killar. Min man älskar att kolla på dessa porrskådisar.

    Vår bulls penis har gett mig helt otroliga orgasmer. Helt annat än jag någonsin tidigare upplevt. Både vaginalt och analt. Han är naturligtvis en fantastisk älskare men hans stora penis är helt magisk! Det är som att orgasmerna blir intensivare, djupare och längre. Jag hamnar i någon slags trans och är helt borta efter en sådan orgasm. 

    Smaken är naturligtvis som baken! Väldigt delad! Det är min upplevelse. Andra kvinnor har säkert annorlunda smak än vad jag har. 
  • Anonym (tim)
    Anonym (Monica) skrev 2024-02-21 21:44:35 följande:
    Har liknande erfarenhet. Tyckte inte att storleken hade någon större betydelse. Hade testat allt från 12 till typ 19/20 cm. 
    Min man har alltid tänt på att jag har sex med andra män och då välutrustade. För ett par år sedan träffade vi en svart kille med en ENORMT stor penis. Bra större än någon vi träffat tidigare. Han har en porrfilmsstor och då bland de större av porrfilmsstor. Ta en titt på Mandingo, Dredd, Julio Gomez och liknande killar. Min man älskar att kolla på dessa porrskådisar.

    Vår bulls penis har gett mig helt otroliga orgasmer. Helt annat än jag någonsin tidigare upplevt. Både vaginalt och analt. Han är naturligtvis en fantastisk älskare men hans stora penis är helt magisk! Det är som att orgasmerna blir intensivare, djupare och längre. Jag hamnar i någon slags trans och är helt borta efter en sådan orgasm. 

    Smaken är naturligtvis som baken! Väldigt delad! Det är min upplevelse. Andra kvinnor har säkert annorlunda smak än vad jag har. 
    Ytterligare en snubbe som cosplayar på Familjeliv att han är en kvinna.

    Du är inte ensam, det kryllar av er. Men detta var nog ett riktigt praktexempel på typisk manlig text med inte mindre än sju giveaways, varav två är riktigt skrattretande. Ska inte avslöja dem, det är lika kul att hitta dem i andra liknande texter skrivna av män.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (I) skrev 2024-02-21 17:08:37 följande:

    Tjock och kort är de bästa för kvinnor 


    Min är normallång men grov. Alla tjejer jag varit med har varit väldigt nöjda. Förstår inte varför det är sånt tjat om längden när det är omkretsen som är det viktiga... 
  • Anonym (ABC)
    Anonym (t) skrev 2024-02-21 11:21:25 följande:

    för alla står redo med måttband...

    har bara träffat för stora, jävligt jobbigt


    MåttbandetGlad
  • Anonym (Swingers)

    Vi som par träffade en kille för en trekant som hade för liten enligt tjejen. Citat "jag kände knappt någonting".

  • Anonym (Varför?)

    Kan man inte skriva i alla andra oändligt många kuktrådar utan man måste tvunget starta en ny?
    Tröttsamt!

  • Anonym (??)
    Anonym (Swingers) skrev 2024-02-23 16:24:57 följande:

    Vi som par träffade en kille för en trekant som hade för liten enligt tjejen. Citat "jag kände knappt någonting".


    Hur liten var den då? 
  • Anonym (tim)
    Anonym (Swingers) skrev 2024-02-23 16:24:57 följande:

    Vi som par träffade en kille för en trekant som hade för liten enligt tjejen. Citat "jag kände knappt någonting".


    Det var snällt sagt tycker jag. Du kanske inte hade velat höra annat.
  • Anonym (Glans)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-02-23 16:37:41 följande:

    Kan man inte skriva i alla andra oändligt många kuktrådar utan man måste tvunget starta en ny?
    Tröttsamt!


    Välj en annan tråd att svara i..?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Lillamy) skrev 2024-02-21 17:42:16 följande:

    Storleken har betydelse, var en av dom kvinnor som inbillade mig att jag inte kunde komma av vaginalt eller vilja ha en stor kuk tills jag träffade min välrustade kk.

    Har aldrig njutit så mycket av att bli påsatt än av honom och fått multipla orgasmer pga hans stora kuk.


    Och jag lämnade min väldig välutrustade man och förälskade mig i en man med mycket mindre kuk. Aldrig haft så bra sexliv. Får också vaginala orgasmer.

    Så i mitt tycke spelar inte storleken Någon roll. sex är en helhet, inte bara kuk in och ut.
  • Anonym (Swingers)
    Anonym (??) skrev 2024-02-23 16:45:31 följande:
    Hur liten var den då? 
    kanske 11-12 cm lång och 8-9 tjock

    Tidigare har tjejen sagt att storleken inte spelar någon roll, men nu blev det tydligen för litet.
  • Anonym (Swingers)
    Anonym (tim) skrev 2024-02-23 16:53:40 följande:
    Det var snällt sagt tycker jag. Du kanske inte hade velat höra annat.
    Jag såg att den var liten.
    Meningen var att hon skulle få njuta av två kukar. Men besvikelsen var stor och vi söker lite försiktigt en ny kille med normalstor kuk på 14-16 cm...
Svar på tråden Storleken igen...