• Anonym (Anonym)

    Finns det någon vältränad kille här?

    Nu har jag träffat en kille ett par gånger och blir bara mer och mer kär för varje gång vi ses..
    Vi har inte haft sex ännu och jag fundera på om jag ska lägga ner helt eller försöka våga fortsätta träffa han.
    Problemet är att han har SÅ SÅ bra kropp, tränar som en galning. 
    Jag är inte överviktig, men celluliter och en mindre fin mage efter graviditet finns..

    Mitt ex var inte i så bra form så där hade jag inte det här problemet.
    En annan kille jag träffade ett tag var också väldigt bra tränad, men vi var ju bara vänner...
    Sen kan jag inte heller sluta tänka på varför han i hela friden skulle vilja vara med mig när det säkert finns fullt med singeltjejer på gymmet med perfekta kroppar?

    Hur tänker ni som skaffat tjej efter ni börjat träna och hon inte tränar eller har perfekt kropp som du? Aldrig sneglat eller hellre haft en tränad tjej?

  • Svar på tråden Finns det någon vältränad kille här?
  • Anonym (Kåt?)

    Låter snarare som du är kåt på hans kropp än kär. Självklart är det bra att attraheras av den man dejtar men i detta fall låter det som endast kåthet och du nämner även andra kroppar. Alla har olika smak vet du? Vet vissa stora killar med muskler som gillar smala tjejer utan muskler osv som sagt smaken är olika.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kåt?) skrev 2024-02-21 20:34:18 följande:

    Låter snarare som du är kåt på hans kropp än kär. Självklart är det bra att attraheras av den man dejtar men i detta fall låter det som endast kåthet och du nämner även andra kroppar. Alla har olika smak vet du? Vet vissa stora killar med muskler som gillar smala tjejer utan muskler osv som sagt smaken är olika.


    Hur menar du nu? Tjejer blir väl inte kåta på en killes kropp bara sådär? Det krävs andra saker. Om en man hade attraherats av en tjej och sa att hon har snygg kropp, så utgår du från att bara är kåt?
  • Anonym (Försök)

    Han kanske tränar så mycket för att han har dålig självkänsla? Det är bara att chansa!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Försök) skrev 2024-02-21 20:56:27 följande:

    Han kanske tränar så mycket för att han har dålig självkänsla? Det är bara att chansa!


    Han kanske känner av kroppshetsen? Läst att det är vanligt bland unga killar nu. Hollywood-skådisarna är idealet sen många år tillbaka nu. Många tjejer tycker att killar ska gå till gymmet.
  • Dilf

    Bara för att man själv kanske är vältränad betyder inte att man söker en likasinnad.
    Har själv alltid varit i bra form för jag gillat att träna då jag blir mycket piggare och mår bättre av att träna.
    har aldrig haft eller sökt en vältränad kvinna på det sättet,gillar kvinnliga former och det är mer än en kropp som triggar. Så kör bara

  • Anonym (Tom)

    Det är inte kroppen i sig, utan att man helst vill hitta någon som har en någorlunda liknande livsstil. Jag som tränar flera timmar på gym nästan varje dag och äter otroligt medvetet, skulle ha svårt att vara tillsammans med någon som bara sitter i soffan och trycker i sig chips och läsk. Och antingen skulle hon inte heller kunna stå ut med mig och min livsstil

    Jag bryr mig inte ett skvatt om min tjej har lite celluliter eller bristningar, det är bara charmigt och är tecken på hennes livshistoria

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tom) skrev 2024-02-21 22:25:31 följande:

    Det är inte kroppen i sig, utan att man helst vill hitta någon som har en någorlunda liknande livsstil. Jag som tränar flera timmar på gym nästan varje dag och äter otroligt medvetet, skulle ha svårt att vara tillsammans med någon som bara sitter i soffan och trycker i sig chips och läsk. Och antingen skulle hon inte heller kunna stå ut med mig och min livsstil

    Jag bryr mig inte ett skvatt om min tjej har lite celluliter eller bristningar, det är bara charmigt och är tecken på hennes livshistoria


    Om man inte tränar lika mycket, så måste det betyda att man bara sitter i soffan och äter chips?
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-21 22:28:27 följande:
    Om man inte tränar lika mycket, så måste det betyda att man bara sitter i soffan och äter chips?
    Fuckoff.
  • Anonym (Eric)

    Jag är en vältränad man. Jag beundrar kvinnor som också tränar och har vältränad kropp. Men jag uppskattar likväl någon med ?kvinnliga? former. Personligheten kommer före i vilket fall om jag skall bli attraherad. 

  • Anonym (Två_lägen)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-21 22:28:27 följande:
    Om man inte tränar lika mycket, så måste det betyda att man bara sitter i soffan och äter chips?
    Ja det är antingen svart eller vitt. Tränar man inte så mycket är man en lat chipsätande soffpotatis. Lever dessa i verkligheten där NYANSER finns?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Två_lägen) skrev 2024-02-22 08:11:19 följande:
    Ja det är antingen svart eller vitt. Tränar man inte så mycket är man en lat chipsätande soffpotatis. Lever dessa i verkligheten där NYANSER finns?
    Jag tränar, men inte jättemycket. Chips åt jag senast för nån månad sen.
Svar på tråden Finns det någon vältränad kille här?