• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Mia) skrev 2025-07-25 01:20:01 följande:
    Man vet aldrig vad som händer med sina sexuella preferenser. Delar dock preferensen för potenta och välutrustade män, Min pojkvän är trevlig på många sätt men välutrustad det kan man inte kalla honom. 

Skulle egentligen vilja att han fick se mig med en välutrustad äldre man men har ännu inte vågat berätta om mina fantasier på det området. 
    Älskar också detta! Har också preferensen äldre män men höga krav på att man kan prestera med bra potens. Inte alla äldre klarar det, men guldkornen finns....

Och så får dom väl se till att använda de piller som tack och lov finns! En vältränad silverräv med bra potens, finns det något bättre?? Blir nästan sugen nu....Skrattande
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (BBW) skrev 2025-07-29 12:43:08 följande:
    En klassiker. Gubben kallar det för helgspecial.
    Eller "extra allt" CoolTungan ute
  • Anonym (Lycklig)

Hösten inleddes på ett mkt bra sätt. En lunch och ett (o)planerat äventyr mot ett träd farligt nära restaurangen. Åtrån contra risken att bli upptäckt vägde över mot åtrån.

• Anonym (Lycklig)

Noterar den stora mängden raderade inlägg i denna tråd.... tydligen känslig materia milt sagt

• Anonym (r)
    Anonym (Lycklig) skrev 2025-10-16 17:07:43 följande:

Noterar den stora mängden raderade inlägg i denna tråd.... tydligen känslig materia milt sagt

Du verkar vara en speciell typ... Det som raderas är kontaktannonser= emot forumets regler. Såklart.
  • Anonym (Lycklig)

Nåväl det blir kallare och därför har jag spenderat hela em i ett varmt hotell rum.
    Magiskt att träffas igen efter några veckor. Ett glas i baren och därefter bar det iväg till hotellrummet. Vi var som tonåringar. Vi känner varandra nu mkt väl. Vi vet vad vi gillar. Det är ren och skär magi milt sagt.

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Lycklig) skrev 2025-10-16 17:14:16 följande:

Nåväl det blir kallare och därför har jag spenderat hela em i ett varmt hotell rum.
    Magiskt att träffas igen efter några veckor. Ett glas i baren och därefter bar det iväg till hotellrummet. Vi var som tonåringar. Vi känner varandra nu mkt väl. Vi vet vad vi gillar. Det är ren och skär magi milt sagt.

Av en underlig slump hann även jag med ett möte idag. Jag har inte fått sex av min partner sen förra gången jag träffade min extra, och det är ungefär lika torrt på hans kant. Vi ger åt varandra det som ingen annan frågar efter.

Hans kvinna sa t.o.m för en tid sen att han kanske borde skaffa sig en liten [fördom om kvinnor från visst land] bredvid eller något.

Undrar vad hon hade sagt om hon fick veta...?
  • Anonym (Lycklig)

Noterar att tråden tappat sin glans från starten. Mkt moral och ilska.

Dock.....undertecknad kommer just tillbaka från ett bättre Julbord. Vi hoppade över maten och begav oss till ett hyrt rum på konferensanläggningen (där förövrigt företagen tävlade i matsalen med att sjunga Julsånger).

En tid har gått sedan jag träffade min sexuella soulmate. Vi vet exakt vad vi gillar. Vi vet exakt vilka knappar vi skall trycka på. Allt blir så mkt enklare när vi har en rak kommunikation när man får höra i detalj på ett snuskigt sätt om man träffar fel marginellt. Vi siktar mot perfektion. Vi är öppna mot varandra om det inte går hela vägen. Då hjälper vi varandra till extas.

Tre rundor senare och några längre djupa samtal senare avslutas eftermiddagen.
    Jag är nu tillbaka och sitter på kontoret och kan se fram emot avslutningen på 2025.  Vi har redan lagt in en date i Januari.

God Jul vänner på familjeliv!

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden