• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lycklig)

Noterar att tråden tappat sin glans från starten. Mkt moral och ilska.

Dock.....undertecknad kommer just tillbaka från ett bättre Julbord. Vi hoppade över maten och begav oss till ett hyrt rum på konferensanläggningen (där förövrigt företagen tävlade i matsalen med att sjunga Julsånger).

En tid har gått sedan jag träffade min sexuella soulmate. Vi vet exakt vad vi gillar. Vi vet exakt vilka knappar vi skall trycka på. Allt blir så mkt enklare när vi har en rak kommunikation när man får höra i detalj på ett snuskigt sätt om man träffar fel marginellt. Vi siktar mot perfektion. Vi är öppna mot varandra om det inte går hela vägen. Då hjälper vi varandra till extas.

Tre rundor senare och några längre djupa samtal senare avslutas eftermiddagen.
    Jag är nu tillbaka och sitter på kontoret och kan se fram emot avslutningen på 2025.  Vi har redan lagt in en date i Januari.

God Jul vänner på familjeliv!

• Anonym (Lycklig)

God fortsättning!
    Har ni alla återgått till celibatet?

• Man 78
    Anonym (Lycklig) skrev 2026-01-29 18:35:27 följande:

God fortsättning!
    Har ni alla återgått till celibatet?

Typ. Men jag är iof singel. 
  • Noname00

Tror definitivt att sex med andra kan stärka ett annars bra sexlöst förhållande. 

Synd att det måste ske ibland utan den andres vetskap.

• Anonym (Dubbla kakor)

Idag var spektakulärt. Gott om tid i lugn och ro.

Han är ett fenomen. Jag har aldrig haft en man som är så uthållig eller som kommer så länge efter att jag retat honom till max i närmare två timmar, med tre pauser av lågintensiv återhämtning.

Jag kan ärligt säga att vi har tränat idag, helt utan att ha varit på gymmet.
    Jag längtar redan till nästa gång jag kan sluka honom helt och bli bara kropp och få hela hjärnan vänd ut och in med regnbågar och stjärnor.

Tillsammans faller vi genom universum.

• Anonym (Donna)

När jag läser tråden blir jag påmind om min fd älskare. Dock sabbade mitt ex (som redan var ett ex då) det genom att avslöja oss då hen överkom info. Det var härliga tider innan det avslöjades. Gav en extra glädje o spänning i vardagen. Älskar min man, men om det gick igen hade jag tagit till vara på det bättre. Svårt att hitta någon likasinnad som har de preferenser man vill ha. 

• Anonym (John-Anders)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2026-03-08 19:57:22 följande:

Idag var spektakulärt. Gott om tid i lugn och ro.

Han är ett fenomen. Jag har aldrig haft en man som är så uthållig eller som kommer så länge efter att jag retat honom till max i närmare två timmar, med tre pauser av lågintensiv återhämtning.

Jag kan ärligt säga att vi har tränat idag, helt utan att ha varit på gymmet.
    Jag längtar redan till nästa gång jag kan sluka honom helt och bli bara kropp och få hela hjärnan vänd ut och in med regnbågar och stjärnor.

Tillsammans faller vi genom universum.

Underbart!

(Skit i dumtummarna här)
  • Anonym (Den)
    Anonym (John-Anders) skrev 2026-03-09 13:32:31 följande:
    Underbart!

(Skit i dumtummarna här)
    Det är idioter som du som borde ignoreras, likväl som denna vidriga tråd, som uppmuntrar folk till att svika och bedra sina partners. Psykopater tänker som ni.
  • Anonym (John-Anders)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-09 13:50:03 följande:
    Det är idioter som du som borde ignoreras, likväl som denna vidriga tråd, som uppmuntrar folk till att svika och bedra sina partners. Psykopater tänker som ni.
    Som tur är så är världen inte svartvit. Hen kanske har en partner med cancer som inte kan ha sex längre, och skulle acceptera otroheten. Eller äktenskapet kanske är på upphällningen, otron ett symptom som kommer att sluta med separation. Eller hen blir misshandlad av sin partner och söker trygghet utanför hemmet. Eller partnern har av någon annan anledning slutat efterfråga sex och bryr sig inte om den andra är otrogen, så länge hen är snäll hemma.

Den som fördömer har slutat tänka.
  • Anonym (Den)
    Anonym (John-Anders) skrev 2026-03-09 14:05:39 följande:
    Som tur är så är världen inte svartvit. Hen kanske har en partner med cancer som inte kan ha sex längre, och skulle acceptera otroheten. Eller äktenskapet kanske är på upphällningen, otron ett symptom som kommer att sluta med separation. Eller hen blir misshandlad av sin partner och söker trygghet utanför hemmet. Eller partnern har av någon annan anledning slutat efterfråga sex och bryr sig inte om den andra är otrogen, så länge hen är snäll hemma.

Den som fördömer har slutat tänka.
    Ännu mer självförhärligande bullshit. Nej, det finns aldrig några legitima ursäkter till att kallblodigt gå bakom ryggen och lura sin partner.

Nej, apfolk som styrs av sina könsorgan är de enda i fråga som slutat tänka helt. 
  • Anonym (John-Anders)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-09 14:19:44 följande:
    Ännu mer självförhärligande bullshit. Nej, det finns aldrig några legitima ursäkter till att kallblodigt gå bakom ryggen och lura sin partner.

Nej, apfolk som styrs av sina könsorgan är de enda i fråga som slutat tänka helt. 
    Du tar verkligen i, med det grova artilleriet.

"Upp flyga orden, tanken stilla står, ord utan tanke aldrig himlen når"  (William Shakespeare)
  • Anonym (John-Anders)
    Anonym (Den) skrev 2026-03-09 14:19:44 följande:

Hen kanske inte bara styrs av sitt könsorgan, utan av en längtan efter närhet, passion, kärlek, ömhet. Om den som hen flyttat samman med efter hand stänger av ömhetskranen och rycker på axlarna åt partnerns behov, är den personen då helt utan skuld? Är det bara sexuell trohet som är värt något?
  • Anonym (Den)
    Anonym (John-Anders) skrev 2026-03-09 14:40:03 följande:
    Hen kanske inte bara styrs av sitt könsorgan, utan av en längtan efter närhet, passion, kärlek, ömhet. Om den som hen flyttat samman med efter hand stänger av ömhetskranen och rycker på axlarna åt partnerns behov, är den personen då helt utan skuld? Är det bara sexuell trohet som är värt något?
    Whataboutism är inte ett argument utan bara en billig undanflykt. Har man problem med sin partner så talar man om saken och fungerar inte detta så finns alternativet skilsmässa. Det finns inga ursäkter för att bete sig vidrigt mot sin partner som sagt, precis som det finns noll ursäkter att slå sin partner. 
  • Anonym (Den)
    Anonym (John-Anders) skrev 2026-03-09 14:36:04 följande:
    Du tar verkligen i, med det grova artilleriet.

"Upp flyga orden, tanken stilla står, ord utan tanke aldrig himlen når"  (William Shakespeare)
    Det är du som tar till med vidriga grova artilleri som på allvar uppmuntrar folk till att bedra och svika sina partners.
  • Anonym (M)
    Anonym (John-Anders) skrev 2026-03-09 14:40:03 följande:
    Då lämnar man istället för att bedra. Ha lite ryggrad och stå för det man vill ha. 
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden