• Anonym (No touch girl)

    Fattar han inte?

    Träffade en kille på tinder sommaren -20 och klickade inte. Vi strävade inte efter samma saker i livet, så jag sa det och tackade för mig.

    Han ville gärna fortsätta träffas ändå. vi kom överrens om att endast ses som vänner. Ingen kärlek eller sex. sa att vi så klart kunde kramas som vänner när vi ses eller jag åker hem. inget mer än så. vi skojade om att vi är no touch friends. Jag upplevde att han förstod detta. Jag valde ghosta honom i ett halv år Efter det här. Var upptagen med kärlek på annat håll.

    så undrade han om vi kunde ses och jag kunde lära honom mer om min hobby. Kul tänkte jag. Men märkte direkt att han inte förstått att vi är no touch friends 4-ever. han börjar direkt kommentera mina silikon bröst, som inte alla är silikon men Hmm. Inget hände för jag åkte hem innan klockan blev flr mycket.

    Nästa gång ville han beställa utmanande kläder åt mig innan jag skulle komma. Vi skulle ju inte ha sex! Hur kan killar inte fatta sådana saker? Jag dejtade en annan kille Som sagt.

    nu hör han av sig igen två år senare. Jag ghostade honom hela tiden fram tills nu.

    hur kan han tro att jag har ändrat mig? Jag är celibat och har inte sex med någon. han verkar inte tro på detta?

    hans chans till att ha en enda vän ryker ju när han beteer sej så här

  • Svar på tråden Fattar han inte?
  • Anonym (Fokusera på dig själv)

    Och jag fattar inte varför du återupptar kontakten. Lär du dig inte?

  • Anonym (Hmm)

    Du är falsk i kroppen o han i knoppen... ingen av er är bäst! Utan snarare lika sämst! 

  • Anonym (No touch girl)

    Nej, jag vill inte åka hem till honom. Är bara nyfiken på hur man tänker

  • Anonym (No touch girl)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-03-08 19:00:37 följande:

    Du är falsk i kroppen o han i knoppen... ingen av er är bäst! Utan snarare lika sämst! 


    är jag falsk i kroppen? Hade en stickad långärmad tröja på mig med hög halsringning. Mina bröst är inte silikon. Han verkar inte förstå att kvinnor i min åldder inte sätter in sådant. De tar ut sådant I så fall.

  • Anonym (Urk)

    Han försöker väl för att han hoppas att du ska ändra dig. Dags att inse att han inte är ett dugg intresserad av dig som person utan bara hoppas på sex. Förklara att du inte vill ha kontakt mer pga att han inte verkar fatta att du inte har varken romantiskt eller sexuellt intresse i honom och att han visar tydligt att han har svårt att förstå och respektera detta.

  • Anonym (Fokusera på dig själv)
    Anonym (No touch girl) skrev 2024-03-08 19:00:55 följande:

    Nej, jag vill inte åka hem till honom. Är bara nyfiken på hur man tänker


    Han tänker väl att han försöker igen eftersom du gick med på att komma hem till honom förra gången. Kostar inget att försöka. Han har inget att förlora liksom.
  • Fjäril kär

    Jag tror du gör bäst i att inte ha någon kontakt alls med denna kille -- alltså - forever... 

    Han ville inte alls vara en no-touch-vän , han sa så för att han hoppades på att du ville fortsätta att ligga . Han tar kontakt för att kunna ha en möjlighet att fråga om du ändrat åsikt. 

    Varför fattar inte DU detta?  Varför förstår inte DU hans uppenbara signaler?

    Han är noll intresserad av att vara vän, han vill ligga. Punkt. 

  • Anonym (A)
    Anonym (Urk) skrev 2024-03-08 19:05:36 följande:

    Han försöker väl för att han hoppas att du ska ändra dig. Dags att inse att han inte är ett dugg intresserad av dig som person utan bara hoppas på sex. Förklara att du inte vill ha kontakt mer pga att han inte verkar fatta att du inte har varken romantiskt eller sexuellt intresse i honom och att han visar tydligt att han har svårt att förstå och respektera detta.


    Så kan det vara
  • Anonym (D)

    Jag har upplevt samma sak från killar, att man säger att man inte är intresserad och att de förstår men sen ändå hör av sig. Vet inte vad det beror på, men fenomenet verkar inte precis ovanligt. Lite drygt kanske, men inte precis ohanterligt. Är det så jobbigt får du väl blockera honom eller göra klart för honom att du inte vill ha kontakt.

  • Anonym (Svårt dilemma...)

    Sånt där kan vara jättesvårt om det var så att du vill vara hans vän, starkt dragen till honom fast inte sexuellt och han är attraherad av dig. Som lesbisk har jag upplevt det många gånger med män att jag träffar någon jag verkligen gillar/klickar med och vill spendera tid med (som vän) och man spelar med litegrann/delvis för att inte förlora honom som vän och så blir det fel.

    Men då du inte verkar särskilt intresserad av hans vänskap ändå så är det väl bara att bryta kontakten?

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (No touch girl) skrev 2024-03-08 19:02:50 följande:

    är jag falsk i kroppen? Hade en stickad långärmad tröja på mig med hög halsringning. Mina bröst är inte silikon. Han verkar inte förstå att kvinnor i min åldder inte sätter in sådant. De tar ut sådant I så fall.


    I ts skriver du "han börjar direkt kommentera mina silikon bröst, som inte alla är silikon men Hmm" Är du full eller ?? 
  • Anonym (K)

    Du skulle ha brutit kontakten. I och med att du tillät honom att stanna i ditt liv så trodde han att han hade en chans. Nu har du lärt dig något nytt iaf.

  • Anonym (Linda)

    Du verkar ju inte själv särskilt intresserad av av en vänskap med honom så vad ska du med honom till? 

    Först vill du vara vänner och sen ghostar du honom ett halvår? Vad är det för vänskap? 

Svar på tråden Fattar han inte?