• Anonym (Anna)

    Ständigt sviken

    Är 25 år med bra jobb, har en kille som är 26 år och jag kan inte sluta gråta. Jag flyttade till honom och trodde verkligen på vår relation. Men nu sitter man här, ensam i en soffa och bara gråter, allting blev bara fel nu såhär 2,5 år efter. Han blir alltid väldigt full ute, hänger mycket med sina killkompisar och vill absolut inte möta mig ute då han vill ?vara ifred? 

    det är även lite som ombytta roller, han vill aldrig att jag ringer och väcker honom när han är ute men jag vill att han ringer mig när han är ute För att liksom kunna stämma av så att allt är bra, eller iallafall svara i telefon. 


    så många gånger han har tryckt ner mig i soffan, skrikit på mig för ingenting, alltså typ små buttat. 


    Jag känner mig så vilsen, vet inte vad jag ska göra. Får bara en klump i magen när jag ringer honom och hör hans skrikande släkting i bakgrunden som även snackar skit om mig. 


    Känner mig verkligen inte inkluderad någonstans och är verkligen jätte ledsen och gråter. 

  • Svar på tråden Ständigt sviken
  • Anonym (Anna)

    Jag ser fram emot att verkligen bygga på vår relation men det gör inte han 

  • Anonym (Gammal i gamet)

    Han är en omogen sopa, varför bryr du dig ens?

    Dumpa, flytta till eget och ta inte i en kille under 30 med tång för de är fortfarande omogna och smakar illa.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Gammal i gamet) skrev 2024-03-10 01:32:45 följande:

    Han är en omogen sopa, varför bryr du dig ens?

    Dumpa, flytta till eget och ta inte i en kille under 30 med tång för de är fortfarande omogna och smakar illa.


    Tack! 


    han hade mött upp sin syster, hennes kille och hans kompisar, även fler från släkten var med men inte jag då. Då hade det uppståt ett drama då jag hörde skrik i telefonen. frågade vad som hade hänt då svarar han mig skit i det du, vad har du med det och göra? (han känner inte alla så väl själv) 

    plus att han är ute väldigt ofta, kommer hem helt packad. 


    jaså är det dem äldre alltså? klart jag kan gå ut ibland också men jag blir aldrig otrevlig eller helt redlös. 

    hittar man någon seriöst då som inte är såhär. Det är just det, hur ska man hitta någon som inte är uppkäftig och verkligen bryr sig om varandra. 


    har ibland tänkt på om jag inbillar mig om hans kommentarer gentemot mig. 


    och hur ska man bli bekväm i hans hemstad helt själv. 

  • Anonym (Anna)

    Han kommer hem ganska full, jag sa att han är full typ varje gång och luktar sprit och sen sa jag att han inte ska vara så uppkäftig i telefon. Det såg då ut som att han tänkte kasta sin mobil på mig och han spottade på mig, så slog till honom på armen och då kastade han ner mig i soffan och typ tryckte tröjan mot halsen på mig och skrek Ganska bestämt. Blev jätte ledsen. 


    han säger att jag är taskig mot honom och att jag är värre än hans ex han polis anmälde 

  • Anonym (Me)

    Följ de rådet du hade gett din dotter om du haft en å va ihop med en sådan kille, du har svaret själv , gör de nu å fort!

  • Anonym (Poppy)

    Det kommer inte att bli bättre. Du behöver ta dig därfrån innan det blir farligt för dig.

    Var bodde du tidigare? Har du familj eller vänner kvar där (gamla vänner kan du återuppta kontakten med!). Flytta i så fall dit. Börja sök jobb där redan idag. Ställ dig i bostadskön om du inte redan står där. Börja planera din frigörelse. Ring en kvinnojour och prata med dina närstående. Berätta allt. Det är han som gör fel. Du gör inte fel. 

    www.varningstecken.n.nu

  • Freddie K

    Han låter väldigt omogen. Du kanske skulle skaffa dig en ny pojkvän?


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kfkf)

    Vill vara ifred ute? Haha. Han lär vilja ragga ifred ute, snarare. Talar av egen erfarenhet. 


    Lämna honom. 

  • Anonym (Kfkf)
    Anonym (Anna) skrev 2024-03-10 03:18:09 följande:

    Han kommer hem ganska full, jag sa att han är full typ varje gång och luktar sprit och sen sa jag att han inte ska vara så uppkäftig i telefon. Det såg då ut som att han tänkte kasta sin mobil på mig och han spottade på mig, så slog till honom på armen och då kastade han ner mig i soffan och typ tryckte tröjan mot halsen på mig och skrek Ganska bestämt. Blev jätte ledsen. 


    han säger att jag är taskig mot honom och att jag är värre än hans ex han polis anmälde 


    Var inte med honom! Han kommer bara bli mer våldsam 
  • Anonym (Kfkf)
    Anonym (Anna) skrev 2024-03-10 01:16:06 följande:

    Jag ser fram emot att verkligen bygga på vår relation men det gör inte han 


    Men det hoppas jag du inte gör längre 
  • Tow2Mater
    Anonym (Poppy) skrev 2024-03-10 06:28:07 följande:

    Det kommer inte att bli bättre. Du behöver ta dig därfrån innan det blir farligt för dig.

    Var bodde du tidigare? Har du familj eller vänner kvar där (gamla vänner kan du återuppta kontakten med!). Flytta i så fall dit. Börja sök jobb där redan idag. Ställ dig i bostadskön om du inte redan står där. Börja planera din frigörelse. Ring en kvinnojour och prata med dina närstående. Berätta allt. Det är han som gör fel. Du gör inte fel. 

    www.varningstecken.n.nu


    Fast TS slog till honom på armen, det är faktist både fel och våldsamt.
    Håller med dig i resten dock.
  • Mimosa86

    Och VARFÖR accepterar du att han behandlar dig såhär dåligt?! 


    Be honom dra åt helvete och flytta. Det finns ingen annan lösning. Relationen ör dömd att misslyckas. Varför försöka blåsa glöd inlåtit så tradigt?

    Ha lite självrespekt och sätt ner foten!

  • Anonym (Aurora)

    Lämna. NU! Ödsla inte ditt dyrbara liv på destruktivitet.

  • Anonym (Br)

    Ni kanske inte skulle haft så bråttom att flytta ihop? Du hade kanske inte ens flyttat till honom när du efter en tid märkt hur han egentligen är. Om man flyttar från sin egen stad till en annan så måste man tänka till lite längre. Speciellt då om det är väldigt långt emellan så man inte kan ta sig hem så lätt på dagen. 
    Sen undrar jag varför det oftast är tjejer som tar sitt pick och pack och offrar allt för kärleken och inte killar?   Personligen hade jag aldrig flyttat mer än Max 10 mil ifrån familj och vänner. 

  • Anonym (XXX)

    Låter som att han är invandrare? Då borde du inte ha gett dig in med honom, för då blir det så här. Sorry. Det är klanen som räknas (jag gissar att bröder och kusiner även ingår i hans grabbgäng?), kvinnor ska inte ha samma frihet som männen, männen ska ha rätt att vakta på kvinnorna men inte tvärtom, o.s.v..

    Det enda du kan göra är att ta dig därifrån så fort som möjligt. Du skriver inget om barn, så då sitter du förhoppningsvis inte fast med honom av den anledningen. 

Svar på tråden Ständigt sviken