• Medel

Fantasier

Vad finns det för härliga drömmar där ute?

• Svar på tråden Fantasier
  • Anonym (smålandM)

Att råka komma på när sambons vännina är otrogen på sin altan.
    Och hon bjuder in till en trekant för att jag ska hålla tyst......

• Anonym (Ung man)

Otroligt sugen på rollspel mamma/son med mogen kvinna 65+. Jag är 38.

• Henkankpg
    Sugetpar skrev 2024-04-29 20:50:36 följande:
    Två killar/män är så skönt att få njuta med :)
    // Lena 
    Så kvinnan får sina hål fulla samtidigt.
    Borde vara MMMF.
  • Magnum442

Jag fantiserar ofta om anonymsex på något sunkigt ställe (typ offentlig toalett) med en fertil tjej som vill bli gravid. Glad

• Anonym (Medelålders frun)

Hur många vill du ha?.? Med rik fantasi finns det många att välja på  😃
    svennesex med min man regelbundet igen
    gruppsex med flera, både män och kvinnor
    gangbang med min man och gärna 4 extra män
    att vara undergiven och bli lätt utnyttjad
    att få vara lite dominant mot män, min tänder inte på det men jag hade gärna rollspelet och varit undergiven mot honom och dominant mot extramännen exempelvis 
    Tjejsex 
    vill du ha detaljer får du läsa en erotisk novell annars blir jag väl utslängd härifrån 🤣

• Anonym (Sleepy Aragorn)

Jag har många fantasier. De jag inte kan släppa, utan som återkommer, skriver jag ner till en novell och publicerar på Erotopia. Bästa stället för egna och andras sexfantasier!

• KimLinnefeldt
    Anonym (Sleepy Aragorn) skrev 2025-04-30 14:47:29 följande:

Jag har många fantasier. De jag inte kan släppa, utan som återkommer, skriver jag ner till en novell och publicerar på Erotopia. Bästa stället för egna och andras sexfantasier!

Eller sexnovell.se
  • Anonym (Sleepy Aragorn)
    KimLinnefeldt skrev 2025-04-30 15:00:40 följande:
    Eller sexnovell . se 

Om man orkar vänta flera månader på att få en novell publicerad ja, och flera veckor på att få en kommentar godkänd.

Det som finns på Erotopia är kontakt mellan författare och läsare.

På sexnovell är det helt omöjligt, eftersom det tar ca en månad innan kommentaren man skrivit syns, och om någon ska svara på den tar det ytterligare en månad, och då kommer ingen lägga märke till att man svarat. Det är en helt död sida, envägskommunikation. Det har legat samma noveller på startsidan i 40 dagar, ingen av den har en enda kommentar. 

Jag har fler visningar på mina noveller på sexnovell (över 30 gånger fler, i snitt), men fler som interagerar på Erotopia. Som författare skiter jag i om jag har 1500 eller 50 000 visningar på en novell, om jag får 7 kommentarer på den med färre visningar och tre kommentarer på den med många (som jag inte får se förrän i snitt 4 månader efter att jag skrev färdigt novellen). . 

• KimLinnefeldt
    Anonym (Sleepy Aragorn) skrev 2025-04-30 15:35:10 följande:

Om man orkar vänta flera månader på att få en novell publicerad ja, och flera veckor på att få en kommentar godkänd.

Det som finns på Erotopia är kontakt mellan författare och läsare.

På sexnovell är det helt omöjligt, eftersom det tar ca en månad innan kommentaren man skrivit syns, och om någon ska svara på den tar det ytterligare en månad, och då kommer ingen lägga märke till att man svarat. Det är en helt död sida, envägskommunikation. Det har legat samma noveller på startsidan i 40 dagar, ingen av den har en enda kommentar. 

Jag har fler visningar på mina noveller på sexnovell (över 30 gånger fler, i snitt), men fler som interagerar på Erotopia. Som författare skiter jag i om jag har 1500 eller 50 000 visningar på en novell, om jag får 7 kommentarer på den med färre visningar och tre kommentarer på den med många (som jag inte får se förrän i snitt 4 månader efter att jag skrev färdigt novellen). . 

Du kan ha rätt
  • Anonym (Mr D)

Jag fantiserar om ett förhållande med en kvinna som vill få sina bröst sugna, länge och ofta. Mmm

• Anonym (Lilla jag)

Fantiserar om sex med far och son. Sonen är runt 16-17  och pappan iaf 50. Snygga, vältränade och rika. Har lite i uppgift från pappan att lära upp Sonen. 
     Först ligga med pappan och låta han komma i mig och sen gå till Sonen som får komma i sin pappas spår....

• Sharpshooter
    Anonym (Lilla jag) skrev 2025-05-11 16:04:09 följande:

Fantiserar om sex med far och son. Sonen är runt 16-17  och pappan iaf 50. Snygga, vältränade och rika. Har lite i uppgift från pappan att lära upp Sonen. 
     Först ligga med pappan och låta han komma i mig och sen gå till Sonen som får komma i sin pappas spår....

Härlig fantasi......;) Love it!
  • Tobben

Jag har många fantasier. En del som funnits där så länge jag kan minnas och andra som bara dyker upp tillfälligt.
    Ett problem är att man inte kan prata om dem här.

• Anonym (EvasMan)

Hotel träff med BBC och få filma o fota frun nör hon blir ordentligt tagen. Frun ska ha svarta stay ups och bustie på sig 😎

• Anonym (Hmm)

En fantasi jag burit med mig länge... är så enkel, men ändå så ouppnåelig för mig.

Det är drömmen om att få gå på en dejt som faktiskt leder någonstans. Att möta en tjej där det klickar, där blicken stannar kvar lite längre, där samtalet flyter utan ansträngning. Kanske en promenad hem i kvällsluften, ett ögonblick av tvekan, ett leende, och så kysser hon mig. Inte för att hon måste, utan för att hon också vill. Och vi fortsätter tillsammans, hela vägen. Närhet, värme, hud mot hud. Inte bara sex, utan att få känna att man är önskad, att få vara någon som någon annan längtat efter.

Jag vet att det låter banalt för många. Kanske till och med självklart. Men för mig är det inte det. Jag har aldrig fått uppleva det. Jag har aldrig fått känna den där ömsesidiga intimiteten. Aldrig haft någon som smekt min rygg efteråt, som viskat att det var fint. Och det gör ont. Inte bara i kroppen, utan i självkänslan. Som att man står utanför något som andra tar för givet.

Så min fantasi är inte avancerad, inte dramatisk. Den handlar om att bli vald. Att få finnas i någons blick, bli berörd, bli kvar. Och jag vet inte om det någonsin händer. Men jag längtar dit. Varje dag.

Svar på tråden Fantasier