• Anonym (Kaffedraken)

    Kvinnor som söker yngre män

    Jag ser ofta kvinnor som söker mycket yngre, men männen får bara vara ett fåtal år äldre. Som exempel, kvinna 50 söker män 30-53.
    Ni kvinnor som vill träffa yngre män, tänker ni inte på jämnåriga singelmän som sitter där ensamma? Förstår ni inte hur det känns att bli ratade, att bäst före-datumet har gått ut?
    Vore det inte lämpligare att träffa jämnåriga, eller kan ni inte hantera män i er egen ålder?

  • Svar på tråden Kvinnor som söker yngre män
  • Anonym (Haha)

    Ska en kvinna alltså välja lämplig ålder för att ge som chansen?? Men om hon inte vill de då?

  • Anonym (Egenansvar)

    Ta hand om era kroppar och ert sociala liv så behöver ni inte bli ratade av kvinnor i samma åldersspann. 

  • Anonym (Kalle)

    Det finns visst kvinnor som vill ha äldre män men de är för det mesta äldre själva. Däremot vill de uppenbarligen inte ha ältande arbetslösa män utan ett liv utan de söker sig till andra äldre män. Varför skulle någon kvinna tänka på att du blir utan? Borde inte män ställa upp och känna att Jag ska nog inte satsa på denna tjej utan hoppas att Kaffedraken är en bra match för henne?

  • Anonym (Eh)

    Vadå "tänker på"? Menar du att man ska ägna sig åt "mercy fucks" bara för att det finns singelmän i samma ålder? Det där med attraktion, fysisk och mental, det ska vi bara strunta i, eller? Nej tack du draken. Jag söker de partners som attraherar mig. Mitt personliga åldersspann är mycket högre uppåt än bara några få år, men poängen är densamma oavsett. Ingen ska så klart behöva vara med någon de inte vill vara med bara för att de råkar existera.

  • Anonym (Egenansvar)
    Anonym (Eh) skrev 2024-03-11 11:10:56 följande:

    Vadå "tänker på"? Menar du att man ska ägna sig åt "mercy fucks" bara för att det finns singelmän i samma ålder? Det där med attraktion, fysisk och mental, det ska vi bara strunta i, eller? Nej tack du draken. Jag söker de partners som attraherar mig. Mitt personliga åldersspann är mycket högre uppåt än bara några få år, men poängen är densamma oavsett. Ingen ska så klart behöva vara med någon de inte vill vara med bara för att de råkar existera.


    +1. Väl talat. 
  • Anonym (Theresia)

    Om jag var singel skulle jag helst vilja ha en jämnårig man. Men jag vill inte ha en man som är impotent eller har erektionsproblem. Det är jag för ung för (56). 

    Så är det bara. 

Svar på tråden Kvinnor som söker yngre män