• Anonym (En kortis?)

    Får inte till det bakifrån

    Min kille vill gärna ha sex bakifrån men får inte det att funka. Har inte funkat i andra förhållanden heller. Varför? Min nya kille ni tror att det beror på att jag är för kort. Det är liksom svårt för killen att komma in där ifrån. Jag är ganska kort och det tror min kille nu är problemet. Kan det vara så? Jag är 157 cm. Nån mer som inte får till det? Gör att mitt självförtroende i sängen blir rätt dåligt. Min kille vill gärna köra bakifrån och tycker det är tråkigt att vi inte får det att funka.

  • Svar på tråden Får inte till det bakifrån
  • Anonym (En till kortis)

    Jag är 155cm och min man är 190cm. Bakifrån är den bästa ställningen enligt mig. Jag kan stå på alla fyra och han på knä i sängen, jag kan stå på knä i sängen och han står på knä bakom eller att jag ligger på mage. 

    Tro mig. Det har inget med din längd att göra iaf

  • XDX

    Roxysdream har bra och korta videos. Här är en alldeles ny som handlar om just Doggystyle: 

  • XDX

    Testa att ha brösten mot sängen när du står på knä och svankar, så att musen vinklas maximalt uppåt mot honom. Ha knäna ihop och på en kudde, och så har han sina knän utanför dina, så att han kan anpassa sin höjd genom att sätta sina knän mer isär. Prata lite hett och visa tydligt hur sugen du är och hur skön du tycker han är, så att kuken håller sig pigg. 

  • Anonym (En kortis?)
    Anonym (A) skrev 2024-03-18 15:50:43 följande:

    Missionären kanske fungerar bra


    Missionären funkar jättebra och är nu den jag tycker är skönast. Men min kille cool även köra andra ställningar och då helst bakifrån. 
  • Anonym (En kortis?)
    Anonym (A) skrev 2024-03-18 15:58:43 följande:
    Eller storleken på honom
    Nä det tror jag inte.  Jadu har väl ingen megastor men inte heller en liten.  Ganska normal. Så det beror nog inte på det. 
  • Anonym (En kortis?)
    19mark82 skrev 2024-03-18 16:21:17 följande:

    har du samma problem med analsexet bakifrån? 


    Kör inte analsex
  • Anonym (En kortis?)
    Anonym (En till kortis) skrev 2024-03-18 17:13:31 följande:

    Jag är 155cm och min man är 190cm. Bakifrån är den bästa ställningen enligt mig. Jag kan stå på alla fyra och han på knä i sängen, jag kan stå på knä i sängen och han står på knä bakom eller att jag ligger på mage. 

    Tro mig. Det har inget med din längd att göra iaf


    Ok. Tack, då borde det funka för oss med. Vi får fortsätta testa .
  • Anonym (En kortis?)
    XDX skrev 2024-03-18 17:27:08 följande:

    Roxysdream har bra och korta videos. Här är en alldeles ny som handlar om just Doggystyle: 


    Tack. Ska kolla på den sen när mina barn inte sitter i soffan..haha.
  • Anonym (En kortis?)
    XDX skrev 2024-03-18 17:45:14 följande:

    Testa att ha brösten mot sängen när du står på knä och svankar, så att musen vinklas maximalt uppåt mot honom. Ha knäna ihop och på en kudde, och så har han sina knän utanför dina, så att han kan anpassa sin höjd genom att sätta sina knän mer isär. Prata lite hett och visa tydligt hur sugen du är och hur skön du tycker han är, så att kuken håller sig pigg. 


    Det ska vi testa tack.
  • Anonym (M)
    19mark82 skrev 2024-03-18 16:21:17 följande:

    har du samma problem med analsexet bakifrån? 


    Varför förutsätter du automatisk att ta och hennes pojkvän ens har analsex? 
  • Anonym (också kort)
    Jag är bara 152 cm och min kille är 180 cm. Vi kör ofta bakifrån och har aldrig haft några problem men vi gör ofta som FDPÅJAKT skrev att jag står på knä i sängen och min kille står på golvet. Samma princip om vi kör bakifrån i soffan. Hade inte fungerat om vi båda två hade stått på golvet på grund av längdskillnaden, möjligen då om jag hade stått på en pall eller liknande.
  • 19mark82
    Anonym (M) skrev 2024-03-20 11:08:20 följande:
    Varför förutsätter du automatisk att ta och hennes pojkvän ens har analsex? 
    analsexet har blivit ganska vanligt nuförtiden så förutsatte att det utövades även i detta fall. 
  • Anonym (M)
    19mark82 skrev 2024-03-24 22:34:21 följande:
    analsexet har blivit ganska vanligt nuförtiden så förutsatte att det utövades även i detta fall. 
    Så därför då förutsätter du att alla har det? 

    Förövrigt har du fel, analsex är inte vanligare nu än för 20 år sedan. 
Svar på tråden Får inte till det bakifrån