• Anonym (E)

    Min pojkvän är en gris

    Varit på semester en vecka. Mina 3 barn var ensam med sambon. När jag kommer hem ligger kissblöjor Under vår och barnens säng. Han har gömt dom där kom de senare fram? sen bajsblöjor i handfatet och under vårat badkar. de luktar så illa och legat där hela veckan. Sambo förklarar att han nyss bytte bajsblöja medans jag ser och känner på lukten att de inte är färskt. Ser bajsfläckar på lakanet där sambon och jag sover. Hade bäddat rent innan jag åkte. Fick till svar att han har problem med magen och fes och trodde inte de skulle komma bajs. vad ska jag göra? Han duschar aldrig och luktar alltid illa. Alla mina anhöriga klagar på hans stinkande fötter och smutsiga kläder. Varför gör han sphär tror ni? Mår han dåligt eller dålig självkänsla? Jag är så oroligt less men vill samtidigt hjälpa honom? hur ska jag få han att förstå? Alla tips tar jag gärna emot. Och orkar inte höra folk sparka på någon som redan ligger elelr göra narr av min pojkvän.

  • Svar på tråden Min pojkvän är en gris
  • Anonym (Ptvi!)

    Grisar hör hemma i stior. Inte i en vuxen relation. 

  • Anonym (jojoba)
    Anonym (I) skrev 2024-03-25 18:33:00 följande:

    Hur i helvete kan man bo med en sån människa men främst lämna sina barn med honom!? Vanvård!


    Men lägg av. Det är ju pojkvännen som vanvårdar barnen, inte TS. Hon kunde ju inte veta att han gömde bajsblöjor under sängen. Ge dig.

    @TS: har han autism? 
  • Anonym (Kim)

    Det är nog så att du faktiskt har 4 barn. Då må ju ha sett tendenserna innan du bestämde dig för semester. Blöjbarn? Då är de inte gamla. Var det lämpligt att vara borta i en vecka då? Antar att du påtalat hans bristande hygien tidigare. Varför blir det ingen förändring? Behöver ni stöd i era föräldraroller? 

  • Anonym (Inget eget ansvar?)

    Hinner inte läsa hela tråden nu.

    Men efter att ha läst trådstarten har jag följande frågor till TS:

    Varför valde du den mannen till att vara din partner?
    Är han pappa till dina tre barn?
    Har du rent generellt något eget ansvar för dina val?
    Har du något eget ansvar för ditt val av partner?

  • Anonym (Polly)
    Anonym (E) skrev 2024-03-26 11:13:59 följande:
    Varför är det kul? Han har problem med Magen. Det är inget som är roligt alls 
    Skiter man som vuxen på sig i sängen byter man väl sängkläder? 
  • Anonym (motvals)

    Hur kan man lämna två små barn och åka på semester ensam?

  • Anonym (Man)

    Du säger dina barn så din sambo är inte barnens far? I så fall förstår jag inte ens varför barnen är hemma med honom och inte med dig på semester.

  • Theaass99
    Anonym (Man) skrev 2024-03-27 12:43:29 följande:

    Du säger dina barn så din sambo är inte barnens far? I så fall förstår jag inte ens varför barnen är hemma med honom och inte med dig på semester.


    Du vill ha honom 
  • Anonym (Ui)
    Anonym (E) skrev 2024-03-25 18:23:04 följande:
    Nja inte när vi dejtade. Men märkte tendenser man han försökte dölja det. Har blivit värre sen vi flyttade ihop. Fick höra av hans mamma att han alltid varit stökig och smutsig av sig 
    Då är det förmodligen ingen depression som kommit nu. Kanske en funktionsnedsättning?
    Begär att han söker hjälp, annars hade jag faktiskt lämnat. 
Svar på tråden Min pojkvän är en gris