• Anonym (Hur?)

    Gnidsex - hur?

    Jag har läst om kvinnor som gnidit sig mot saker och ting sen de var barn. Jag har aldrig gjort så, men fick tipset för ett tag sen eftersom jag fortfarande vid 48 års ålder aldrig kommit i nån annans sällskap. En helg försökte jag gnida mig mot både soffans armstöd och matbordet - men insåg att jag inte förstår hur man gör!

    Soffans armstöd är ganska lågt, så jag måste böja rejält på knäna för att nå ner. Jag försökte i lite olika vinklar, men upplevde inte att jag lyckades. Hur ska man sitta/ligga på armstödet för att känna nåt?

    Och matbordet var ju alldeles för hårt för att det ens skulle funka. Trä mot blygdben kan ju inte vara skönt?! Jag lade en kudde mot hörnet, men då blev det för diffust istället.

    Kan ni förklara exakt hur ni gör?

  • Svar på tråden Gnidsex - hur?
  • Anonym (Ffo)

    Knöla ihop en handduk i sängen som en liten boll, en del av handduken alltså. Gnid mot den.

  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Ffo) skrev 2024-03-27 02:41:58 följande:

    Knöla ihop en handduk i sängen som en liten boll, en del av handduken alltså. Gnid mot den.


    Det kan jag prova nån gång, tack.

    Några som provat t.ex. armstöd eller matbord?
  • Anonym (A)

    Inte hört talas om, varför ens göra så när nar kan onanera som vanligt

  • Anonym (Hur?)
    Anonym (A) skrev 2024-03-27 11:52:13 följande:

    Inte hört talas om, varför ens göra så när nar kan onanera som vanligt


    För vissa är gnidonani vanlig onani. Vad är vanlig onani för dig? Med fingrarna? Så har t.ex. jag aldrig lyckats komma. Alla är olika!
Svar på tråden Gnidsex - hur?