• Anonym (Kaffedraken)

    Nu hånar vi igen

    Tycker du att det är ok att kvinnor tycker det är roligt att förlöjliga män, kallar honom omanlig och driver med hans kropp, hånar hans tecken på åldrande?
    Om han fått mage eller är tunnhårig t ex. 
    Tycker kvinnor det är lika roligt om han skulle håna henne på samma sätt, t ex pika henne för hennes hängbröst?

  • Svar på tråden Nu hånar vi igen
  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (Att tiga om och enabla onda män) skrev 2024-03-31 05:07:49 följande:
    Varför skriver du till mig privat för att sedan inte ge mig möjlighet att svara? Vad fan är detta nu då? Far åt helvete med dig! 
    Bara kom. Jag finns där på gränsen mellan Skåne och Blekinge. Aldrig hört talas om dig, Opaltorget eller Lars innan du började trakassera mig här. Jag bor och verkar här nere. Du bara bestämde helt jävla plötsligt att jag var Lars men nu är jag ju liksom inte det.
    Kom och möt mig. Jag är INTE Lars, dock.
  • Anonym (Att tiga om och enabla onda män)
    Anonym (AuticaMinore) skrev 2024-03-31 05:12:18 följande:
    Bara kom. Jag finns där på gränsen mellan Skåne och Blekinge. Aldrig hört talas om dig, Opaltorget eller Lars innan du började trakassera mig här. Jag bor och verkar här nere. Du bara bestämde helt jävla plötsligt att jag var Lars men nu är jag ju liksom inte det.
    Kom och möt mig. Jag är INTE Lars, dock.
    Nej, så fan heller! Inte förrän du avblockat! Annars sätter jag inte min fot där igen!!
  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (Att tiga om och enabla onda män) skrev 2024-03-31 05:16:55 följande:
    Nej, så fan heller! Inte förrän du avblockat! Annars sätter jag inte min fot där igen!!
    Va?
  • Anonym (Att tiga om och enabla onda män)

    Dra åt helvete!! Du kan glömma att jag åker dit nu! Jävla idiot!!

  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (Att tiga om och enabla onda män) skrev 2024-03-31 05:32:27 följande:

    Dra åt helvete!! Du kan glömma att jag åker dit nu! Jävla idiot!!


    Fattar ingenting. Sitter och halvbölmyser i soffan i vårt hus med kisarna i knäet. Ingen aning om vem du är och aldrig träffat dig, som bekant. Åk var du vill och nana så mysigt!
  • Anonym (Att tiga om och enabla onda män)
    Anonym (AuticaMinore) skrev 2024-03-31 05:35:54 följande:
    Fattar ingenting. Sitter och halvbölmyser i soffan i vårt hus med kisarna i knäet. Ingen aning om vem du är och aldrig träffat dig, som bekant. Åk var du vill och nana så mysigt!
    Mysigt. Som du hade det mysigt i tältet med honom då. Och den andre fulgubben.
  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (Att tiga om och enabla onda män) skrev 2024-03-31 05:37:26 följande:
    Mysigt. Som du hade det mysigt i tältet med honom då. Och den andre fulgubben.
    Du har alltså fortfarande bestämt att jag är en barnskådespelare ifrån gbg?

    Ska jag bevis-dra ner brallorna på dig ordentligt och visa att du är ett  jävla cp eller ska vi låta detta passera?

    Jag har ifrån början förklarat att du hittat på att jag är "lars". Du har fantiserat ihop hela skiten.
  • Anonym (Att tiga om och enabla onda män)
    Anonym (AuticaMinore) skrev 2024-03-31 05:43:03 följande:
    Du har alltså fortfarande bestämt att jag är en barnskådespelare ifrån gbg?

    Ska jag bevis-dra ner brallorna på dig ordentligt och visa att du är ett  jävla cp eller ska vi låta detta passera?

    Jag har ifrån början förklarat att du hittat på att jag är "lars". Du har fantiserat ihop hela skiten.
    Hade ni det trevligt tillsammans? Du och dina båda kärleksgubbar? Eller var de fler därtill kanske.
  • Anonym (AuticaMinore)

    Eller Nej, förresten. JAg ger mig. Du har helt enkelt rätt- Jag ÄR Lars. Min röv ät töjd. Jag orkar inte mer. Allt du säger är korrekt.
    Röööääävtäääjd, vettu!

    Gonatt!

    Du vann!

  • Anonym (Att tiga om och enabla onda män)
    Anonym (AuticaMinore) skrev 2024-03-31 05:46:16 följande:

    Eller Nej, förresten. JAg ger mig. Du har helt enkelt rätt- Jag ÄR Lars. Min röv ät töjd. Jag orkar inte mer. Allt du säger är korrekt.
    Röööääävtäääjd, vettu!

    Gonatt!

    Du vann!


    Gå till polisen. Gå ut och berätta offentligt om vad som hänt. Varna folk. Vad väntar du på?

    I övrigt så kontakta inte mig mer. Jag har försökt så många gånger nu och varje gång skjuter du ner mig och mitt hopp med ditt lömska beteende och ditt skitsnack. Skriv inte till mig mer. Du tar bara fram det allra värsta i mig och sån vill jag inte vara. Bara sluta. 
  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (Att tiga om och enabla onda män) skrev 2024-03-31 05:51:00 följande:
    Gå till polisen. Gå ut och berätta offentligt om vad som hänt. Varna folk. Vad väntar du på?

    I övrigt så kontakta inte mig mer. Jag har försökt så många gånger nu och varje gång skjuter du ner mig och mitt hopp med ditt lömska beteende och ditt skitsnack. Skriv inte till mig mer. Du tar bara fram det allra värsta i mig och sån vill jag inte vara. Bara sluta. 
    Gumman .. Jag är inte Lars.
  • Anonym (AuticaMinore)
    Anonym (AuticaMinore) skrev 2024-03-31 05:55:28 följande:
    Gumman .. Jag är inte Lars.
    Eller, ähum: sorry. Jag glömde fan uppriktigt att jag just gick med på att jag var det. Ber om ursäkt.
    Jepp, jag ska naturligtvis drälla in till polisstationen i Bromölla och hävda att jag är Lars fast jag bevisligen är rätt mycket yngre än honom på måndag! Det fixar vi ju!
Svar på tråden Nu hånar vi igen