• Anonym (Äcklad)

    Dogge doggelito kallar sin dotters mamma billig

    Efter det äckliga uttalandet sv dogge läser jag i expressen 2023 att Dogge Doggelito någon kontakt med sin dotter ?Jag träffade henne när hon var liten, men sen blev det rättegång. Hennes mamma gjorde någon rättegång och jag förlorade vårdnaden. Sedan dess har jag inte träffat henne, men de ska ändå ha pengar varje månad. Det är lite billigt tycker jag, sa Dogge i poddavsnittet.?
  • Svar på tråden Dogge doggelito kallar sin dotters mamma billig
  • Anonym (what)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-03-29 18:13:04 följande:
    Dogge doggelito kallar sin dotters mamma billig
    Efter det äckliga uttalandet sv dogge läser jag i expressen 2023 att Dogge Doggelito någon kontakt med sin dotter ?Jag träffade henne när hon var liten, men sen blev det rättegång. Hennes mamma gjorde någon rättegång och jag förlorade vårdnaden. Sedan dess har jag inte träffat henne, men de ska ändå ha pengar varje månad. Det är lite billigt tycker jag, sa Dogge i poddavsnittet.?
    Ja men vi vet ju att han är äcklig redan. Tex turats om att ha sex med en tjej i ett tält trots att hon först sa nej till det. Mkt märklig man som bör gå i terapi. Han borde inte ha något med sin dotter att göra överhuvudtaget
  • Anonym (Hemlig)
    Anonym (what) skrev 2024-03-29 18:15:10 följande:
    Ja men vi vet ju att han är äcklig redan. Tex turats om att ha sex med en tjej i ett tält trots att hon först sa nej till det. Mkt märklig man som bör gå i terapi. Han borde inte ha något med sin dotter att göra överhuvudtaget
    Hade det varit en 15årig kille som hade låtit ett gäng med 7-8åriga flickor ha sex med honom i ett tält i skogen, vem hade varit äcklig då?
  • Anonym (r)

    Skillnad på sak och person. Varför bryr du dig om vad han tycker om hennes handling? Nära vän?

  • Anonym (Äcklad)

    Blev bara så äcklad av honom, sättet han sa det på i videon om den stackars tjejen och att se händelsen som ett skämt som en kul grej bra bedrift av honom 
    blev bara så extremt äcklad av honom och förbannad hoppas att den tjejen som var med om det skulle våga göra sin röst hörd stackars tjej 

    att det finns sådana vidriga människor omkring oss och att man aldrig vet vem eller vad som är så störd att man kan göra och säga som doggelito utan att ens fatta att det är fel 

  • Anonym (r)

    Ok för en utomstående förstår jag inte mycket av vad du menar. Att han tycker att om han inte får ha umgänge trots att han vill ser jag inte ett jätteproblem i att kalla "akten av att vilja ha underhåll" billigt.

Svar på tråden Dogge doggelito kallar sin dotters mamma billig