• Anonym (Menar)

    Menar han tro?

    En man jag träffar är otroligt välutbilda, snygg och rolig och jobbat som Professor.

    Han säger att han har en dark side.

    Menar han? 

  • Svar på tråden Menar han tro?
  • Fjäril kär

    En mörk sida kan vara rätt mycket.  Kanske psykisk ohälsa?  Extremt svartsjuk? Sysslar med BDSM? Spelberoende?  Umgås i kriminella kretsar? Använder droger? Satanist? 

  • Anonym (H)

    Tro mig. Bara för att en man har en lång utbildning och bra jobb så betyder det ej att han är en bra man.

    Vet tex en chefsläkare som orsakade ett helvete för sin fru och barn för att han var narcissist och alkoholist .  Förlorade sedan både barnen och jobbet pga sina problem. 

  • Anonym (Fejk)

    Han menar inte så mycket alls. Han vill bara få dig att tycka att han är spännande. Han har förstått att du faller för sådant.

  • Anonym (Professor Mandel)

    Vad tror du om att testa metoden att säga "Vad menar du med det?" när någon frågar något sådant.

  • Anonym (C)

    Han har bergis en massa udda kinks för dig. Du kommer att bli involverad i det. Hans yrkesval och examina har ingenting med det att göra. 


    Välutbildad, snygg och rolig kan vilket lowlife som helst. 

  • Anonym (Cristina)

    Bara det inte är samma professor som var ihop med min svägerska en riktig farlig typ som höll på att kosta henne livet 
    Stalkade henne bra länge tills han hittade någon ny på tinder att plåga 
    Trevlig och sympatisk i början tills han visade sin dark sida

  • Anonym (switchgame)

    Du måste fråga.

    En del tror att de är "mörka" för att de vill ge lite smisk, använda en bit rep och kanske se dig i en halskrage med karbinhakar eller så.

    "Mörk sida" för mig är först när det handlar om tvång/våld utan samtycke inblandat.

Svar på tråden Menar han tro?