• Anonym (M)

    Människor är rätt falska

    Svarar bara i trådar som har med sex att göra, eller så skriver dom dryga kommentarer istället för att svara på frågan  som man faktiskt undrar över. Sällan folk tar sig tiden att svara när det handlar om graviditet eller ångest osv?. 

  • Svar på tråden Människor är rätt falska
  • Anonym (r)

    För att graviditet med mer avancerade frågor inte är aktuellt för de som hänger här mest. Jag kan snacka ångest men långt ifrån alltid man orkar med det.

  • Core

    Hur är det falskhet ? En anonym person som frågar om högst personliga saker som ofta är väld svåra att svara på undviker de flesta.

    De ämnena du nämner är helt enkelt lättare att uttrycka sin generella åsikt om, utan bakgrund.

  • Anonym (Svårt med graviditetsfrågor)

    Är tyvärr skyldig till detta men som barnlös och det som en stor sorg i livet känns det bättre att diskutera hur ofta jag suger min mans penis och sådant. 

  • Anonym (kåtbockarnas lekplats)
    Anonym (M) skrev 2024-04-04 11:47:19 följande:
    Människor är rätt falska

    Svarar bara i trådar som har med sex att göra, eller så skriver dom dryga kommentarer istället för att svara på frågan  som man faktiskt undrar över. Sällan folk tar sig tiden att svara när det handlar om graviditet eller ångest osv?. 


    Jasså så du har upptäck att FL är en lekplats för pervon... trodde jag alla visste.

    Vad betyder en "dryg kommentar" förresten? Min erfarenhet är att trådstartare ofta tycket att allt som inte sammanfaller med vad de vill höra är jättedrygt. 90% av trådarna på FL är ju "ge mig medhåll" trådar och folk blir ofta skitsura när de inte får det.

    Säger inte att det är så just i ditt fall, men tyvärr väldigt vanligt.
  • Anonym (kåtbockarnas lekplats)
    Anonym (Svårt med graviditetsfrågor) skrev 2024-04-04 12:40:41 följande:

    Är tyvärr skyldig till detta men som barnlös och det som en stor sorg i livet känns det bättre att diskutera hur ofta jag suger min mans penis och sådant. 


    Tyvärr kommer det nog förbli så, FL kryllar ju att folk med total gränslöshet vad gäller sex. Folk sitter här och kåtar upp sig över allt möjligt och helt utan gränser, i nån tråd beklagade sig en kvinna över ensamhet och sorg efter hennes mans död och vips dyker såklart en drös kåtbockar upp och erbjuder sina "tjänster".

    Jag har svårt att bestämma mig om just FL bara råkar ha en större koncentration störda individer eller om det bara speglar samhället i stort. Jag hoppas på det första.
Svar på tråden Människor är rätt falska