• Lazzi

Kvinnor som smiska män

Finns de kvinnor som ger smisk men behöver inte bli sex efteråt 

• Svar på tråden Kvinnor som smiska män
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-20 13:05:51 följande:
    Det påverkar inte samhället. Det gör det inte heller om jag börjar slicka på lyktstolpar heller, men det är likväl ett sjukt beteende.
    Du skrev först att det påverkade samhället, men nu menar du att det inte gör det?

För min del får du slicka hur många lyktstolpar du vill. Det påverkar inte mig för fem öre.
  • Anonym (P)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-20 09:33:15 följande:
    Okej, inte endast i mina ögon.
    Nej, de övriga som betraktar homosexualitet eller HBTQ som abnormalt sjukt hållet förmodlgen med dig. Normala människor som förstår att sexualiteten varierar mellan olika människor håller inte med er.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-20 14:58:48 följande:
    Du skrev först att det påverkade samhället, men nu menar du att det inte gör det?

För min del får du slicka hur många lyktstolpar du vill. Det påverkar inte mig för fem öre.
    Jo i att det normaliserar sjukt beteende, men inget specifikt av de sakerna du ställde upp.

Okej, jag hade hellre fått reda på att jag betedde mig olämpligt, tur att jag redan vet att jag inte ska hålla på så då.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (P) skrev 2025-08-20 15:39:36 följande:
    Nej, de övriga som betraktar homosexualitet eller HBTQ som abnormalt sjukt hållet förmodlgen med dig. Normala människor som förstår att sexualiteten varierar mellan olika människor håller inte med er.
    Jag har inget emot homosexualitet eller HBTQ. Sålänge de inte kräker eller slår på varandra eller liknande, då är det sjukt.

Nej ingen behöver hålla med mig, det är min egna personliga åsikt.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-20 16:15:59 följande:
    Jo i att det normaliserar sjukt beteende, men inget specifikt av de sakerna du ställde upp.

Okej, jag hade hellre fått reda på att jag betedde mig olämpligt, tur att jag redan vet att jag inte ska hålla på så då.
    Vem bestämmer då vad som är ett sjukt beteende?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-21 12:18:56 följande:
    Vem bestämmer då vad som är ett sjukt beteende?
    Jag bestämmer vad jag själv tycker är ett sjukt beteende. 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 13:11:52 följande:
    Jag bestämmer vad jag själv tycker är ett sjukt beteende. 
    Ja, men du skriver ju att samhället drabbas om saker du anser är sjuka normaliseras så jag får inte ihop ditt resonemang bara.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-21 13:25:12 följande:
    Ja, men du skriver ju att samhället drabbas om saker du anser är sjuka normaliseras så jag får inte ihop ditt resonemang bara.
    Ju fler som håller på med sjuka saker desto sjukare blir samhället. Men som sagt, det är min personliga åsikt och det kommer inte påverkar någonstans att jag tycker så.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 14:02:18 följande:
    Ju fler som håller på med sjuka saker desto sjukare blir samhället. Men som sagt, det är min personliga åsikt och det kommer inte påverkar någonstans att jag tycker så.
    Folk har hållit på med sjuka saker sedan tidernas begynnelse. Människor har klarat sig ändå.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Ella) skrev 2025-08-21 15:21:39 följande:
    Folk har hållit på med sjuka saker sedan tidernas begynnelse. Människor har klarat sig ändå.
    Så kan det säkert vara, men det betyder inte att jag personligen behöver vara okej med det.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 15:25:25 följande:
    Så kan det säkert vara, men det betyder inte att jag personligen behöver vara okej med det.
    Du behöver inte gilla vad andra pysslar med, men man behöver för den skull inte kommentera saker som sjuka. 
    Räcker med att svara typ inte min grej, inget jag vill testa/göra, jag tycker inte om det men om andra gör det så får de hålla på med det osv.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-21 20:37:21 följande:
    Du behöver inte gilla vad andra pysslar med, men man behöver för den skull inte kommentera saker som sjuka. 
    Räcker med att svara typ inte min grej, inget jag vill testa/göra, jag tycker inte om det men om andra gör det så får de hålla på med det osv.
    Jag vill att andra ska veta att det de gör kan upplevas som sjukt. Har jag tur kanske någon slutar, även om chansen är minimal.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 20:46:56 följande:
    Jag vill att andra ska veta att det de gör kan upplevas som sjukt. Har jag tur kanske någon slutar, även om chansen är minimal.
    Och vad skulle du vinna på det?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Ella) skrev 2025-08-21 20:50:15 följande:
    Och vad skulle du vinna på det?
    Färre människor gör något jag tycker är sjukt.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 20:51:41 följande:
    Färre människor gör något jag tycker är sjukt.
    Men du vet väl knappast vad samtyckande vuxna gör i sina sovrum så hur skulle det påverka ditt liv överhuvudtaget?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Ella) skrev 2025-08-21 21:16:31 följande:
    Men du vet väl knappast vad samtyckande vuxna gör i sina sovrum så hur skulle det påverka ditt liv överhuvudtaget?
    Nej, men jag kan leva på hoppet.

För övrigt vet jag inte varför denna konversation fortsätter, jag kommer aldrig övertyga er och ni kommer aldrig övertyga mig.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 21:32:15 följande:
    Nej, men jag kan leva på hoppet.

För övrigt vet jag inte varför denna konversation fortsätter, jag kommer aldrig övertyga er och ni kommer aldrig övertyga mig.
    Bra, då kan vi sluta diskutera vad som enligt dig är sjukt och gå tillbaka on topic, hoppas jag.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-21 20:46:56 följande:
    Fast vem är du att bestämma vad som är sjukt eller inte och varför ska andra göra och tycka som dig?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Ella) skrev 2025-08-21 21:33:08 följande:
    Bra, då kan vi sluta diskutera vad som enligt dig är sjukt och gå tillbaka on topic, hoppas jag.
    Absolut.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-22 08:18:09 följande:
    Fast vem är du att bestämma vad som är sjukt eller inte och varför ska andra göra och tycka som dig?
    Jag bestämmer själv vad jag själv tycker är sjukt. Sen har jag ingen direkt makt att påverka andra. 
Svar på tråden Kvinnor som smiska män