• Sussi79

Tips på nytt i sexakten

Jag ska bjuda min man på en helg på hotell och mycke sex, hoppas jag.
    Han har pratat om att han skulle vilja ha prova på lite hårdare och något nytt istället för vår traditionella in och ut och klart. Har inte varit så intresserad, men vill ge min älskling något spännande som jag vet att han skulle uppskatta, det kan jag bjuda på. Vilket har gjort att jag har tänt till på att bjuda min man på något extra i sängen. 
    Men skulle vilja få lite tips på vad man kan hitta på. Min plan är att ska få en bur om snoppen först, sen typ binda fast han i sängen. Därefter tänker jag byta om till nya sexiga outfit. En klänning i typ blankt läder, och ett par stövlar som går upp på halva låren. Vilket han, och jag också för den delen aldrig har haft på mig. 
    Tänker mig att nu borde han få lite känning i den inlåsta buren. Sen vill jag raka bort hans könshår och mellan benen. Tror att han aldrig har varit renrakad förut. Tänker att han ska få prova min dildo i skärten också. Vad mer kan man hitta på?
    Annan fundering, hur är det att ha på sig lår höga stövlar, är det obekvämt och varmt? Har inte fått hem dom ännu så har ej provat ännu.
  • Svar på tråden Tips på nytt i sexakten
  • Gaskarl
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-02 12:30:16 följande:

Kvinnor säger ofta att de inte klär sig sexigt, och absolut inte för män. En del kvinnor säger att de gör det, men bara för sin man. Jag tror att att en del gillar att andra män kollar också, men jag kan ha fel.
    Flera singelkvinor jag pratat med sa att de gillade att klä sig för att få uppmärksamhet från män. De sa att de kände sig kvinnliga då, att det kändes spännande. Det betyder ju att männen kollade på kvinnorna.

Snälla, kapa inte denna tråd också. Låt dom göra och tyck som dom vill.
  • Murresnurre
    Sussi79 skrev 2024-06-23 15:03:40 följande
    Ja nu ska det definitivt bli lite mer läder framöver och kanske lite lack. Och vi båda njuter mer i sängen nu. Vi turas om att vara lite mer hård och tuff mot varandra.
    Om man önskar lite hårdare tag i sängen, vad kan man förvänta sig då? 
    Jag och min fru kör bara traditionellt. Skulle vara spännande att prova något nytt.
  • Sussi79
    Murresnurre skrev 2024-06-23 23:22:51 följande:
    Om man önskar lite hårdare tag i sängen, vad kan man förvänta sig då? 
    Jag och min fru kör bara traditionellt. Skulle vara spännande att prova något nytt.
    Jag är bara nybörjare med detta, men måste ha legat latent inom.
    Jag gillar att binda eller bindas fast i sängen med ögonbindel. Spänningen och förväntan för mig eller min partner blir väldigt hög. Vad ska man få...
    Smek, nyp eller påsatt. Kul också med sexiga kläder och skor, det gillar jag.
  • Anonym (Man 53 år)
    Sussi79 skrev 2024-06-28 10:40:38 följande:
    Jag är bara nybörjare med detta, men måste ha legat latent inom.
    Jag gillar att binda eller bindas fast i sängen med ögonbindel. Spänningen och förväntan för mig eller min partner blir väldigt hög. Vad ska man få...
    Smek, nyp eller påsatt. Kul också med sexiga kläder och skor, det gillar jag.
    Jag har haft förmånen att leva tillsammans med samma partner i 30+ år. 

Naturligtvis har vår relation förändrats under åren och det har gått ner och upp som för alla andra.

De senaste åren, ganska överraskande för såväl min partner som för mig, har det visade det sig att hon tyckte om att bli bunden och även känna smärta. 
    Under alla åren innan har vi haft ett helt okej sexliv men den dimension som vår relation nu fått sen vi förutom det vanliga vaniljsexlivet också ibland ägnar oss åt BDSM ibland har blivit ett fantastiskt lyft för oss.

Vi kommer numer närmare varandra, är mer mån om varandra och relationen är djupare. Vi är mer fysiska mot varandra i form av bekräftelse mot varandra, är känslomässigt närvarande på ett annat sätt och även vaniljsexlivet är mer passionerat.

Tidigare var min partner noga med att sex skulle vara mjukt och inkännande, hennes stil är väldigt feminin och mjuk. 
    Fortfarande utstrålar hon den inställningen men ibland emellanåt kommer den andra sidan fram, den lekfulla personen som gillar att utmana, bära utmanande outfits och överlämna ansvaret till mig att styra vad som ska ske runt henne. 
    Bli bunden, ögonbindel, kedjad osv. Allt det som hon förr såg ned på njuter hon av idag. Och som du beskriver det, känslan att inte riktigt veta vad som ska komma ske. 
    Hon vill också vid dessa tillfällen att sexet ska vara hårt och bestämt kraftfullt. 

Jag trivs mycket bra med min partner och att ha dessa tillfällen när vi leker i våra rollspel blir som vår hemlighet att se fram emot. Vi planerar in weekends där vi går in i rollspelet och det berikar som sagt livet i övrigt.

Jag tror du känner igen en del av det jag försöker beskriva. 
    Hos oss känns det också som att det fanns "latent" och kom fram när trygghet och säkerhet blivit starkare hos oss. Det tog många år för oss men det var det värt.
    Jag tror många par känner igen er och vår resa inom det här.
    Kul att ni upptäckt detta och att ni vågar leva ut och njuta av det. Skulle vara trevligt om du vill fortsätta delge oss dina/ era erfarenheter. 

Lycka till framåt! 

Trist det inte finns möjlighet att kommunicera direkt med er. Jag tror det skulle vara intressant för oss alla!

/ Man 53 år
  • 3micke

Du dundrar verkligen på med hela artilleriet på en gång 🤣.

Kanske ta ett steg i taget?
    Ett tillbehör per gång?

Börka med t.ex. ögpnbindel och göra lite olika saker.

Vid middagen, smeka honom med en (nylonklädd) fot under bordet.

Och mycket annat...

• 3micke
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-28 14:20:13 följande:

Naturligtvis har vår relation förändrats under åren och det har gått ner och upp som för alla andra.

De senaste åren, ganska överraskande för såväl min partner som för mig, har det visade det sig att hon tyckte om att bli bunden och även känna smärta. 
    Under alla åren innan har vi haft ett helt okej sexliv men den dimension som vår relation nu fått sen vi förutom det vanliga vaniljsexlivet också ibland ägnar oss åt BDSM ibland har blivit ett fantastiskt lyft för oss.

Vi kommer numer närmare varandra, är mer mån om varandra och relationen är djupare. Vi är mer fysiska mot varandra i form av bekräftelse mot varandra, är känslomässigt närvarande på ett annat sätt och även vaniljsexlivet är mer passionerat.

Tidigare var min partner noga med att sex skulle vara mjukt och inkännande, hennes stil är väldigt feminin och mjuk. 
    Fortfarande utstrålar hon den inställningen men ibland emellanåt kommer den andra sidan fram, den lekfulla personen som gillar att utmana, bära utmanande outfits och överlämna ansvaret till mig att styra vad som ska ske runt henne. 
    Bli bunden, ögonbindel, kedjad osv. Allt det som hon förr såg ned på njuter hon av idag. Och som du beskriver det, känslan att inte riktigt veta vad som ska komma ske. 
    Hon vill också vid dessa tillfällen att sexet ska vara hårt och bestämt kraftfullt. 

Jag trivs mycket bra med min partner och att ha dessa tillfällen när vi leker i våra rollspel blir som vår hemlighet att se fram emot. Vi planerar in weekends där vi går in i rollspelet och det berikar som sagt livet i övrigt.

Hos oss känns det också som att det fanns "latent" och kom fram när trygghet och säkerhet blivit starkare hos oss. Det tog många år för oss men det var det värt.
    Kul att ni upptäckt detta och att ni vågar leva ut och njuta av det. Skulle vara trevligt om du vill fortsätta delge oss dina/ era erfarenheter. 

Lycka till framåt! 

Trist det inte finns möjlighet att kommunicera direkt med er. Jag tror det skulle vara intressant för oss alla!

/ Man 53 år
    Grattis till er!

• Anonym (Per)

Sussi79!
    Hur går det för dig och din man i er utveckling inom BDSM. Skulle vara intressant att få en uppdatering hur ni har gått vidare. Provat på något nytt? Skaffat något nytt klädesplagg eller skor/stövlar som du berättade att du gick i gång på.

Mvh
    Nyfiken

• Sussi79
    Anonym (Man 53 år) skrev 2024-06-28 14:20:13 följande:

Lycka till framåt! 

/ Man 53 år
    En fundering, känns som du har svaren.

Både jag och min man vill gärna prova att sätta fast en bur runt hans snopp. Problemet är att när ringen som ska hålla allt på plats är på rätt ställe, är snopp styv eller på väg att bli. Så vi får inte in den snabbt nog i buren. Något bra tips, eller ska man försöka vara snabbare. Undrar också om det gör ont när den ska växa och det inte finns utrymme. Eller blir den inte hård i sin bur.
  • Anonym (Klart det går)
    Sussi79 skrev 2024-07-22 00:47:26 följande:

Både jag och min man vill gärna prova att sätta fast en bur runt hans snopp. Problemet är att när ringen som ska hålla allt på plats är på rätt ställe, är snopp styv eller på väg att bli. Så vi får inte in den snabbt nog i buren. Något bra tips, eller ska man försöka vara snabbare. Undrar också om det gör ont när den ska växa och det inte finns utrymme. Eller blir den inte hård i sin bur.
    Du får väl vara lite elak mot den så den slaknar nör du tar på buren. Att få på den i stående tillstånd blir svårt. Den kommer att styvna o buren men inte tillåtas att stå. Berätta om hur det går och vad du gör med honom?
    Spännande!
  • Murresnurre
    Sussi79 skrev 2024-07-22 00:47:26 följande:

Jag är också nybörjare med kyskhetsbur. Min flickvän skulle också sätta fast mig och började med ringen. Men under tiden blev snoppen styv och gick inte att få på.
    Provade lite senare när den var slak. Då tog hon buren först, tryckte in snoppen i den och höll den stadigt kvar i läge. Då var den inspärrad. Sen gick det bra att ta på ringen och koppla ihop delarna. 
    Klart att det känns att den är på, men gör inte ont så att det inte går att ha på sig den. Fast min var rätt tajt.

Det sköna var när den åkte av ett antal timmar senare. Var otroligt blöt av försatts som hade runnit ut i kalsongerna. Men när tjejen jobbade lite med den fick jag en ovanlig kraftig orgasm. Först började tokrinna försatts, trodde först att det var urin, men det var det inte. Har aldrig upplevt att det kommit så mycket någon gång tidigare. Några drag till så kom den rätta saften.
    Ser fram emot nästa gång. Lycka till!
  • Anonym (Klart det går)

Hur har det gått med era kukburar.? Lite nyfiken på detta

• Sussi79
    Anonym (Klart det går) skrev 2024-08-14 23:01:54 följande:

Hur har det gått med era kukburar.? Lite nyfiken på detta

Det är något som får framåt. Vi började med en I plast. Uppfyller sitt syfte. Men lite av att stoppa in snoppen i ett rör. Nu har vi provat en i metall. Blir mer känsla med den. När snoppen vill svälla så finns det mer utrymme för den att tränga fram. Fler områden som man kan reta den på eftersom den är gles runt om. Samt att det gör lite ont nu också om den börjar svälla. När den trycker mot öppningarna. 
    Sen känner vi oss fortfarande som nybörjare när det gäller att vara lite mera hård mot varandra. Vilket vi turas om att vara. 
  • New  Dawn
    Sussi79 skrev 2024-06-02 00:50:46 följande:
    Tips på nytt i sexakten
    Jag ska bjuda min man på en helg på hotell och mycke sex, hoppas jag.
    Han har pratat om att han skulle vilja ha prova på lite hårdare och något nytt istället för vår traditionella in och ut och klart. Har inte varit så intresserad, men vill ge min älskling något spännande som jag vet att han skulle uppskatta, det kan jag bjuda på. Vilket har gjort att jag har tänt till på att bjuda min man på något extra i sängen. 
    Men skulle vilja få lite tips på vad man kan hitta på. Min plan är att ska få en bur om snoppen först, sen typ binda fast han i sängen. Därefter tänker jag byta om till nya sexiga outfit. En klänning i typ blankt läder, och ett par stövlar som går upp på halva låren. Vilket han, och jag också för den delen aldrig har haft på mig. 
    Tänker mig att nu borde han få lite känning i den inlåsta buren. Sen vill jag raka bort hans könshår och mellan benen. Tror att han aldrig har varit renrakad förut. Tänker att han ska få prova min dildo i skärten också. Vad mer kan man hitta på?
    Annan fundering, hur är det att ha på sig lår höga stövlar, är det obekvämt och varmt? Har inte fått hem dom ännu så har ej provat ännu.
    Så tidigare har du inte varit intresserad. Och erat sexliv tidigare beskriver du med orden "traditionella in och ut". Nu plötsligt, inför denna helg, blev du väldigt intresserad, och till största del handlar dina inlägg om kukburar och skor, och lite om rakning. Även efter ni haft denna helg ligger fokuset på detaljer, och ganska mycket fokus på skor på honom. Han "tränade" tydligen på att gå där på hotellet ...Det är nog ganska ovanligt att kvinnor är så intresserade av att se män i damskor.... 

När jag läser blir jag väldigt påmind om att jag läser på familjelivs sex och samlevnads forum 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Tips på nytt i sexakten