• Melerad ögonfärg

Gränsen för otrohet?

Folk är otrogna dagligen. Men var går gränsen för vad som är otrohet? Kanske är vi alla otrogna när allt kommer kring?
    Var går din gräns?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gränsen för otrohet?
  • Anonym (gg)

Det var spretiga åsikter i omröstningen. Jag röstade på massage, för det får jag inte göra på min gifta kollega. Allt ned till massage har vi redan gjort samt övernattning, men i arbetet.

Andra får massera honom, men inte jag. Vet inte om det betyder att han gillar dem eller mig mer.

• Anonym (Fullifan)
    Anonym (gg) skrev 2024-06-17 09:22:02 följande:

Det var spretiga åsikter i omröstningen. Jag röstade på massage, för det får jag inte göra på min gifta kollega. Allt ned till massage har vi redan gjort samt övernattning, men i arbetet.

Andra får massera honom, men inte jag. Vet inte om det betyder att han gillar dem eller mig mer.

Massage med kläderna på, kanske kan funka för honom? Tror att det kan va snäppet hetare än med kläderna av. Men se upp så han inte kommer i brallan bara!
  • Anonym (Fullifan)
    Anonym (Rocco) skrev 2024-06-17 09:01:05 följande:
    Nu är jag ju kille och helt hetero.
    Säker på det?
  • Anonym (gg)
    Anonym (Fullifan) skrev 2024-06-22 23:41:19 följande:
    Massage med kläderna på, kanske kan funka för honom? Tror att det kan va snäppet hetare än med kläderna av. Men se upp så han inte kommer i brallan bara!
    Alla andra tjejer får ta på honom, men jag får inte. 
  • Anonym (Anonym man)

Fullbordat analsex i en trapets är min gräns

• Anonym (gg)
    Anonym (Fullifan) skrev 2024-06-22 23:41:19 följande:
    Inte ens med kläderna på får jag.
  • Anonym (()

Att ägna sig åt ett sexuellt beteende med eller åt en annan person än sin partner. Det är att vara otrogen i mina ögon. 

• Anonym (Fullifan)
    Anonym (() skrev 2024-06-23 23:34:18 följande:

Att ägna sig åt ett sexuellt beteende med eller åt en annan person än sin partner. Det är att vara otrogen i mina ögon. 

Vart på kartan går gränsen För sexuellt beteende? Mellan massage och kyss?
  • Anonym (()
    Anonym (Fullifan) skrev 2024-06-25 00:12:50 följande:
    Vart på kartan går gränsen För sexuellt beteende? Mellan massage och kyss?
    Ett sexuellt beteende är att ägna sig åt något som är sexuellt, Alltså, något som får spiken att stå. 
  • Anonym (Gympa maj)
    Anonym (Anonym man) skrev 2024-06-23 18:34:09 följande:

Haha underbart 🤣
  • Anonym (....)
    Anonym (() skrev 2024-06-25 00:39:02 följande:
    Ett sexuellt beteende är att ägna sig åt något som är sexuellt, Alltså, något som får spiken att stå. 
    Det behövs ju inte mycket, och särskilt inte på unga män. Vi får låsa in dem...
  • Anonym (()
    Anonym (....) skrev 2024-06-25 01:48:06 följande:
    Det behövs ju inte mycket, och särskilt inte på unga män. Vi får låsa in dem...
    Skulle aldrig dejta en alltför ung man heller. Föredrar mogna män. Inte fula gubbar som försummar sin hälsa utan mogna män med ett sunt sinne, kropp och inställning till sex och livet i övrigt.
  • ruyffo
    Anonym (() skrev 2024-06-25 00:39:02 följande:
    Haha! Om rätt kvinna tittar mig i ögonen på flörtigt sätt så blir jag hård direkt! Är jag otrogen då? Förvånad
  • Anonym (()
    ruyffo skrev 2024-06-29 00:12:52 följande:
    Haha! Om rätt kvinna tittar mig i ögonen på flörtigt sätt så blir jag hård direkt! Är jag otrogen då? Förvånad
    En kroppslig reflex är inte samma sak som ett beteende eller ett aktivt val.
  • ruyffo
    Anonym (() skrev 2024-06-29 00:18:09 följande:
    En kroppslig reflex är inte samma sak som ett beteende eller ett aktivt val.
    Nej då är vi eniga, men samtdigt är det ju en del som säkert hade tyckt jag var otrogen eftersom ?jag lätt blir kåt på andra?. Svårt att ändra på det dock. Dock skrattar min fru mest åt det ;)
  • Anonym (Fullifan)

Nyligen nöp jag en manlig kollega i rumpan, på skoj. Varpå en kvinnlig kollega sa att jag aldrig gör så på henne. Vi satt bredvid varandra och jag kunde inte se hennes blick, jag blev lite paff. Men det kändes som en invit till något, oklart vad. Kollegan är attraktiv, men jag har inte sett henne på ett sexuellt sätt. Däremot måste jag erkänna att jag blev lite tänd av den där lilla kommentaren.

• Cathariiina
    Anonym (Fullifan) skrev 2024-07-02 00:12:29 följande:

Nyligen nöp jag en manlig kollega i rumpan, på skoj. Varpå en kvinnlig kollega sa att jag aldrig gör så på henne. Vi satt bredvid varandra och jag kunde inte se hennes blick, jag blev lite paff. Men det kändes som en invit till något, oklart vad. Kollegan är attraktiv, men jag har inte sett henne på ett sexuellt sätt. Däremot måste jag erkänna att jag blev lite tänd av den där lilla kommentaren.

På arbetsplatsen? Där hör sådant inte hemma. Jag hade blivit väldigt illa berörd om någon hade rört vid min rumpa på arbetsplatsen - oavsett könet på personen - och faktiskt tagit det med HR. 
  • KimLinnefeldt
    Cathariiina skrev 2024-07-02 09:05:43 följande:
    På arbetsplatsen? Där hör sådant inte hemma. Jag hade blivit väldigt illa berörd om någon hade rört vid min rumpa på arbetsplatsen - oavsett könet på personen - och faktiskt tagit det med HR. 
    Ja, det mest privata och personliga beteendet bör inte tas med till jobbet. "Don´t shit where you eat".

Flirta lite kan man väl göra, men inte så att det märks av andra, då stör man den sociala gemenskapen i arbetsgruppen, tycker jag. Man får ta det efter jobbet, i så fall.
  • Anonym (Njea)
    Anonym (Anonym man) skrev 2024-06-23 18:34:09 följande:

Bara om det avslutas med ansiktssprut, annars är det vänskapligt 
  • Anonym (Agenda)

Det beror helt på personens agenda. En kaffe på stan eller en massage med kläderna på, kan ses som otrohet om det finns en attraktion/förälskelse eller en förhoppning på mer. 

Svar på tråden Gränsen för otrohet?