Att vara den snyggaste i rummet
Hur blir man den snyggaste personen i rummet? Det måste ju kännas oerhört bra. Några tips? Jag är kvinna men tips för män går bra också.
Hur blir man den snyggaste personen i rummet? Det måste ju kännas oerhört bra. Några tips? Jag är kvinna men tips för män går bra också.
Jag blev vald till snyggaste tjejen i skolan på gymnasiet. Det enda jag fick ut av det var att andra barn hade konstiga förväntningar på mig och en stalker. Att vara en 10a är faktiskt inte så toppen som ni tror. Det är betydligt bättre att vara en 7a eller 8a. Det är jag nu när jag blivit äldre. Jag slipper efterhängsna idioter som bara bryr sig om utseendet och jag slipper de konstiga förväntningarna som folk i allmänhet har på vackra människor.
Vem vill bli dömd efter hur de ser ut? Även en vacker människa vill bli sedd för den de är inte hur de ser ut.
Jag tycker det är rätt komplicerat det här med att vara snygg.
Jag hade flera år med jobbig acne som resulterade i dåligt självförtroende och att jag slutade bry mig om vad andra tyckte. Jag kände mig aldrig snygg. Men nu ett antal år senare så är alla sådana besvär borta och kroppsligt är jag i mitt livs form.
Går jag på Ica, stan eller var jag än är så känner jag mäns blickar. Går jag ut på krogen så vet jag inte hur jag ska hantera uppmärksamheten, det blir för mycket för mig. Det tog ett tag innan jag insåg att blickarna hade att göra med mitt utseende?och sedan kände jag någon slags glädje över den bekräftelsen. Men det skapar också en lite jobbig känsla, av att bli iakttagen och granskad. Jag är ju annat än mitt utseende?men ofta känns det som att det är allt andra ser.
Det lät ju nästan gulligt! Det bjuder jag på.
Jag är ganska söt och charmig också?.. 😊
Som yngre var jag inte lika vacker. Min skönhet har vuxit fram allt eftersom, men jag har visat mig vara en late bloomer. Även vid 46 års ålder haglar komplimangerna för mitt utseende in över mig från alla möjliga åldrar.
För egen del bryr jag mig särskilt. Jag har insett att skönhet kan locka till sig fel typ av människor. Därav övergick jag till att alltid dejta online utan bild. Fördelen med det var att det blev otroligt mycket lättare att hitta sådana som faktiskt uppskattade mitt inre och fattat starkt tycke för mig redan innan vi sågs baserat på mina inre egenskaper. Sen när vi väl sågs föll de pladask.
Min mamma var snarare avundsjuk på min intelligens. Hon tyckte det var jobbigt att jag alltid fick sådana lovord av alla lärare under alla skolåren tills dess att jag gick ut natur med 5,0 med betyg.
Inte bara att jag hade bra betyg, jag var också en bra kompis, hjälpte dem som hade det svårare i skolan, hade många vänner, spelade flera instrument och var ordförande i elevrådet.
Ni som vill vara vackrast i rummet. Hur reagerar ni när er dotter blir vackrare än er?