• Anonym (Hon)

Hur slutar jag uppleva dem små?

Det här är ingen trolltråd och den handlar inte heller om att trycka till någon etc, utan jag blir bara så frustrerad på mig själv.

Fram till skilsmässan för två år sen var han den enda jag haft sex med, enda jag öht sett naken irl i vuxen ålder. Jag fattade väl att han inte var liten, men exakt hur stor han var börjar jag inse nu efter några andra... som samtliga haft bilden av sig själva som välutrustade, men jag har varje gång blivit snopen, för jag håller verkligen inte med...

Känner någon igen sig? Jag vill inte känna mig rent krasst besviken över vad jag inser är en helt normal storlek och jag vet ju att stor definitivt inte är samma sak som bra sex... men min första tanke är verkligen att de är små...

• Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?
  • Anonym (Belle)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-07 20:28:07 följande:
    Hur kom du till slutsatsen att han tycker att det är tramsigt med knipövningar. 

Håller dock med honom till 100% att det är rent trams att dra slutsatsen att man föredrar modell större för att man fuskat med knipövningarna.

Det var fortfarande inte det jag skrev.

Jag skrev att om man knappt känner något med någon som har mindre än TS man (21 cm och omkrets så man inte får runt fingrarna) så är det nog något som inte är riktigt som det ska men som man säkert kan få hjälp med. Det är en annan sak att föredra större. 

Och ja har man problem med att man inte känner tillräckligt under sex är det fortfarande bättre att prata med en gynekolog än med en massa swingers på Familjeliv som tydligen dyker upp i varenda tråd. 
    Det var nån till exempel i en annan tråd som skrev att det var fel på mig för att jag får ont när nån kommer för djupt stöter i livmodertappen. 

Återigen, det är inget som hindrar dig eller nån annan från att bara träffa män med större om ni vill det men nu handlade tråden om nån som ville kunna träffa män med normalstor också (om det inte är trolltråd, kanske nått konstigt försök till ännu en runktråd om storlek).

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Lady Sonia)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-08 10:46:23 följande:

Det var fortfarande inte det jag skrev.

Jag skrev att om man knappt känner något med någon som har mindre än TS man (21 cm och omkrets så man inte får runt fingrarna) så är det nog något som inte är riktigt som det ska men som man säkert kan få hjälp med. Det är en annan sak att föredra större. 

Och ja har man problem med att man inte känner tillräckligt under sex är det fortfarande bättre att prata med en gynekolog än med en massa swingers på Familjeliv som tydligen dyker upp i varenda tråd. 
    Det var nån till exempel i en annan tråd som skrev att det var fel på mig för att jag får ont när nån kommer för djupt stöter i livmodertappen. 

Återigen, det är inget som hindrar dig eller nån annan från att bara träffa män med större om ni vill det men nu handlade tråden om nån som ville kunna träffa män med normalstor också (om det inte är trolltråd, kanske nått konstigt försök till ännu en runktråd om storlek).

Är du ens läskunnig.

Du anklagade Örjan för att tycka att knipövningar är trams när det han skrev var att det är trams att blanda samman önskemål om större med att man inte gjort knipövningar 

Riktigt uselt att anklaga honom för något han inte har skrivit i något inlägg.

Skäms ta mig fan.
  • Anonym (Belle)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-08 10:53:13 följande:
    Är du helt jävla sjuk i huvudet och inte ens klarar av att läsa det du själv skriver 

Var i helvete skrev jag att det var tramsigt med knipövningar.

Det jag skrev var att det är tramsigt att blanda samman att man önskar modell större med att man inte gjort knipövningar.

Sluta nu med ditt tramsande innan jag blir riktigt otrevlig.
    Vad händer när du blir riktigt otrevlig? Du hotar en gravid kvinna som du aldrig har träffat. 
  • Anonym (Belle)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-08 10:53:13 följande:
    Är du helt jävla sjuk i huvudet och inte ens klarar av att läsa det du själv skriver 

Var i helvete skrev jag att det var tramsigt med knipövningar.

Det jag skrev var att det är tramsigt att blanda samman att man önskar modell större med att man inte gjort knipövningar.

Sluta nu med ditt tramsande innan jag blir riktigt otrevlig.
    Spelar ingen roll om du är anonym, man har inte rätt att skriva vad som helst. Det du skriver nu är riktigt obehagligt. Man ska kunna ha en diskussion utan svordomar och hot. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Belle)
    Anonym (Lady Sonia) skrev 2024-08-08 11:04:42 följande:
    Är du ens läskunnig.

Du anklagade Örjan för att tycka att knipövningar är trams när det han skrev var att det är trams att blanda samman önskemål om större med att man inte gjort knipövningar 

Riktigt uselt att anklaga honom för något han inte har skrivit i något inlägg.

Skäms ta mig fan.

Ser du vad han skriver? Och du sitter och hejar på. En vuxen man hotar och svär åt en gravid kvinna som han aldrig har träffat. 

Du borde skämmas. Hoppas polisen gör razzia på era swingersklubbar också, vet att det förekommer sexköp där eftersom en av mina gamla kunder när jag var ung betalade för att ha dit mig och min tjejkompis. Vidrigaste jag har varit med om. Lämnar tråden nu men kommer polisanmäla om Örjan fortsätter hota. 

• Anonym (Lady Sonia)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-08 12:56:28 följande:
    Spelar ingen roll om du är anonym, man har inte rätt att skriva vad som helst. Det du skriver nu är riktigt obehagligt. Man ska kunna ha en diskussion utan svordomar och hot. 
    Börja då med att hålla dig till sanningen och inte skriva osanna inlägg om vad andra har skrivit i trådar. 
  • Anonym (Skojigt)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-08 12:59:39 följande:

Ser du vad han skriver? Och du sitter och hejar på. En vuxen man hotar och svär åt en gravid kvinna som han aldrig har träffat. 

Du borde skämmas. Hoppas polisen gör razzia på era swingersklubbar också, vet att det förekommer sexköp där eftersom en av mina gamla kunder när jag var ung betalade för att ha dit mig och min tjejkompis. Vidrigaste jag har varit med om. Lämnar tråden nu men kommer polisanmäla om Örjan fortsätter hota. 

Polisanmäla en person som säger ifrån när du sprider lögner. Den var riktigt skojig. 

Är det någon som borde anmälas så det du för ärekränkning och förtal.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Belle) skrev 2024-08-08 12:59:39 följande:

Hur patetisk kan man bli 

Skriva en massa lögner och sedan böla som en 3 åring när folk reagerar på dina lögner.

Patetiskt är bara förnamnet.
  • Anonym (Hon)

Alltså jag kan inte tro att jag skriver samma sak här som jag brukar prata med mina barn om...

Kan det vara så att hon helt enkelt läste fel/missförstod och istället för att erkänna det så snurrade det iväg och blev orimligt stort? Kan det hur som helst vara utagerat nu så tråden kan återgå till det den faktiskt handlar om? Hot om anmälningar och förtal låter som lite väl extrema växlar över en tråd om snoppstorlekars vara eller ickevara...

• Anonym (Skojigt)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-08 17:07:08 följande:

Alltså jag kan inte tro att jag skriver samma sak här som jag brukar prata med mina barn om...

Kan det vara så att hon helt enkelt läste fel/missförstod och istället för att erkänna det så snurrade det iväg och blev orimligt stort? Kan det hur som helst vara utagerat nu så tråden kan återgå till det den faktiskt handlar om? Hot om anmälningar och förtal låter som lite väl extrema växlar över en tråd om snoppstorlekars vara eller ickevara...

Du kan glömma att detta är utagerat. 
    Det fungerar helt enkelt inte på det sättet.
    Man kan inte sprida lögner och sedan bara få dessa att försvinna.

Jag är inte någon Jesus som bara vänder andra kinden till och det hoppas jag att jag inte är ensam om. 

Sprider man lögner om andra så hoppas jag att jag inte är den enda som påtalar att det inte är ett acceptabelt beteende inte ens på FL.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Hon) skrev 2024-08-08 17:07:08 följande:

Vi är nog väldigt olika. Jag har lärt mina barn att inte ta skit och att agera när när folk ljuger och kastar skit på andra med sina lögner.

Hon fick otroligt många chanser att korrigera sitt uttalande om att Örjan tycker att knipövningar är trams vilket han aldrig har uttryckt. Vi som känner Örjan från andra trådar vet att han är massör, tantramassör och inte minst har dearmorering i sin verktygslåda så att han på minsta sätt skulle tycka att knipövningar är trams är ett totalt befängt påstående. 
  • Anonym (Eva)

Kan rekomendera att att kontakta en bra tantramassör som har dearmorering i verktygslådan. Det handlar om att massera bort spänningar i vaginan så man får det man ibland kallar en fluffig fitta. Ökar känslan vid omslutande samlag men har för mig inte ändrat min preferens men har som sagt ökar känsligheten och gjort att jag har mycket lättare att få vaginala orgasmer. 

Det hjälper självklart inte för den visuella delen av kåtheten på grund av storlek 

• Anonym (Skojigt)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-09 09:49:49 följande:

Kan rekomendera att att kontakta en bra tantramassör som har dearmorering i verktygslådan. Det handlar om att massera bort spänningar i vaginan så man får det man ibland kallar en fluffig fitta. Ökar känslan vid omslutande samlag men har för mig inte ändrat min preferens men har som sagt ökar känsligheten och gjort att jag har mycket lättare att få vaginala orgasmer. 

Det hjälper självklart inte för den visuella delen av kåtheten på grund av storlek 

Fluffig fitta var ett skojigt uttryck. 

Förlåt en okunnig men vad är dearmorering. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Skojigt) skrev 2024-08-09 10:19:00 följande:
    Fluffig fitta var ett skojigt uttryck. 

Förlåt en okunnig men vad är dearmorering. 
    Det kallas också ibland Yoni-massage. Hur.mycket man väljer att lägga in i detta är upp till var och en. För vissa är det en del av en helande resa och energiblockeringar. Där är inte jag utan jag ser det som massage av vaginan för att få bort spänningar och slaggprodukter på samma sätt som vid massage av vilken muskel som helst. 

Första gången gjorde det hysteriskt ont men på ett rätt skönt sätt på samma sätt som en djupmassage av stela muskler. 

Lite utanför ämnet men dagen efter min andra dearmorering fick jag min första orgasm från livmodertappen. En orgasm att dö för men det hör egentligen inte till ämnet. 
  • Anonym (Skojigt)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-09 10:39:12 följande:
    Det kallas också ibland Yoni-massage. Hur.mycket man väljer att lägga in i detta är upp till var och en. För vissa är det en del av en helande resa och energiblockeringar. Där är inte jag utan jag ser det som massage av vaginan för att få bort spänningar och slaggprodukter på samma sätt som vid massage av vilken muskel som helst. 

Första gången gjorde det hysteriskt ont men på ett rätt skönt sätt på samma sätt som en djupmassage av stela muskler. 

Lite utanför ämnet men dagen efter min andra dearmorering fick jag min första orgasm från livmodertappen. En orgasm att dö för men det hör egentligen inte till ämnet. 
    Tack för informationen. Googlade lite då det lät spännande och reagerade över att det var väldigt dyrt jämfört med vanlig massage. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Skojigt) skrev 2024-08-09 10:48:00 följande:
    Tack för informationen. Googlade lite då det lät spännande och reagerade över att det var väldigt dyrt jämfört med vanlig massage. 
    Billigt är det inte. Hos hon jag går hos kostar första behandlingen som är 180 minuter  3800:- och efterföljande 120 minuters behandlingar 2600:-. 

Är värt varenda krona för välbefinnande och vill dock vara tydlig med att det är inte på något sätt sexuell upphetsande eller skönt under behandlingen men känslan efter behandlingen är magisk och efter behandlingen har man ofta helt underbar omslutande sex med sin partner.
  • Anonym (Skojigt)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-09 10:58:09 följande:
    Billigt är det inte. Hos hon jag går hos kostar första behandlingen som är 180 minuter  3800:- och efterföljande 120 minuters behandlingar 2600:-. 

Är värt varenda krona för välbefinnande och vill dock vara tydlig med att det är inte på något sätt sexuell upphetsande eller skönt under behandlingen men känslan efter behandlingen är magisk och efter behandlingen har man ofta helt underbar omslutande sex med sin partner.
    Låter väldigt spännande men tyvärr inget som min ekonomi tillåter i dagsläget.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Skojigt) skrev 2024-08-09 12:01:46 följande:
    Låter väldigt spännande men tyvärr inget som min ekonomi tillåter i dagsläget.
    Ett billigare alternativ är att gå en kurs med sin partner eller någon man känner förtroende för och litar på.

Har även sett gratiskurser on-line. 

Min första erfarenhet var på en endagars prova på kurs i tantriska andning och intimmassage med en tidigare partner.

Kan inte jämföras med en proffesionell massage men jag kände stor skilnad även efter denna kurs och inte minst gav det en otrolig känsla av intimitet att massera varandra på ett intimt sätt utan att ha orgasm och utlösning som mål.

Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?