Temu? Funderar på att köpa byxor
Jag behöver verkligen fler byxor.. men jag tycker allt är så dyrt och min ekonomi är dålig.
Har sett att Temu säljer byxor väldigt billigt, men är det en sajt man kan lita på? Någon här som köpt därifrån?
Jag behöver verkligen fler byxor.. men jag tycker allt är så dyrt och min ekonomi är dålig.
Har sett att Temu säljer byxor väldigt billigt, men är det en sajt man kan lita på? Någon här som köpt därifrån?
Temu är ökända för att ha en app som spionerar på sina kunder. Skulle aldrig handla därifrån!
Hur mycket skulle du kunna lägga på ett par byxor och vilken typ av byxor vill du ha?
Kollat reorna eller Sellpy? Lager 157 har bra pris på jeans, speciellt när de har kampanj.
Jag har köpt en jacka därifrån. Verkar helt okej, inga problem. Kommer säkert handla där igen nästa gång jag hittar nåt snyggt.
Temu är ökända för att ha en app som spionerar på sina kunder. Skulle aldrig handla därifrån!
Hur mycket skulle du kunna lägga på ett par byxor och vilken typ av byxor vill du ha?
Kollat reorna eller Sellpy? Lager 157 har bra pris på jeans, speciellt när de har kampanj.
Mona tonåringar har handlat därifrån och just byxor eller jeans är kanske inte att rekommendera. På bilderna sitter de snyggt men helt annorlunda i verkligheten.
Beställ på nätet från lager 157 som någon föreslog, kolla reorna på HM tex, finns mycket där. Eller kolla second hand. Har du ingen butik nära så Tradera kanske, där kan man hitta byxor väldigt billigt.