Anonym (P) skrev 2024-08-30 06:10:48 följande:
Men vill din man ha sex med hundvalpen?
Det man känner när man ser något litet och gulligt är förknippat med föräldraskap och omhändertagande. Alltså något helt annat än det man känner när man tänder sexuellt på en vuxen människa. För de flesta är det helt omöjligt att känna sexuell attraktion till något som är litet, gulligt och barnsligt. Det räknas till och med som en psykisk störning att göra det.
Nej det vill han förhoppningsvis inte :D men de första tre damerna jag länkade till vill jag hävda har BÅDE det där sexiga men även det gulliga jag skulle vilja ha. Jag är liten (155/43) och jäkligt barnslig (min psykiatriker säger att jag ofta är mentalt som och resonerar som en 15åring)
Anonym (Fy tusan) skrev 2024-08-30 00:13:22 följande:
Ja, det är sannerligen inte lätt för någon här, att till fullo begripa alla ingredienser i mannens hundvalpsfeeling. Är själv tämligen övertygad baserat på vad som nämns i tråden att din man väljer dig om och om igen. Så det finns eg ingen anledning för dig att konkurrera med eller jämföra mannens betagenhet i en söt liten hundvalp med den mogna passionen han känner för dig. Olika styrkor och olika sorts kärlekar!
"Mogna passionen" får mig att känna mig som jag är 50 år gammal (haha! han är 50 år gammal). Men jag är liksom inte redo för att ha stay-ups, lingerie och tantsnusk, milf typen av sexig. Jag vill vara tjej-sexig och gullig :(