• Anonym (Flippin it!)

Män: Är det här en perfekt 10poängare?

Jag vänder på en liknande existerande tråd. Undrar vad män anser är en perfektvä tiopoängare. Jag gillar rörliga bilder, då de ger en rättvisare bild (ha) så kort klipp istället för foto:

youtube.com/shorts/vc6gTIeYEtY
  • Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?
  • Anonym (Flippin it!)
    Anonym (O) skrev 2024-08-22 11:39:33 följande:
    Att vara söt på samma sätt som en hundvalp kan ingen människa vara när de har passerat sju år, i mitt tycke.
    Anonym (Sanna) skrev 2024-08-22 13:39:26 följande:
    Det är nog bara att glömma om du är över 30. 

:(
  • Anonym (Eeeeeh)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-23 11:59:13 följande:
    Anonym (Sanna) skrev 2024-08-22 13:39:26 följande:
    Det är nog bara att glömma om du är över 30. 

:(
    Unga Brooke Shields är nog så nära en tia en tjej kan komma.

Bara googla upp hennes namn, så kommer du fatta varför 
  • Backintheuk

Ser väl ut som en vanlig generiskt snygg tjej. Ingen aning om vad som skulle göra henne bättre än nån annan. Lite smal för min smak kanske.

• Anonym (Fy tusan)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-22 10:29:15 följande:
    Ja, hon var söt. Det barnsliga är mycket ålderskrisande. Vi passade en hundvalp och min man lös upp på nåt sätt av den. Han tyckte den var väldigt gullig. Jag kan få honom att lysa upp på många sätt men inte på det sättet. Så jag vill även kunna få den känslan av honom att jag är så söt att han smälter. 
    Usch vad tjatigt med åldersfixeringen som tar över på FL. Din man kanske bara är en inbiten djurvän och därför ler vänligt förtjust mot hundvalpen? Till och med små barn blir överförtjusta och uppspelta av små söta och gulliga hundvalpar. Vi alla smälter för dem! Kan det inte vara så att allmänna ålders issues leder till en övertolkning av din karls glädje (precis som småknattarnas) inför åsynen av en rar valp fylld av upptäckarglädje och på nya äventyr? 
  • Svensson5

Öhh nej!
    Hon är ett barn.
    Men visst är man 18-20 år, så tycker man säkert att hon är snygg 

• Anonym (Flippin it!)
    Anonym (Fy tusan) skrev 2024-08-23 20:07:25 följande:
    Usch vad tjatigt med åldersfixeringen som tar över på FL. Din man kanske bara är en inbiten djurvän och därför ler vänligt förtjust mot hundvalpen? Till och med små barn blir överförtjusta och uppspelta av små söta och gulliga hundvalpar. Vi alla smälter för dem! Kan det inte vara så att allmänna ålders issues leder till en övertolkning av din karls glädje (precis som småknattarnas) inför åsynen av en rar valp fylld av upptäckarglädje och på nya äventyr? 
    Jag tänkte ett tag att eftersom.min man är rätt mycket äldre än mig, (18 år äldre) att jag inte skulle ålderskrisa eftersom jag är ung. Men det hade känts bättre att vara 22 än 32. Jag tror jag hade kunnat få den här att han tycker jag är söt känslan då.

Jag vet att han gillar mitt utseende väldigt mycket och att han är väldigt attraherad av mig. Det är väldigt tydligt att han är det och givetvis uppskattar jag det men jag vill ha det i kombination med att vara söt.

Jag vet att om jag hade tagit upp detta med honom så hade han försökt ge mig det (det finns väldigt få grejer han inte hade gjort för att göra mig glad om jag frågar. Även knäppa grejer) men det hade vart spelat då. Så jag vill locka fram det på nåt sätt. Tror tiopoängarna jag länkat utom SD damen kan det här så det är bra inspiration. Försöker fånga essensen i det där.
  • Anonym (Border)
    Ja, hon var söt. Det barnsliga är mycket ålderskrisande. Vi passade en hundvalp och min man lös upp på nåt sätt av den. Han tyckte den var väldigt gullig. Jag kan få honom att lysa upp på många sätt men inte på det sättet. Så jag vill även kunna få den känslan av honom att jag är så söt att han smälter. 
    Sjukaste jag hört, ärligt talat. Är du svartsjuk på en hundvalp??? Tycker uppriktigt synd om din man.
  • Anonym (Flippin it!)
    Anonym (Border) skrev 2024-08-25 17:33:13 följande:
    Sjukaste jag hört, ärligt talat. Är du svartsjuk på en hundvalp??? Tycker uppriktigt synd om din man.
    Han verkar till skillnad från tidigare karlar inte vara  intresserad av andra kvinnor och jag litar på honom till 110% så eftersom jag inte har en anledning att vara normalt svartsjuk gissar jag att min hjärna hittar alternativ?
  • Anonym (O)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-25 17:09:11 följande:
    Jag tänkte ett tag att eftersom.min man är rätt mycket äldre än mig, (18 år äldre) att jag inte skulle ålderskrisa eftersom jag är ung. Men det hade känts bättre att vara 22 än 32. Jag tror jag hade kunnat få den här att han tycker jag är söt känslan då.

Jag vet att han gillar mitt utseende väldigt mycket och att han är väldigt attraherad av mig. Det är väldigt tydligt att han är det och givetvis uppskattar jag det men jag vill ha det i kombination med att vara söt.

Jag vet att om jag hade tagit upp detta med honom så hade han försökt ge mig det (det finns väldigt få grejer han inte hade gjort för att göra mig glad om jag frågar. Även knäppa grejer) men det hade vart spelat då. Så jag vill locka fram det på nåt sätt. Tror tiopoängarna jag länkat utom SD damen kan det här så det är bra inspiration. Försöker fånga essensen i det där.
    Nej. Det här är din personlighetsstörning som talar. Det är liksom inte meningen att man i en vuxen relation ska locka fram hundvalpskänslan hos den andre. Jag är också rätt övertygad om att det inte handlar om den för personerna du länkat till utan snarare om sexuella känslor som framlockas hos motparten. Som sagt, en vuxen kvinna KAN inte vara söt på samma sätt som en sexåring, eller en hundvalp, och det är inte något dåligt med det.
  • Anonym (Fy tusan)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-25 17:09:11 följande:

Ja, det är sannerligen inte lätt för någon här, att till fullo begripa alla ingredienser i mannens hundvalpsfeeling. Är själv tämligen övertygad baserat på vad som nämns i tråden att din man väljer dig om och om igen. Så det finns eg ingen anledning för dig att konkurrera med eller jämföra mannens betagenhet i en söt liten hundvalp med den mogna passionen han känner för dig. Olika styrkor och olika sorts kärlekar!

• Anonym (P)

Men vill din man ha sex med hundvalpen? 

Det man känner när man ser något litet och gulligt är förknippat med föräldraskap och omhändertagande. Alltså något helt annat än det man känner när man tänder sexuellt på en vuxen människa. För de flesta är det helt omöjligt att känna sexuell attraktion till något som är litet, gulligt och barnsligt. Det räknas till och med som en psykisk störning att göra det. 

• Anonym (Flippin it!)
    Anonym (P) skrev 2024-08-30 06:10:48 följande:

Men vill din man ha sex med hundvalpen? 

Det man känner när man ser något litet och gulligt är förknippat med föräldraskap och omhändertagande. Alltså något helt annat än det man känner när man tänder sexuellt på en vuxen människa. För de flesta är det helt omöjligt att känna sexuell attraktion till något som är litet, gulligt och barnsligt. Det räknas till och med som en psykisk störning att göra det. 

Nej det vill han förhoppningsvis inte :D men de första tre damerna jag länkade till vill jag hävda har BÅDE det där sexiga men även det gulliga jag skulle vilja ha. Jag är liten (155/43) och jäkligt barnslig (min psykiatriker säger att jag ofta är mentalt som och resonerar som en 15åring)
    Anonym (Fy tusan) skrev 2024-08-30 00:13:22 följande:

Ja, det är sannerligen inte lätt för någon här, att till fullo begripa alla ingredienser i mannens hundvalpsfeeling. Är själv tämligen övertygad baserat på vad som nämns i tråden att din man väljer dig om och om igen. Så det finns eg ingen anledning för dig att konkurrera med eller jämföra mannens betagenhet i en söt liten hundvalp med den mogna passionen han känner för dig. Olika styrkor och olika sorts kärlekar!

"Mogna passionen" får mig att känna mig som jag är 50 år gammal (haha! han är 50 år gammal). Men jag är liksom inte redo för att ha stay-ups, lingerie och tantsnusk, milf typen av sexig. Jag vill vara tjej-sexig och gullig :(
  • Anonym (Border)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-08-31 11:50:49 följande:
    Nej det vill han förhoppningsvis inte :D men de första tre damerna jag länkade till vill jag hävda har BÅDE det där sexiga men även det gulliga jag skulle vilja ha. Jag är liten (155/43) och jäkligt barnslig (min psykiatriker säger att jag ofta är mentalt som och resonerar som en 15åring)
    Anonym (Fy tusan) skrev 2024-08-30 00:13:22 följande:

"Mogna passionen" får mig att känna mig som jag är 50 år gammal (haha! han är 50 år gammal). Men jag är liksom inte redo för att ha stay-ups, lingerie och tantsnusk, milf typen av sexig. Jag vill vara tjej-sexig och gullig :(
    Men du var väl 30 plus? Du låter nästan stolt över att du mentalt är en 15-åring. Är det din personlighetsstörning som gör det så?
  • Anonym (Fy tusan)
    Anonym (Border) skrev 2024-08-31 19:39:50 följande:
    Men du var väl 30 plus? Du låter nästan stolt över att du mentalt är en 15-åring. Är det din personlighetsstörning som gör det så?
    Personligen uppfattar jag inte TS issue (eller obsessande) - i mannens förtjusning i söta hundvalpen har något alls att göra med en personlighetsstörning. Lättväckt svartsjuka istället? Typ sådär reagerar väl vissa män när den nyfödda bebisen gjort sin entré ? Modern lägger allt sitt fokus på bebisen i sin amning och skötsel något mer än mannen, som i sin tur kan uppleva sig exkluderad. En övergående fas i regel. Samma dynamik för TS om valpen vuxit upp till en vuxen hund hos dem. Den initiala förtjusningen är superhärlig men mattas i regel av i en normaliseringsprocess av vardagen. 
  • Anonym (Border)
    Anonym (Fy tusan) skrev 2024-08-31 19:56:55 följande:
    Personligen uppfattar jag inte TS issue (eller obsessande) - i mannens förtjusning i söta hundvalpen har något alls att göra med en personlighetsstörning. Lättväckt svartsjuka istället? Typ sådär reagerar väl vissa män när den nyfödda bebisen gjort sin entré ? Modern lägger allt sitt fokus på bebisen i sin amning och skötsel något mer än mannen, som i sin tur kan uppleva sig exkluderad. En övergående fas i regel. Samma dynamik för TS om valpen vuxit upp till en vuxen hund hos dem. Den initiala förtjusningen är superhärlig men mattas i regel av i en normaliseringsprocess av vardagen. 
    Ok, då vet jag det. Nu frågade jag TS om hennes stolthet över att ha en mental mognad på 15 fastän hon är 34 har något med hennes personlighetsstörning att göra. Tror inte att du kan svara på det, så vi kanske ska låta TS svara.
  • Anonym (JonnyJ)
    Anonym (Eeeeeh) skrev 2024-08-23 12:58:28 följande:
    Unga Brooke Shields är nog så nära en tia en tjej kan komma.

Bara googla upp hennes namn, så kommer du fatta varför 

Hon var jättevacker och så även Cindy Crawford som ung. 

https://www.pinterest.com/pin/picture-of-cindy-crawford--516436282247565619/

Generellt tycker jag tjejer var mycket vackrare förr i tiden. Tiden innan fake och plast- eran . Tiden innan fisktrutar och platsbröst. 

• Anonym (Flippin it!)
    Anonym (Border) skrev 2024-08-31 19:59:56 följande:
    Ok, då vet jag det. Nu frågade jag TS om hennes stolthet över att ha en mental mognad på 15 fastän hon är 34 har något med hennes personlighetsstörning att göra. Tror inte att du kan svara på det, så vi kanske ska låta TS svara.
    Lite roligt är det allt. Jag är 32, inte 34. Jag är väl varken stolt eller inte stolt över det, jag har liksom en personlighetsstörning och ingenting i min personlighet är något att vara stolt över. Men jag jobbar på det. Mer att det var roligt.
  • Anonym (Fy tusan)
    Anonym (Border) skrev 2024-08-31 19:59:56 följande:
    Fair enough. Ja, vi får helt enkelt vänta in vad TS har att säga om sitt.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-09-06 23:06:54 följande:
    Lite roligt är det allt. Jag är 32, inte 34. Jag är väl varken stolt eller inte stolt över det, jag har liksom en personlighetsstörning och ingenting i min personlighet är något att vara stolt över. Men jag jobbar på det. Mer att det var roligt.
    Varför skulle din personlighet inte vara något att vara stolt över? Tråkigt att det känns så.
  • Anonym (Fy tusan)
    Anonym (Flippin it!) skrev 2024-09-06 23:06:54 följande:
    Okej! Anser oavsett att du inte ska dissa dig så enkelt. Du har säkert massor att vara stolt över. Låt inte söta hundvalpen eller killens reaktion på den skapa onödig osäkerhet inom dig. Du har ditt med killen, glädjen inför hundvalpens valpiga uppsyn och gulliga upptåg delar ni säkert. Bara positivt när alla jobbar på med sina issues.
Svar på tråden Män: Är det här en perfekt 10poängare?