Anonym (Eldig) skrev 2024-08-20 21:31:11 följande:
Han har aldrig varit tillsammans med henne, men han har haft kontakt med henne till och från genom åren och de har haft en kk relation ofta. han berättade att han var där för några veckor sedan hemma hos henne för att han skulle köpa en grej av henne och sedan hände det där och att det var en engångsgrej och att han hade extremt massa ångest redan innan han åkte dit och undrade om han verkligen skulle göra det och även efteråt och att han sjukskrev sig ett par dagar efter vilket jag minns att han gjorde men han sa att han hade migrän. minns att han var väldigt trött. Om jag fattar det där och då hur han ljög för mig. senare har han haft en del kontakt med henne då hon blev väldigt på honom och tolkade det som att han kommit tillbaka till henne och sagt att han utnyttjat henne igen. han ångrade kontakten. Senare visade det sig att hon tydligen ska ha blivit gravid under detta enda tillfälle då och att han inte kan leva med hur illa han behandlat mig och aldrig mer vill såra mig eller slösa min tid men att loppet mellan oss är kört såklart.
Ok. Men han hade inte ångest när han sprang efter henne på festen?
Om han trodde att hon uppfattade det som att han hade kommit tillbaka till henne så borde han ju ha gjort klart för henne dör och då att han inte ville ha något mer med henne att göra.
Men eftersom han inte gjorde det så var det antagligen så att han också ville tillbaka till henne.
Det är ju bra att han inte vill slösa din tid.
Men det borde han ha tänkt på innan ni blev ihop och sambos.
En idiot är vad han är och skulle det inte funka mellan dem och han kommer tillbaka till dig med svansen mellan benen så hoppas jag att du inte tar honom tillbaka.
Har han hämtat alla sina saker och bor hos henne nu?