• Anonym (anonym)

Han släppte sig under samlaget

Jag brukar inte bry mig särskilt mycket om någon råkar släppa sig men för en vecka sen när jag hade samlag med min pojkvän så råka han göra det. Det lät högt och han avbröt direkt och skämdes. Det luktade ruttna ägg i hela rummet och jsg kände redan då att jag blev så himla äcklad men sa såklart inte det! Jag sa typ det gör inget, sånt som händer.

Nu en vecka senare känner jag mig fortfarande äcklad och ser honom på ett annat sätt. Jag kan inte ens tänka mig att ha samlag med honom just nu. Det är så löjligt, jag vet! Jag är rädd att mina känslor aldrig kommer bli som förut men jag älskar honom så mycket.

• Svar på tråden Han släppte sig under samlaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (F)
    Anonym skrev 2024-10-10 13:46:17 följande:
    Något att avråda ifrån är en massa olika ostar, karamellpulver och Heinz ketchup. Känner en som började göra någon sorts dålig kopia av McDonalds frukostprodukter också, och hon dog på en tisdag.
    Lakrits ska däremot vara bra!
    Karamellpulver, vad är det?
  • EpicF
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 20:46:31 följande:

Inte för att jag tar tråden för en seriös sådan men svarar iallafall.

Det är inte normalt att släppa väder i tid och otid. De flesta vuxna med normal knipförmåga (med undantag för äldre) brukar kunna kontrollera sånt. 

På en frisk person med en god kosthållning och tarmflora så ska det heller inte lukta illa när luft behöver komma ut.

Är din pojkvän hälsosam med sin kost? Onyttig mat eller mat som ger illaluktande gasbildningar bör man avstå ifrån. Kan handla om allergi eller överkänslighet också.

Hade även jag blivit äcklad faktiskt. Tror dock inte att det hade hänt varken mig eller en partner. Skulle bara dejta någon som har koll på sin kost och för sig med sunda vanor i livet.

Olyckor kan hända alla och det är normalt. 
  • EpicF
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 21:52:04 följande:
    Skit i det du viktigpetter.

Jag talade inte enbart om Ts utan rent allmänt. Nåt sol tydligen gick rakt över ditt lilla lilla huvud.

Sen vill jag besvara personen rakt ovan här att om dessa livsmedel ger dig gaser i magen så är det din mages sätt att säga att den inte vill ha sånt.

Jag äter ofta lök men upplever inte att löken ger mig några magbesvär. Bönor undviker man dock. Får bara magvärk av dem.
    Var skrev vederbörande att de matvarorna automatiskt ger gaser i magen? 

H*n skrev att dessa matvaror kan lukta om man har gaser i lagen som kommer ut. 

Om du äter lök och du sedan släpper ut gas (behöver inte bero på löken i sig) så kan det lukta, just pga att du har ätit lök. 

Personligen för jag aldrig magvärk av bönor. Men det innebär inte att ingen för det. 
  • EpicF
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 22:14:09 följande:
    Sluta själv att vara en patetisk viktigpetter som ger order åt folk istället.

Nej, jag påstod ingenting. Sa enbart att personer som inte kan kontrollera sina gaser har nån obalans i kroppen till följd av fel kost. Pekade inte på nån särskild person.

Nej, det är inte off-topic utan enbart en förlängning av diskussionen . Lägg dig inte i andras samtal om du bara ska bråka.
    Och var skriver ts att hennes partner inte kan kontrollera sina gaser?
  • Anonym (Är  det ett brott att vara det?)
    Mimosa86 skrev 2024-10-09 23:27:39 följande:

Vem använder ens ordet -samlag-

kristen?

Visserligen en sidokommentar som inte har med själva trådstartarens post att göra, men angående din kommentar kan jag inte låta bli att svara: Är det ett brott att vara det? Jag är det själv.
  • Anonym (Prutt)

Hahaha, har väl hänt ett par gånger att lite dålig luft läckt samtidigt som det går.
    Ingen av damerna har kommenterat vilket kan bero på mitt magnifika gå-bröl som nog dränkte ljudet av utsläppet.
    Jag hade också förut en kollega som var ganska "frikostig" med detaljer ur samlivet.
    En gång när han knullade sin sambo kände han att det tryckte på ordentligt i avgasröret. Vad gör han då? Hoppar ur sängen, sliter upp sovrumsdörren och sticker ut röven i hallen och bränner av en ljudlig brakskit - smäller igen dörren och kastar sig i sängen och fortsätter.......
    Man undrar ju vad som gick runt i sambons huvud just då, hahaha

• Anonym (JB)

Fy fan vad äckligt!! Hur lyckas man ens?? Är man gasig och har en dålig mag-dag får man väl låta bli att ha sex helt enkelt. 

• Oopsi

Han är värd någon bättre. Någon med glimten i ögat! Det är sexigt.. Alla människor fiser och råkar det hända när man kn***** så borde man kunna skratta... Om man är kär... 

• Anonym (anonym)

Nu har det lagt sig litegrann även om jag fortfarande känner mig lite äcklad. Jag ser honom inte riktigt på samma sätt som förut och det hoppas jag ska lägga sig med tiden också. Han brukar inte släppa sig och inte ens rapa inför mig så det var nog mest jobbigt för honom och jag vet att han skämdes ögonen ur sig. Så jag har inte sagt något om att jag känner mig äcklad till honom.

Anonym (Prutt) skrev 2024-10-10 16:36:13 följande:

Hahaha, har väl hänt ett par gånger att lite dålig luft läckt samtidigt som det går.
    Ingen av damerna har kommenterat vilket kan bero på mitt magnifika gå-bröl som nog dränkte ljudet av utsläppet.
    Jag hade också förut en kollega som var ganska "frikostig" med detaljer ur samlivet.
    En gång när han knullade sin sambo kände han att det tryckte på ordentligt i avgasröret. Vad gör han då? Hoppar ur sängen, sliter upp sovrumsdörren och sticker ut röven i hallen och bränner av en ljudlig brakskit - smäller igen dörren och kastar sig i sängen och fortsätter.......
    Man undrar ju vad som gick runt i sambons huvud just då, hahaha

Tarmgas består väl inte av luft? Tarmgas är en blandning av olika gaser, t.ex vissa svavelföreningar.
  • Anonym (M)
    Anonym (Är det ett brott att vara det?) skrev 2024-10-19 14:13:00 följande:
    Tarmgas består väl inte av luft? Tarmgas är en blandning av olika gaser, t.ex vissa svavelföreningar.
    Väldigt lite svavel i tarmgas. Huvudsakligen består den av nitrogen (kommer av att man har svalt luft), koldioxid och väte. 
  • Anonym (Mannen)

Det är bara dina tankar som är orsaken till hur du känner. Du behöver träna på att tänka annorlunda. En annan person i samma sits hade kunnat skratta åt det och sen släppt det.

Anonym (M) skrev 2024-10-19 14:35:13 följande:
    Väldigt lite svavel i tarmgas. Huvudsakligen består den av nitrogen (kommer av att man har svalt luft), koldioxid och väte. 
    Inte rent svavel utan olika svavelföreningar som ofta är det som mest gör att det "luktar illa". Kväve i sig, koldioxid och väte luktar väl inte så mycket? Sedan sa jag inte att svavelföreningar  var huvudfraktionen.
Svar på tråden Han släppte sig under samlaget