• Anonym (Nyvaken---)

Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

• Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:11:38 följande:
    Du, jag jobbar 7 dagar och är ledig 7 dagar...
    Och varför tänker du att ingen annan kan vara i den sitsen?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 13:31:09 följande:
    Och varför tänker du att ingen annan kan vara i den sitsen?
    Ingen har uttryckt sig om deras jobb.. nu har jag inte tid mer att beblanda mig med er, har 2 älgar att slakta..
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:37:42 följande:
    Ingen har uttryckt sig om deras jobb.. nu har jag inte tid mer att beblanda mig med er, har 2 älgar att slakta..
    Personen som skrev att folk inte har jobb uttryckte sig inte om jobb?
  • Anonym (Tall)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:23:55 följande:
    Är inte bitter, bara "mindfucked"
    Det var synd det. Jag hade gärna träffat en man som älskar skog, jakt och fiske. Det gör jag med. Men den här "mindfuckheten" klär dig inte..
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Tall) skrev 2024-11-11 14:04:55 följande:
    Det var synd det. Jag hade gärna träffat en man som älskar skog, jakt och fiske. Det gör jag med. Men den här "mindfuckheten" klär dig inte..
    Tall som tall woman eller som lång bara?
    Jo men han har ju lagt ned hela den biten så går ju inte dejta då?
  • Anonym (Tall)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 14:07:47 följande:
    Tall som tall woman eller som lång bara?
    Jo men han har ju lagt ned hela den biten så går ju inte dejta då?
    Nä det går ju inte när man lagt ner något!

Tänk om jag och ts blivit världens lyckligaste par i framtiden? Om bara han hade uttryckt sig bättre kunde han haft halva inne vid detta laget.. Och nu kanske våra vägar aldrig korsas igen.

Tall som i både lång och furuälskandeFlört
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Tall) skrev 2024-11-11 14:21:35 följande:
    Nä det går ju inte när man lagt ner något!

Tänk om jag och ts blivit världens lyckligaste par i framtiden? Om bara han hade uttryckt sig bättre kunde han haft halva inne vid detta laget.. Och nu kanske våra vägar aldrig korsas igen.

Tall som i både lång och furuälskandeFlört
    Jo men känns ju som det är en väldigt lite del. Min typ av kvinna är lång och intelligent men jag hade ju inte bugat och dyrkat dina fötter bara för att du skriver på ett forum till mig?
  • Anonym (M)

Det är egentligen inte så krångligt att göra tjejer nöjda. Se till att lära dig hur du ger henne orgasm, var hennes erogena zoner är osv. En kvinna som får komma regelbundet är sällan missnöjd med sexlivet. Om du har problem med att få upp den eller sprutar för snabbt så finns det piller och träningsövningar som kan hjälpa.

En stor eller åtminstone normalstor kuk är definitivt en fördel. Men det är många gånger inte en nödvändighet om du är beredd att lägga ner lite möda. Det låter som du har rätt fullt upp med alla hektar skog och ditt jakt och naturliv. Du får nog kompromissa lite om det ska fungera med ett förhållande.

• Anonym (Tall)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 14:33:00 följande:
    Jo men känns ju som det är en väldigt lite del. Min typ av kvinna är lång och intelligent men jag hade ju inte bugat och dyrkat dina fötter bara för att du skriver på ett forum till mig?
    Ursäkta? Jag tror du blandar ihop mig med någon för det du svarade har absolut ingen relevans för vad jag skrev.
    Om du inte är ts som glömde byta nick förståsTomte
  • Anonym
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:00:47 följande:
    Du, jag har jobbat faktiskt.. börjar inte om förrän nästa vecka, så sitter på pass nu och fällt 2 älgar.. ligger iaf inte och petar navelludd om du trodde det.
    DET är ett större nono för mig än kukstorlek och mycket annat trivialt.
    Aldrig att jag skulle ha något, what so ever, att göra med en jägare.
  • Anonym

VAd gör du förresten när du "lever loppan"?

80% män och knappt en singelkvinna i stan... hoppas du är homo eller iaf bi. Alltså för utbudets skull.

• Anonym (Nyvaken---)
    Anonym skrev 2024-11-12 05:30:55 följande:

VAd gör du förresten när du "lever loppan"?

80% män och knappt en singelkvinna i stan... hoppas du är homo eller iaf bi. Alltså för utbudets skull.

Nope.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym skrev 2024-11-12 05:24:58 följande:
    DET är ett större nono för mig än kukstorlek och mycket annat trivialt.
    Aldrig att jag skulle ha något, what so ever, att göra med en jägare.
    Cityslicker.. 
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 06:46:01 följande:
    Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

Jag förstår dig, är kvinna, från mitt perspektiv allt man ska vara och göra och tycka osv.... dessto mer man matas med det dessto mindre vill en ställa upp på det
    bättre bara fokusera på sitt liv o det man trivs med 
    man måste inte ha sex med nån o eller ha en relation ibland är ens egen sällskap o naturen det bästa
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 06:51:13 följande:

Låt mig gissa , du är inte nöjd med längden /har liten . Istället för gnälla , acceptera. Det får vi andra göra med saker och ting.

Om det  är kvinnor som sitter o skriver sånna här kommentarer till män
    Hur fan ska det då bli fred på jorden ?
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-12 09:33:20 följande:
    Om det  är kvinnor som sitter o skriver sånna här kommentarer till män
    Hur fan ska det då bli fred på jorden ?
    Men starta en bitter gnälltråd på familjeliv över alla kvinnor går bra? Är det bara män som får gnälla och kvinnor ska tyst acceptera det för att skapa "fred på jorden"
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Hi) skrev 2024-11-12 12:47:17 följande:
    Men starta en bitter gnälltråd på familjeliv över alla kvinnor går bra? Är det bara män som får gnälla och kvinnor ska tyst acceptera det för att skapa "fred på jorden"
    Jag tolkar inte in ngn kritik mot mig eller andra kvinnor i det han skriver, tycker bara det är befriande att någon reagerar på allt befängt som man annars bara ska acceptera ....XD ! 
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-12 13:45:45 följande:
    Jag tolkar inte in ngn kritik mot mig eller andra kvinnor i det han skriver, tycker bara det är befriande att någon reagerar på allt befängt som man annars bara ska acceptera ....XD ! 
    Du misstolkar mig. Jag har aldrig påstått att den här tråden är "kritik mot kvinnor" Det här är bara en helt vanlig bitter gnälltråd över kvinnor skriven av en incel. 

En lycklig kille i skogen skulle aldrig få för sig att författa en sån här bitter tråd. Ts hade ett kliande behov att kräkas lite. Hur bidrar han till "fred på jorden"? Bara kvinnors uppgift eller?
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Hi) skrev 2024-11-12 15:33:38 följande:
    Du misstolkar mig. Jag har aldrig påstått att den här tråden är "kritik mot kvinnor" Det här är bara en helt vanlig bitter gnälltråd över kvinnor skriven av en incel. 

En lycklig kille i skogen skulle aldrig få för sig att författa en sån här bitter tråd. Ts hade ett kliande behov att kräkas lite. Hur bidrar han till "fred på jorden"? Bara kvinnors uppgift eller?
    Du kanske själv  misstolkar andra pga gamla erfarenheter, funderat på det ?
    tycker du ska gå till dig själv och ta reda på varför du reagerar som du gör o även ni andra som reagerar med elaka kommentarer personangrepp osv. som ni gör har läst alla kommentarerna nu. 
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-13 00:25:31 följande:
    Du kanske själv  misstolkar andra pga gamla erfarenheter, funderat på det ?
    tycker du ska gå till dig själv och ta reda på varför du reagerar som du gör o även ni andra som reagerar med elaka kommentarer personangrepp osv. som ni gör har läst alla kommentarerna nu. 
    Det är otroligt uppenbart att en bitter incel-tråd väcker starka känslor. Det är jag inte ett dugg förvånad över.

Du kan ju fundera över varför du tycker att naturliga reaktioner på något kvinnofientligt går dig förbi. Dina egna erfarenheter verkar ha att göra med att kvinnor ska ta skiten för att skapa fred på jorden. Omhändertagande och omvårdnade av mäns bittra känslor.

Förbluffande att det går dig totalt förbi. 
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..