Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-10 18:38:29 följande:
Jag har verkligen sagt åt honom ordentligt nu att jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det.
Människan är ett däggdjur och som sådant är vi mer styrda av drifter än vi många gånger erkänner och nånstans i mannens djupaste drifter så finns det att man skall göra kvinnan gravid och för att göra det så måste man spruta all sin säd i henne. Så ja det är en kick att göra det för att vi är programmerade i vårt DNA att göra det och det är fullt normalt att tycka så. Sen om man förstår varför man tycker så är en annan sak.
Sen finns det andra aspekter som att man skall sluta när det som är som bäst för spruta på magen eller i en servett som gör avbrutet samlag väldigt väldigt trist och därmed oxå så pass osäkert alldeles oavsett om man sprutar i eller inte. Det är inte ovanligt med att det kommer spermier innan själva sprutet och det räcker trots allt med 1 för att du skall bli gravid.
Gå nu till skolsyster och få kondomer det är trots allt ett bra preventivmedel och skyddar mot mer än bara graviditet så du kan slappna av ordentligt när du har sex med din kille och njuta istället för att oroa dig för att bli gravid vilket stör din njutning.
Det är fö inte ovanligt att tjejer går igång på att killen sprutar i dom heller. Även ni är programmerade att vilja bli gravida. ;)