• Anonym (Pulsaisnö)

Han kommer i mig ibland

Vi har bestämt att han inte får. Jag tar inga piller ännu. Jag är 16 han 18. Han säger det är för skönt ibland... vi har sex jättemycket men det händer bara ibland. Är det så svårt för killar? Han säger jag är så snygg och sånt att det är svårt för han.

• Svar på tråden Han kommer i mig ibland
  • OlleSQ
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-10 18:38:29 följande:

Jag har verkligen sagt åt honom ordentligt nu att jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det. 

Människan är ett däggdjur och som sådant är vi mer styrda av drifter än vi många gånger erkänner och nånstans i mannens djupaste drifter så finns det att man skall göra kvinnan gravid och för att göra det så måste man spruta all sin säd i henne. Så ja det är en kick att göra det för att vi är programmerade i vårt DNA att göra det och det är fullt normalt att tycka så. Sen om man förstår varför man tycker så är en annan sak.

Sen finns det andra aspekter som att man skall sluta när det som är som bäst för spruta på magen eller i en servett som gör avbrutet samlag väldigt väldigt trist och därmed oxå så pass osäkert alldeles oavsett om man sprutar i eller inte. Det är inte ovanligt med att det kommer spermier innan själva sprutet och det räcker trots allt med 1 för att du skall bli gravid.

Gå nu till skolsyster och få kondomer det är trots allt ett bra preventivmedel och skyddar mot mer än bara graviditet så du kan slappna av ordentligt när du har sex med din kille och njuta istället för att oroa dig för att bli gravid vilket stör din njutning.

Det är fö inte ovanligt att tjejer går igång på att killen sprutar i dom heller. Även ni är programmerade att vilja bli gravida. ;)

• Anonym (Vilja)
    OlleSQ skrev 2024-12-11 07:48:49 följande:

Människan är ett däggdjur och som sådant är vi mer styrda av drifter än vi många gånger erkänner och nånstans i mannens djupaste drifter så finns det att man skall göra kvinnan gravid och för att göra det så måste man spruta all sin säd i henne. Så ja det är en kick att göra det för att vi är programmerade i vårt DNA att göra det och det är fullt normalt att tycka så. Sen om man förstår varför man tycker så är en annan sak.

Sen finns det andra aspekter som att man skall sluta när det som är som bäst för spruta på magen eller i en servett som gör avbrutet samlag väldigt väldigt trist och därmed oxå så pass osäkert alldeles oavsett om man sprutar i eller inte. Det är inte ovanligt med att det kommer spermier innan själva sprutet och det räcker trots allt med 1 för att du skall bli gravid.

Gå nu till skolsyster och få kondomer det är trots allt ett bra preventivmedel och skyddar mot mer än bara graviditet så du kan slappna av ordentligt när du har sex med din kille och njuta istället för att oroa dig för att bli gravid vilket stör din njutning.

Det är fö inte ovanligt att tjejer går igång på att killen sprutar i dom heller. Även ni är programmerade att vilja bli gravida. ;)

Det är normalt att inte vilja ha samlag, när hon är 16 år och inte vill bli gravid. Men med ett fucked up samhälle som enbart har mannens njutning i fokus är det lätt att en ung tjej får för sej att hon är onormal då hon inte vill ha samlag, äta p-piller och vara allmän leksak åt män. Tyvärr! Vi använde kondom när jag var ung. Den gick sönder. Jag gjorde abort. Förhållandet gick sönder. Allt blev trasigt  Inte mycket njutning, om du frågar mej.
  • Anonym (Asdfg)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-09 09:46:37 följande:

Jag vänder mig mot dem som säger att ta inte är respekterad av sin kille, att de är för unga för sex osv. 

Jag skriver klart och tydligt att de bör skydda sig och det vanligaste om man är ett förhållande är väl att skaffa sig preventivmedel. I min värld är kondom mest för lösa förbindelser. Vänder mig enbart mot att man försöker trycka till unga människor som precis börjat med sex. Det de gör är liksom inget konstigt och jag uppmanar också till skydd har absolut inte sagt annat.

Ja ja men då förstår jag dig och håller även med.
  • Anonym (Asdfg)
    Anonym (Vilja) skrev 2024-12-11 08:12:49 följande:
    Det är normalt att inte vilja ha samlag, när hon är 16 år och inte vill bli gravid. Men med ett fucked up samhälle som enbart har mannens njutning i fokus är det lätt att en ung tjej får för sej att hon är onormal då hon inte vill ha samlag, äta p-piller och vara allmän leksak åt män. Tyvärr! Vi använde kondom när jag var ung. Den gick sönder. Jag gjorde abort. Förhållandet gick sönder. Allt blev trasigt  Inte mycket njutning, om du frågar mej.
    Fast bara för att det blev dåligt för dig så blir det ju inte så för alla. Men jag beklagar att det blev så för er.

När jag var en sexonårig tjej så hade jag mer än gärna sex och p-pillerskyddat samlag med min pojkvän. 
    Det är helt okej att vänta med sex och för de som inte känner sig mogna då.
  • Anonym (JB)

Jag har verkligen sagt åt honom ordentligt nu att jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det. 

Och hur tänker han gällande en eventuell graviditet?
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:48:12 följande:

Men han borde ju bara kunna dra ut? Han gör oftast det. Alla säger kondomer känns dåligt. Det är lite konstigt kanske men ibland frågar han också om han får komma inne i? Fastän att han vet att han inte får. Såklart säger jag nej men ibland lyssnar han inte då. Är nåns kille också så här inne? Känns som att han verkligen gillar det på nåt sätt och jag vill ju han ska ha det skönt.

Eftersom du ställer frågan hur det kännsså måste jag fråga tillbaka.

Har du eller han haft sex någon gång med kondom.

Du borde känna en kille som har sex med dig även med kondon.

• Anonym (Baksmälla)

Det här borde han kunna straffas för. 
    Du kanske redan är gravid. Han har utsatt dig för något du sagt nej till. 

Om du redan är gravid så är det bra att han blir medveten om att det alltid finns en risk för kvinnans hälsa iom en graviditet. 
    Vi människor har bland de mest riskfyllda graviditeter och förlossningar av alla däggdjur, bara det är värt tänka på som ung och kåt.

Hoppas du kollar upp eller redan hunnit undersöka dig för eventuel graviditet och könsjukdomar!

Håll dig borta från honom!

• Krassekrisse

Den här killen har ingen respekt för dig och dina åsikter. Han skiter helt i vad du säger och verkar inte bry sig. 

Så här: det kan vara riktigt skönt att komma i någon, på ett känslomässigt plan. En slags samhörighet med varandra där man för en kort stund får vara ett. Men det kräver så klart att man skyddar sig på något sätt, om inte graviditet finns på kartan. 

Om din kille inte vill använda kondom för att det inte känns bra, då behöver han terapi för att komma över sin latexfobi. 

Du behöver göra slut med honom. Om han kommer i dig trots att du säger nej begår han ett övergrepp. 

• Tom Araya

Ja, det är svårt, men inte så svårt att det är omöjligt. En gång är obra, men efter det borde man ha lärt sig och vara uppmärksam på signalerna. Den här killen verkar helt sakna självkontroll, alternativt så bryr han sig inte utan kör bara på. Då är det kondom på som gäller, alltid, alternativt dumpa honom för att verkar opålitligt.

• Anonym (Ja, och)
    Krassekrisse skrev 2024-12-13 07:53:13 följande:

Den här killen har ingen respekt för dig och dina åsikter. Han skiter helt i vad du säger och verkar inte bry sig. 

Så här: det kan vara riktigt skönt att komma i någon, på ett känslomässigt plan. En slags samhörighet med varandra där man för en kort stund får vara ett. Men det kräver så klart att man skyddar sig på något sätt, om inte graviditet finns på kartan. 

Om din kille inte vill använda kondom för att det inte känns bra, då behöver han terapi för att komma över sin latexfobi. 

Du behöver göra slut med honom. Om han kommer i dig trots att du säger nej begår han ett övergrepp. 

..och att behöva göra abort är inte kul. Undvik det. 
  • Trudekt

" jag verkligen inte vill och jag frågade varför han gör det ibland och han svarade att han verkligen går igång på att just göra det inuti. Är det ens normalt? Han sa att det inte bara va skönare utan han blev jätte kåt på att tänka på att göra det. "

Som andra sagt, det är högst normalt, men det betyder inte att det är rätt - båda måste ju vara med på det. Min fru (dåvarande flickvän) tycker att sex är mycket bättre utan kondom och att jag helst ska spruta i henne. När vi varit på resa, och funderat på att ha sex med kondom för att inte kladda ner lakan etc, har både hon och jag ofta hoppat över det hela. 

Så, vill ni bli föräldrar? Förmodligen inte. Och då bör ni skydda er på något sätt. 

Att dra sig ur går väl, men är man oerfaren kanske man vill hålla på så länge som möjligt och då kan första sprutet hamna inuti. Och försatsen som sipprar ut innan märker man kanske inte alls och den kan räcka för att göra någon gravid. 

Rent formellt är det numera våldtäkt om han sprutar i trådstartaren efter ett nej. Det är inget man bör hota honom med kanske, men upplysa om. 

• Tom Araya
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-06 16:51:46 följande:

Jag läser alla kommentarer. Jag är tyst för jag inte vet vad jag ska svara.

Jag vill inte dumpa honom. Han är jätte snäll mot mig annars. Dom gångerna han kommit i mig så ångrar han sig efter.

Han ångrar sig ju inte när han gör om det gång på gång... bara BS!

Nu framkommer det även att han gör det medvetet. Dags att dumpa, han är respektlös och saknar konsekvenstänkande.

• Elliesnö

Tack för alla svar ni som bryr er Skäms det va jag som startade tråden jag gjorde ett konto om nån vill prata mer privat om det här för de känns lite pinsamt att skriva om det öppet tycker jag.

Nej jag vill inte dumpa honom han är bättre än vad vissa tror.

• Agda90
    Elliesnö skrev 2024-12-15 15:08:23 följande:

Tack för alla svar ni som bryr er Skäms det va jag som startade tråden jag gjorde ett konto om nån vill prata mer privat om det här för de känns lite pinsamt att skriva om det öppet tycker jag.

Om en partner saknar förmågan att visa respekt i sänghalmen, sätta trygghet före njutning (att inte ridkera att göra kvinnan gravid) och gör det upprepade gånger är inte en bra partner!

Min man sa häromdagen till mig följande "jag skulle aldrig komma på tanken att göra något som du inte är med på till 100%"
    Vi pratade om sex. Det är vad respekt handlar om.
    Din partner säger en sak och gör något annat utan ditt samtycke! 
    Det är inte så en bra människa beter sig
  • Anonym (Anno Nym)
    Elliesnö skrev 2024-12-15 15:08:23 följande:

Men vad vill du själv, vid u bli gravid vid 16 år ålder?
    Du kanske inte är mogen för sex eftersom du är så oansvarig.
  • Anders1970
    Anonym (Pulsaisnö) skrev 2024-12-04 16:13:38 följande:
    Han kommer i mig ibland

Vi har bestämt att han inte får. Jag tar inga piller ännu. Jag är 16 han 18. Han säger det är för skönt ibland... vi har sex jättemycket men det händer bara ibland. Är det så svårt för killar? Han säger jag är så snygg och sånt att det är svårt för han.

Kondom? Då slipper ni båda ha betänkanden. Detta är min rekommendation.

Avbrutet samlag är vanligt, även om ni stoppar mitt o du ex. suger av honom.

Analsex är annars ett tänkvärt komplement? 
Svar på tråden Han kommer i mig ibland