Flyttade ihop och allt fallerar?
Hej!
Träffade en jättehärlig tjej för ca ett år sedan och hon va uppöver öronen kär i mig och gjorde allt för att vara med mig!
Hon hörde av sig jämt, ville vara med mig jämt.
Bästa sexet någonsin, aldrig känt en sån närhet ifrån någon annan innan mig säger hon.
Hon kom och la sig när jag låg i soffan å bara myste med mig och va hur go som helst mot mig hela tiden.
Nu har vi flyttat ihop sedan 2 månader tillbaka och hon är inte alls samma person längre, visar ingen närhet nästan alls utan går å lägger sig i ett annat rum helst typ. Hör knappt av sig under dagarna och ja visst vi ses väl mer nu men jag jobbar skift så varannan vecka ses vi knappt och jag hör knappt av henne om dagarna.
Sedan hände de en annan grej för 3v sedan då hon va ute med några på sitt jobb där hon somnade på en av sina kollegor inne på krogen vilket jag inte brydde mig speciellt mycket om men det är klart att de känns lite grann när hon inte ger mig någon närhet alls längre typ så lite svartsjuk blev jag ju. Efter detta så skriver dom med varandra varenda dag vilket de inte gjort innan vilket känns lite konstigt.
Hon skriver aldrig när jag är i närheten utan bara när jag är i ett annat rum typ men jag ser ju att det plingar till på Snap och ser att det är han men hon plockar inte upp telefonen och öppnar utan väntar tills jag inte är i närheten vilket känns som ett konstigt beteende. Har frågat henne nu igår varför hon gör så då jag inte orkade hålla mig längre när de helt plötsligt ska åka iväg till en annan stad med tåg bara hon och han för att möta upp en eller 2 andra arbetskompisar som kanske blir med dom ut en liten stund iaf förklarade hon. Hon blev helt fly förbannad på mig och skrek att jag är svartsjuk bara dum i huvudet typ som funderar över varför de skriver konstant helt plötsligt och han har dessutom blivit flyttad så de jobbar tillsammans hela tiden nu för tiden och när de inte jobbar tillsammans så pratar de i telefon.
Överreagerar jag när jag funderar varför de umgås så mycket och skriver eller pratar i telefon hela tiden och varför hon inte hör av sig till mig längre eller bara svarar med "ja, nej, ok, vet inte" om jag skickar något till henne?
Vi skrev och pratade jämt innan vi flyttade ihop.
Sexet har gått från 3-7ggr i veckan till typ 1 gång i veckan.
Hon säger att hon älskar mig och det är mig hon vill vara med men de känns verkligen inte som att hon visar det längre.
Hon har haft ett jäkla humör på sistone då hon blir asförbannad för minsta grej jag gör fel eller säger på fel sätt enligt henne.
Är det bara en fas hon har eller bör jag oroa mig?
Hon har även ADHD så det påverkar henne ju såklart på olika sätt så ni som har ADHD, låter detta som typiskt att man drar sig undan i perioder och söker andra personer att prata med och umgås med typ?