Anonym (Beredd) skrev 2025-01-08 23:02:12 följande:
Uppenbarligen kan jag inte förklara vad jag menar, ska försöka igen. TS är garanterat snygg nog att dejta några gånger. Problemet är att hon vill mer än så, och snyggingarna på Tinder brukar lämna tjejerna efter ett par dejter och dejta vidare.
Vadå "uppenbarligen"... Dina två "första och andra" försök var ju knappast något som innehöll en förklaring. Det bara innehöll påståenden baserat på någon antagande, baserat på en svartvit mall" från din sida om mig.
Så tack för att du äntligen förklarade...
Du har rätt, han behöver inte ha problem med utseendet. Men om han är väldigt mycket snyggare, så är risken enorm att han kommer att leta sig vidare till snyggare tjejer. Tyvärr. Så ser det ut tyvärr.
Precisa, ändå valde du ju att utgå från en massa saker om mig baserat på att jag skrev så..
Sedan detta med "snyggingar", ja du finns säkert de som anser att rövhålen som är ute efter sex är snygga. Fast man kan ju knappast utgå från att "snygg" ärt något objektivt. Inget i det jag skrev motsade sig detta i mina poster.
Och fortsätter här ser jag att tolka mina poster baserat på mallen: "det ena innesluter/utesluter det andra per se"..
Och jag menar naturligtvis inte att själva appen är ytlig, utan att människorna på den är ytliga och söker sex och bekräftelse. Men det förstod du säkert.
Och jag förstå, naturligtvis, att de är jättejobbigt och svårt att skriva:
"Tinder användarna är ytliga och söker sex och bekräftelse"?