Sexlös relation
Jag har varit otrogen mot min fru. Hon slutade intressera sig för sex för flera år sedan. Vi har gått i terapi i flera år och betalat massor av pengar till olika terapeuter. Hon har ingen lust och vill bara lägga sig kl 20 alla dagar i veckan. Hon älskar mig säger hon och hon ligger inte med någon annan. Hon har bara inget intresse av att ha sex. Jag har bett om tillåtelse att få ha sex med andra men det vill hon inte ge mig. Jag tog upp separation och då blev hon galen och grät och skrek om sex var det enda jag bryr mig om. Barnen blev hemskt ledsna och det var jobbigt att se. På en fest för ett tag sedan hamnade jag bredvid en kvinna som jag kände lite via en kompis. Hon kramade mig mycket och var väldigt närgången. Efter festen gick vi ner på stan och tog något att äta Innan alla gick åt varsitt håll. Vi skulle åt samma håll och då frågade hon om jag ville följa med henne hem. Lät det bara ske och vi hade sex hela natten och hela morgonen därpå enda fram till lunch. Det var så fantastiskt underbart och jag var så glad tills jag kom hem till min fru. Hon var sur, irriterad och som vanligt avvisande. Jag har hemskt dåligt samvete och undrar hur andra hanterar sina känslor?