• Anonym (Hedder)

Flörtar han? Han är gift

Vi har jobbat tillsammans länge. Men började för 2 veckor sedan. Men bara när ingen ser på jobbet. Han ställde sig bakom mig nära med sin kropp mot min och smekte min arm. Sedan har det fortsatt varje dag. Han kommer bakom mig och kramar. Nynar. Gungar mig försiktigt fram och tillbaka. Är både tyst i stunden men vi kan prata lite jobb också. Han kramar mig framifrån länge och hårt. Han tittar mig djupt i ögonen från avstånd och ler. Idag så kramade han mig från sidan första gången och la sin kind mot min. Han tar chansen så fort vi är ensama att krama mig. Men via telefon är det som att vi år ytliga vänner. Hjälp vad vill han?

• Svar på tråden Flörtar han? Han är gift
  • Anonym (L)
    Anonym (K) skrev 2025-02-08 09:14:52 följande:
    Fast ts vill ju ligga. Eller åtminstone att han ska fortsätta.

Hon vill alltså ha en gift man som utan samtycke kramar kollegor. 

Ja, de passar kanske ihop, lika gränslösa och respektlösa. 

Kul sedan när snacket på kontoret går. 

• Anonym (L)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 10:34:21 följande:
    Jag tycker inte det. Väntar man så tar någon annan honom. Jag har lärt mig den läxan den hårda vägen och skulle jag hamna i den situationen igen att jag är förälskad i någon som kanske kommer skilja sig så skall jag agera, om det så är 5 minuter efter att hans fru sagt att hon vill skiljas. Man skall vara där direkt.
    Så desperat. 
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2025-02-08 10:42:58 följande:

Hon vill alltså ha en gift man som utan samtycke kramar kollegor. 

Ja, de passar kanske ihop, lika gränslösa och respektlösa. 

Kul sedan när snacket på kontoret går. 

Det gör det säkert redan :) Blickar osv är svårt att missa. Håller med om att de verkar passa ihop...
  • Anonym (Elsa)

En gift man som vill ha lite spänning i livet. Finns gott om dem. Även gifta kvinnor. Ledsen TS men du är inte det enda han limmat på. Bli inte kär är mitt enda tips 

• Anonym (Gissar)
    Anonym (L) skrev 2025-02-08 10:45:59 följande:
    Så desperat. 
    Jag tänker inte skämmas för det mera. Vill jag ha någon i framtiden skall jag vara helt skamlös och desperat. Bete mig som en juckande hundvalp eller en katt som löper mot honom. Det är så man lyckas.
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 11:01:14 följande:
    Jag tänker inte skämmas för det mera. Vill jag ha någon i framtiden skall jag vara helt skamlös och desperat. Bete mig som en juckande hundvalp eller en katt som löper mot honom. Det är så man lyckas.
    Bara klamra mig fast och jucka mot hans ben. Precis så.
  • Anonym (Q)

Ad väntar du på?? Nästa gång han klämmer sig mot dig. Viska i hans öra hur låt du är och att du vill ha sex med honom i första bästa låsbara rum. Vänta dig ingen relation. Du blir bara ett lätt hål. Kk får det bli. 

Men? 

• Anonym (Elsa)
    Män vill gärna ha sex och man kan få en väldig fart på dem om man beter sig så men vill man mer så tjänar man nog på att visa lite andra sidor också. Den desperata sidan brukar sällan locka vettiga män i längden. 
  • Anonym (L)
    Visst, och så blir du kontorets eget lilla luder när du limmar på kollegor. Grattis. 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (L) skrev 2025-02-08 11:16:16 följande:
    Visst, och så blir du kontorets eget lilla luder när du limmar på kollegor. Grattis. 
    Looool. Det är jag redan. Bortom skam. Men jag tycker flera kollegor har vart stöttande mot mig...kanske för att jag misslyckades? Men jag har fått bekräftat att "hade du gjort så mot mig hade jag nappat direkt han är helt dum i huvudet" så jag vet att jag inte är helt fel ute.
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 12:51:33 följande:
    Looool. Det är jag redan. Bortom skam. Men jag tycker flera kollegor har vart stöttande mot mig...kanske för att jag misslyckades? Men jag har fått bekräftat att "hade du gjort så mot mig hade jag nappat direkt han är helt dum i huvudet" så jag vet att jag inte är helt fel ute.
    Sålänge du inte är ute efter nått seriöst så funkar det säkert. 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-02-08 13:09:11 följande:
    Sålänge du inte är ute efter nått seriöst så funkar det säkert. 
    Jag var kär den gången, väldigt kär så jag var ute efter allt möjligt. Seriöst eller oseriöst med förhoppning om att det skulle bli seriöst sedan. Alltså det kändes så bra. Han hade gråtit mot min axel över att hans fru funderade på att lämna honom och inte älskade honom längre. Så det var inte som att jag gav mig på en gift man. Säger hon så och han fkn gråter mot min axel då är det faktiskt helt ok. Vi flirtade en del och det var inte så att jag direkt efter han grät flög på utan flera dagar efter. Men han ratade mig flera gånger även när han skjutsade mig hem och jag sa att jag kräver ingenting av dig jag älskar dig och jag vill bara ge dig oralsex här nu i bilen inget krav på något mer...men han sa nej till det med:(
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-08 13:42:48 följande:
    Jag var kär den gången, väldigt kär så jag var ute efter allt möjligt. Seriöst eller oseriöst med förhoppning om att det skulle bli seriöst sedan. Alltså det kändes så bra. Han hade gråtit mot min axel över att hans fru funderade på att lämna honom och inte älskade honom längre. Så det var inte som att jag gav mig på en gift man. Säger hon så och han fkn gråter mot min axel då är det faktiskt helt ok. Vi flirtade en del och det var inte så att jag direkt efter han grät flög på utan flera dagar efter. Men han ratade mig flera gånger även när han skjutsade mig hem och jag sa att jag kräver ingenting av dig jag älskar dig och jag vill bara ge dig oralsex här nu i bilen inget krav på något mer...men han sa nej till det med:(
    Om detta är sant så är det inget konstigt att du blev dissad. 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-02-08 14:48:42 följande:
    Om detta är sant så är det inget konstigt att du blev dissad. 
    Män säger alltid att de gillar när kvinnor tar initiativ, är direkta osv. Så vad är mer direkt än att säga "jag älskar dig och vill att du blir min. Men jag kräver ingenting vill du bara ha sex är det också helt ok för mig"? 
  • Anonym (Onej!)
    Anonym (Gissar) skrev 2025-02-10 12:18:49 följande:
    Män säger alltid att de gillar när kvinnor tar initiativ, är direkta osv. Så vad är mer direkt än att säga "jag älskar dig och vill att du blir min. Men jag kräver ingenting vill du bara ha sex är det också helt ok för mig"? 
    Ingen ( varken kvinna eller man) går igång på desperata. Det är fullkomligt avtändande. Gör om, gör rätt.
Svar på tråden Flörtar han? Han är gift