Världskrig?
Står vi inför ett nytt världskrig?
Står vi inför ett nytt världskrig?
Det jag läst på nyheterna ikväll ger ju inget större hopp.
Trump ska "säga som det är" och Ryssland gottar sig åt sprickor i väst-världen.
Europa står enat bakom Ukraina så man kan ju undra vem som orsakat sprickorna?
Låt Trump försöka göra America great again men håll honom lååååångt borta från internationell politk.
Har ställt frågan förut - vad tillverkar USA som resten av världen INTE klarar sig utan?
Väldigt många framstående forskare på amerikanska universitet är inte amerikaner.
Ok, Biden rasade rätt fort in i demens men hur kan man fortsätta att välja gamla gubbjävlar till president gång på gång på gång.
Sägs ju att definitionen av en idiot är att göra samma sak hela tiden och tro att man ska få ett annat resultat.
Min gissning är att han kommer att ytterligare skämma ut sig och sitt land i morgon under sitt anförande.
Det jag läst på nyheterna ikväll ger ju inget större hopp.
Trump ska "säga som det är" och Ryssland gottar sig åt sprickor i väst-världen.
Europa står enat bakom Ukraina så man kan ju undra vem som orsakat sprickorna?
Låt Trump försöka göra America great again men håll honom lååååångt borta från internationell politk.
Har ställt frågan förut - vad tillverkar USA som resten av världen INTE klarar sig utan?
Väldigt många framstående forskare på amerikanska universitet är inte amerikaner.
Ok, Biden rasade rätt fort in i demens men hur kan man fortsätta att välja gamla gubbjävlar till president gång på gång på gång.
Sägs ju att definitionen av en idiot är att göra samma sak hela tiden och tro att man ska få ett annat resultat.
Min gissning är att han kommer att ytterligare skämma ut sig och sitt land i morgon under sitt anförande.
Inte utan att man är nyfiken på vilken/vilka hållhakar Putin har på Trump?
Det har på flera ställen antytts att det skulle vara något personligt.