• Anonym (?)

Han vill bara ha en flickvän som kan föda hans barn. Annars är hon inget värt i hans ögon.

Jag har dejtat en kille som säger att hans flickvän måste kunna föda hans barn.

Utan barn finns inget som binder de ihop isåfall.

Jag har förklarat att det finns många par som lever ihop för att de älskar varandra utan att ha barn ihop. Till och med gifter sig. 

Han förstår inte att somliga människor lever så. 

Barn innebär ju påfrestningar och han är deprimerad och har låglönejobb. 

• Svar på tråden Han vill bara ha en flickvän som kan föda hans barn. Annars är hon inget värt i hans ögon.
  • Anonym (iranier dubai rökare)

dont worry

• Anonym (Lisa)

Han låter inte som någon keeper direkt?

• Aliona

Det finns många kvinnor som inte heller skulle acceptera att leva med en man som vägrar skaffa barn. Det finns åtskiliga trådar här om frågan. Barn är helt enkelt väldigt viktigt för många människor. 

• Anonym (?)
    Aliona skrev 2025-03-30 22:29:02 följande:

Det finns många kvinnor som inte heller skulle acceptera att leva med en man som vägrar skaffa barn. Det finns åtskiliga trådar här om frågan. Barn är helt enkelt väldigt viktigt för många människor. 

Men han dricker alkohol själv varje dag, isolerar sig, deprimerad, låglönejobb.
  • Anonym (iranier dubai rökare)
    Anonym (?) skrev 2025-03-30 22:32:00 följande:
    och du trollar ständigt på FL...
  • Aliona
    Även deprimerade och lågavlönade kan ha barnlängtan.
  • Anonym (Varför?)

Han ska prompt ha barn trots stt han kommer att bli den mest olämplige bsrnafadern alla kategorier, en deprimerad, halvt alkoholiserad fattiglapp. TS, vad ska du med honom till? Det är väl bara att säga upp bekantskapen! Tror du verkligen att han skulle klara den påfrestning som ett barn innebär? Jag får lite kulturkrocksvibbar här, är han ute efter uppehållstillstånd? 

• Anonym (A)
    Låter inte som en bra grund för föräldrarskap.
  • Anonym (?)
    Anonym (Varför?) skrev 2025-03-30 23:01:28 följande:

Han ska prompt ha barn trots stt han kommer att bli den mest olämplige bsrnafadern alla kategorier, en deprimerad, halvt alkoholiserad fattiglapp. TS, vad ska du med honom till? Det är väl bara att säga upp bekantskapen! Tror du verkligen att han skulle klara den påfrestning som ett barn innebär? Jag får lite kulturkrocksvibbar här, är han ute efter uppehållstillstånd? 

Jag måste göra det ja. Ingen bra förälder.
  • Anonym (qwerty)

Han låter som ett äckel som bara vill ha dig till avel. Han vill inte ha dig, han vill ha ditt "hål"
    Gör slut, blockera hans nummer.

• KimLinnefeldt

Det är inte fel att vilja ha barn, eller ens att se barn som ett krav för att livet ska bli bra för honom. Om du inte delar den längtan så får ni gå skilda vägar.

Att han krökar kanske gör det ännu lättare för dig att ta beslutet.

• Anonym (yksi kakse kolme)
    En man i den sitsen är inte redo för varken förhållande eller barn. 

Man behöver inte vara rik, men man måste ha NÅGOT att erbjuda en partner och barn. Man kan inte ge av något när man är helt tom själv.

Det är common sense. 

Allt det där behöver han fixa innan han ens börjar fundera på att bli ihop med någon. Drömma kan man alltid göra. 
Svar på tråden Han vill bara ha en flickvän som kan föda hans barn. Annars är hon inget värt i hans ögon.