• Melonsorbet111

Stora blygdläppar - vad tycker ni män?

Jag har lyckats få till en träff med en man jag varit intresserad av ett tag. vi ska ses för att ha sex. vi har skickat bilder och sextat så attraktionen är väldigt hög åt båda håll. 

Men, jag skäms så mycket över att jag har blygdläppar som hänger utanför?säkert 2-3cm.

Jag ser nog ganska bra ut i övrigt (får ofta höra det iaf) men känns som att jag ?lurar? honom när jag sedan kommer och ser ut så där nere? 

Jag vet att han älskar att slicka osv så känns ännu mer fel att komma dit och se ut så. Känner typ att jag borde ställa in?

Jag vet att det är individuellt men ändå, är det en super turnoff? Kommer han känna sig lurad? :(

• Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?
  • Anonym (Inte bara du)
    Anonym (m) skrev 2025-04-04 14:55:18 följande:
    Nej om de säger det vore väl höjden? men säkert finns sådana också även om inte just du träffat på några som säger något negativt, normala män har antagligen den goda smaken att vara tyst istället för att negativt kommentera någons utseende.

Jo jag vet vad jag pratar om när jag säger att alla är olika och gillar inte samma saker. Alla har inte samma smak och det är inget fel med det. Man kan ju inte förvänta sig att alla kommer gilla ens utseende.

Men man söker inte en man eller kvinna utifrån utseende på könsorgan? Det är i så fall något nytt, sjukt beteende. 

Man förväntar sig väl att en person som älskar/ gillar en inte börjar bedöma ens könsorgan när det väl är dags. Eller ska man kanske börja skicka med bild på könsorganet när man befinner sig på dejtingsajter? 

Om man blir dissad efter sex beror det förhoppningsvis inte på något så sjukt. Då är världen sjukare än någonsin. Jag faller för en person och resten är bara bonus. En man med världens bästa förutsättningar kan vara helt värdelös i sängen ändå.

• Anonym (Strecket)

Man kan ju absolut ha preferenser, precis som man har med det mesta här i livet.
    Dock tror jag (är rätt säker) på att det skulle vara typ en osäker sjuttonåring för att kommentera hur hon ser ut där nere.
    Lika lite som vi män kommenterar era bröst, oavsett vilken preferens man har.
    Personligen har jag självklart en preferens för både rumpa, byst och underliv.
    Men jag skulle aldrig välja bort någon som jag tyckte om för andra anledningar bara för att de till 100% passar in i vad jag gillar mest.
    Precis som kvinnor har sina preferenser vad det gäller män såklart.

• Anonym (m)
    Anonym (Inte bara du) skrev 2025-04-04 15:39:14 följande:

Men man söker inte en man eller kvinna utifrån utseende på könsorgan? Det är i så fall något nytt, sjukt beteende. 

Man förväntar sig väl att en person som älskar/ gillar en inte börjar bedöma ens könsorgan när det väl är dags. Eller ska man kanske börja skicka med bild på könsorganet när man befinner sig på dejtingsajter? 

Om man blir dissad efter sex beror det förhoppningsvis inte på något så sjukt. Då är världen sjukare än någonsin. Jag faller för en person och resten är bara bonus. En man med världens bästa förutsättningar kan vara helt värdelös i sängen ändå.

Jag har inte sagt det heller. Jag skrev att mannen kanske inte kommer gilla utseendet. Det vet ju ingen av oss vad han kommer tycka.

Eller hur stor vikt han kommer lägga vid det heller för den delen, man måste ju tex inte dissa någon bara för att man inte gillar utseendet på precis varje del av personen. OM det skulle vara så att det inte faller honom i smaken.
  • Daphodil

Om man ställer frågan måste man kunna acceptera ärliga svar. Och inte shamea männen som svarar på ett annat sätt än man hoppades. Man måste få ha olika preferenser :)

• Anonym (Man)

Det är fint och sexigt med dina blygdläppar som du beskriver.

• Tom Araya

Jag personligen tycker inte det är så vackert med väldigt stora blygdläppar, särskilt inte om de är tjocka och skrynkliga/korvar sig.

Men min smak för kvinnors fysiska attribut behöver inte vara särskilt representativa för heterosexuella män.

Jag är heller inte övertygad om att det skulle spela någon större roll om det gäller en kvinna jag får starka känslor för.

• Anonym (Mimmi)

Min kille säger att han gillar mina små blygdläppar 

• Anonym (OlmeDolme)

Hur går det, blir det något knulla?

• Anonym (Yupp)
    Anonym (OlmeDolme) skrev 2025-04-26 20:09:17 följande:

Blev det något?

Du har nog tjatat för lite för att få ett svar.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (OlmeDolme) skrev 2025-04-26 20:09:17 följande:

Blev det något?

Vem frågar du?
  • Anonym (Älskar det!)
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-04-26 20:15:59 följande:
    Vem frågar du?
    Trådskaparen, förmodar jag. Men jag tycker vi kan låta det vara hennes ensak. Hon behövde lite stöd och vi gav det, men vi behöver inte veta en massa om hur det går med deras relation för det. 
  • viarellivirgin

Vi måste sluta oroa er över Era otroligt sexiga Par läppar. Det finns ingen förstora. Det finns inga konstiga allting är väldigt sexigt tro mig

Svar på tråden Stora blygdläppar - vad tycker ni män?