• Anonym (Undrar)

Strippklubb

Så, nu har min sambo och hennes väninna (som är gift) bokat ett besök i Stockholm och ska gå på Magic Men.

Kan tillägga att vi har det lite svårt just nu jag och min sambo av olika anledningar jag inte vill gå in på. Det jag kan säga är att vi har bestämt oss för att bli särbos. Ganska snart där efter kom frågan från henne om det var okej att de åker upp.

Med tanke på känslotillståndet så svarade jag att det var okej. Jag menar, har hon behov av att se andra män på scen som gör de dem gör och samtidigt säga till mig att hon vill inte göra slut med mig och vill behålla det vi har kvar, gör mig bara förbannad.

Jag känner att jag vill inte tvinga henne till något och inte heller förbjuda, tycker det känns meningslöst att jaga och vara needy. Tycker det känns respektlöst också om man nu vill rädda det som går att rädda.

Jag är väl medveten vad hon hade sagt om jag hade föreslagit att jag skulle gå på en strippklubb. Då skulle helvettet bryta loss, men det verkar vara okej att hon gör det?

Vad säger ni, är strippklubb i liknelse med Magic Men?

• Svar på tråden Strippklubb
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:22:58 följande:
    Lägg av.. 

Jag har gått på båda strippklubbar. På manliga så finns det sjukt kåta tjejer som biter sig i läppen när en manlig strippa kommer nära o hon börjar andas tungt. 
    Jag har varit där för dessa tjejer går hem med en vid första blick för de kan inte hålla sig. 

Det finns gott om kåta tjejer där så man inte kan tro det. Men de skulle aldrig erkänna det utanför klubben. Haha. En del av dessa kvinnor köper även sex i Gambia o andra ställen jag inte ska outa här även i sverige. Men den marknaden är hemlig. 
    Seriöst?
  • Anonym (Sluta)
    Mayjel skrev 2025-05-14 19:26:12 följande:
    Lägg av själv och sluta påstå att kvinnor skulle fungera likadant som män.

Kåta tjejer vet att de inte behöver betala för att se och känna på snygga män så. Redan där faller din egen tes. 

Det är en minoritet av gamla tanter med extrakilon som åker till Gambia, precis som det är en minoritet av kvinnor som betalar för att se inoljade män i stringtrosor åla sig på scen och skämma ut sig.
    Haha du är för gullig du...

Jag behöver inte övertyga någon o skiter i vad folk tror. Jag kan bara gå på strippklubben och hämta kåta damer. Varför tror du jag går dit för... Det är redan någon annan som kåtat upp dem. Haha. 

Tro vad du vill. Där finns det i alla fall damer för mig att ligga med. 

Men håller med dig att jag tror inte det är lika många som män som gillar det. Men att det finns tjejer där det finns det. 

Alla män o alla kvinnor funkar ju inte lika. Det finns en variation. Finns ju män som inte går igång visuellt också o så finns det tjejer som gör det. 

Nä nu blev jag nästan sugen på att gå dit igen. Haha. Men tror inte det är öppet idag. Hej svejs
  • Mayjel
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:30:31 följande:

Jag behöver inte övertyga någon o skiter i vad folk tror. Jag kan bara gå på strippklubben och hämta kåta damer. Varför tror du jag går dit för... Det är redan någon annan som kåtat upp dem. Haha. 

Men håller med dig att jag tror inte det är lika många som män som gillar det. Men att det finns tjejer där det finns det. 

Alla män o alla kvinnor funkar ju inte lika. Det finns en variation. Finns ju män som inte går igång visuellt också o så finns det tjejer som gör det. 

Nä nu blev jag nästan sugen på att gå dit igen. Haha. Men tror inte det är öppet idag. Hej svejs
    Nej, jag är inte gullig utan snarare realistisk. Du borde prova på det du med.

Och nej, att du skulle kunna "hämta kåta damer" är inget annat än ett rent önsketänkande. Försök inte inbilla mig nåt annat kring ditt uppenbara påfåglande. 

Fast nu pratade jag inte om undantag utan om hur det funkar på en generell nivå som sagt. Det som betyder nåt i sammanhanget. 

På en allmän nivå så behöver inte män oroa sig om deras kvinnor gör ett besök på en manlig strippklubb som en kul fyllegrej med väninnorna. Skulle kvinnor vilja vara otrogna med nån random snubbe så behöver de knappast betala för det som sagt. 
  • Anonym (Zouzou)

Nu är det 10 år sedan jag flytta men kan ibland längta dit. I min förra stad fanns en sån klubb där män strippade. Jag gick dit med ett par killkompisar och tänkte det ska bli kul o se.

Väl där var det inte alls några som gick med paketet upp i ansiktet på besökarna. Men däremot naket o mycket naket var det. När vi var där så skrattade jag med de andra tjejerna. Jag tror ingen av oss ville erkänna att vi egentligen tyckte om det. Kan inte svara för alla men det var rätt hett men inget man sa då. Tror att samhället gjort att man inte får erkänna sånt som kvinna. 

Jag gick dit några gånger till och skulle gärna gått igen om jag inte flyttat. Det var aldrig något man sa till någon eller så. Skulle någon frågat så sa man att man bara tyckte det var komiskt. Tror vi är uppfostrade så. 

Lyssna inte på alla bittra här. Människor är olika. 

• Anonym (Hin Håle)
    Tremere skrev 2025-05-14 16:40:47 följande:

Skillnaden är att en Yoni-massör inte tvingas att utföra sexuella handlingar i stället för det som den egentligen är anställd som.
    Vid de flesta thai-salonger där det förekommit annat än massage vittnar de anställda om att de mer eller mindre tvingas till att begå sexuella handlingar med besökande män.
    Det min vän är skillnaden mellan Yoni och Happy Ending även om man rent moraliskt kan tycka att de borde likställas.

Att du vill bagatellisera en kvinnas smutsiga sexköp är bara lågt! Usch...
  • Tremere
    Anonym (Hin Håle) skrev 2025-05-27 07:30:56 följande:
    Att du vill bagatellisera en kvinnas smutsiga sexköp är bara lågt! Usch...
    Hahaha
  • Anonym (gött)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-20 13:22:33 följande:

Ja, självklart så är det exakt samma sak. Men nu är det fritt fram för dig att gå på strippklubb också, ha så kul
  • Anonym (gött)
    Anonym (gött) skrev 2025-05-27 10:11:14 följande:
    Ja, självklart så är det exakt samma sak. Men nu är det fritt fram för dig att gå på strippklubb också, ha så kul
    Tillägg: Exakt samma sak bara att Magic Men är upplagt för att tilltala kvinnor då så klart.
  • Tukt

Passa på.snart kan delar av verksamheten vara olaglig.

• Anonym (S)

Du får väl ta med en vän och göra samma sak du med :)

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-20 13:22:33 följande:
    Strippklubb

Så, nu har min sambo och hennes väninna (som är gift) bokat ett besök i Stockholm och ska gå på Magic Men.

Kan tillägga att vi har det lite svårt just nu jag och min sambo av olika anledningar jag inte vill gå in på. Det jag kan säga är att vi har bestämt oss för att bli särbos. Ganska snart där efter kom frågan från henne om det var okej att de åker upp.

Med tanke på känslotillståndet så svarade jag att det var okej. Jag menar, har hon behov av att se andra män på scen som gör de dem gör och samtidigt säga till mig att hon vill inte göra slut med mig och vill behålla det vi har kvar, gör mig bara förbannad.

Jag känner att jag vill inte tvinga henne till något och inte heller förbjuda, tycker det känns meningslöst att jaga och vara needy. Tycker det känns respektlöst också om man nu vill rädda det som går att rädda.

Jag är väl medveten vad hon hade sagt om jag hade föreslagit att jag skulle gå på en strippklubb. Då skulle helvettet bryta loss, men det verkar vara okej att hon gör det?

Hur gick det med besöket på Magic Men?

Du borde ha gått med en polare på en strippklubb samtidigt, hade i så fall varit lite av en kul grej där man går på varsitt ställe och sedan träffas ipå hotellet efteråt. Kanske kan bli en nytändning.
  • Jesper f

Jag får lite intrycket av att det är olika saker som egentligen spelar in i ett och samma scenario och får olyckligt resultat.

Egentligen tror inte jag att det i grund och botten handlar om att hon vill gå och se på halvnakna/i princip nakna karlar av så mycket mer än underhållnings karaktär - vi lever i år 2025. vad kan man inte få tillgång till via internet om man nu absolut vill? Känns inte direkt som att det skulle vara större risk för så mycket nytt under solen egentligen. Men däremot mer vad det symboliserar för dig. Och där blir situationen genast mer trixig, för det beror så mycket på hur man själv ser på saker och ting, värderar det. Men sen är också frågan, värderar man det utifrån vad man egentligen själv tycker, eller blir det värderat utifrån en situation som man av någon anledning känner är orättvis? Kan vara två helt olika saker.

Hur det än är, det ÄR skillnad på vad som är konkreta fakta, mot vad man känner, och det kan ge bensin åt en situation som egentligen är dålig från första början.

Må vara att hon är dubbelmoralist, men å andra sidan, om du skulle vara generös och "bjuda" på det den här gången, skulle inte det visa att du är "större mannen" och istället skapa pluspoäng hos dig? Jag uppfattar inte att du i grund och botten egentligen är så hemskt orolig för att något ska hända som så. Mer kanske, sårad. Och det är helt OK, det får man vara. Och ibland behöver man stanna i den känslan en stund - MEN, ska man ha fungerande relation, man kan inte fastna i den känslan. Och allting som händer i relationen, bra, dåligt eller neutralt, blir väldigt svårt att hantera om det varje gång ska börja "vägas" på en sån vågskål där det alltid finns ett mått misstro, misstänksamhet och missunsamhet med. Det blir oerhört jobbigt att leva i ett sånt förhållande.

Visst, ni bor särbo, och det kan vara ett bra steg - jag känner inte till bakomliggande problematik till att ni tog det beslutet - men av din text att dömma, tror jag inte att ni löste det egentliga problemet när ni gjorde det. Verkar ligga kvar och "skava", och är nog mkt det som väger in i denna situationen också. Säger inte att det är fel eller att du inte har rätt i dina känslor - du har självklart alltid rätt till dem. Men ibland är de mer eller mindre rationella och till hjälp för oss när vi tar beslut i livet.

Utifrån det sagt, tror jag att ni snarare behöver hjälp utifrån att lära er kommunicera bättre - från båda håll. Verkar ändå så ni inte riktigt känner varandra så bra som ni trodde, och att ni missar varandras "viktiga" punkter när ni ändå pratar. Och det är tråkigt. Ni har något bra att bygga på, och då är det trist att en i förhållande liten händelse ändå får så stor reaktion. Det förstör för er båda.

• Anonym (MMannen)
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:30:31 följande:

Ha ha

Smart tänkt!
Svar på tråden Strippklubb