• Anonym (Undrar)

Strippklubb

Så, nu har min sambo och hennes väninna (som är gift) bokat ett besök i Stockholm och ska gå på Magic Men.

Kan tillägga att vi har det lite svårt just nu jag och min sambo av olika anledningar jag inte vill gå in på. Det jag kan säga är att vi har bestämt oss för att bli särbos. Ganska snart där efter kom frågan från henne om det var okej att de åker upp.

Med tanke på känslotillståndet så svarade jag att det var okej. Jag menar, har hon behov av att se andra män på scen som gör de dem gör och samtidigt säga till mig att hon vill inte göra slut med mig och vill behålla det vi har kvar, gör mig bara förbannad.

Jag känner att jag vill inte tvinga henne till något och inte heller förbjuda, tycker det känns meningslöst att jaga och vara needy. Tycker det känns respektlöst också om man nu vill rädda det som går att rädda.

Jag är väl medveten vad hon hade sagt om jag hade föreslagit att jag skulle gå på en strippklubb. Då skulle helvettet bryta loss, men det verkar vara okej att hon gör det?

Vad säger ni, är strippklubb i liknelse med Magic Men?

• Svar på tråden Strippklubb
  • Mayjel

Som om kvinnor skulle uppskatta strippklubbar på samma sätt som män. 

Har sett filmer på hur det hela går till på såna ställen och blotta åsynen får mig att gapskratta, snarare än att bli upphetsad. En massa flottiga och överpumpade gorillor som fjantar runt i snortajta tangatrosor och juckar med sin ihopklämda bajskorv mitt i nyllet på publiken 😂 😂 😂 Tror män på fullaste allvar att kvinnor finner sånt eggande 🙄 🤣

Det är en kul grej bara, detta med manliga strippor för kvinnor. En ploj och något att få sig ett gott skratt av. 

• Anonym (Hållermed)
    Mayjel skrev 2025-05-14 18:59:56 följande:

Som om kvinnor skulle uppskatta strippklubbar på samma sätt som män. 

Har sett filmer på hur det hela går till på såna ställen och blotta åsynen får mig att gapskratta, snarare än att bli upphetsad. En massa flottiga och överpumpade gorillor som fjantar runt i snortajta tangatrosor och juckar med sin ihopklämda bajskorv mitt i nyllet på publiken 😂 😂 😂 Tror män på fullaste allvar att kvinnor finner sånt eggande 🙄 🤣

Det är en kul grej bara, detta med manliga strippor för kvinnor. En ploj och något att få sig ett gott skratt av. 

Verkar inte funka för dig. Men det finns gott om kvinnor som också gillar det. Tur vi är olika. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hållermed)
    Mayjel skrev 2025-05-14 19:03:22 följande:
    Bögar tänder på sånt. Inte normala kvinnor. 
    Väldigt vad exkluderande. Vissa kvinnor gillar inte, vissa gillar. 

Att kalla de aom gillar det för onormala är inte schysst. Alla får leva sina liv som de vill utan någon som ska bestämma vad som är normalt o inte. Samhället behöver sluta dra alla över samma kam. 
  • Mayjel
    Anonym (Hållermed) skrev 2025-05-14 19:07:30 följande:
    Väldigt vad exkluderande. Vissa kvinnor gillar inte, vissa gillar. 

Att kalla de aom gillar det för onormala är inte schysst. Alla får leva sina liv som de vill utan någon som ska bestämma vad som är normalt o inte. Samhället behöver sluta dra alla över samma kam. 
    Det finns alltid generella sanningar dock. Manliga strippor ger inte samma effekt som kvinnliga. Det är mycket mer sexuellt för män än för kvinnor.

Och kvinnor behöver dessutom inte gå ut på strippklubb för att få se lite naken hud. Just för att sex är betydligt mer lättillgängligt för kvinnor än för män. Det är därför som det mestadels är män som betalar för sånt trams. 
  • Anonym (Hållermed)
    Mayjel skrev 2025-05-14 19:10:32 följande:
    Det finns alltid generella sanningar dock. Manliga strippor ger inte samma effekt som kvinnliga. Det är mycket mer sexuellt för män än för kvinnor.

Och kvinnor behöver dessutom inte gå ut på strippklubb för att få se lite naken hud. Just för att sex är betydligt mer lättillgängligt för kvinnor än för män. Det är därför som det mestadels är män som betalar för sånt trams. 
    Nu börjar du skriva mer respektfullt. Du säger mestadels osv. Men det är aldrig alla av något kön. På gruppnivå är det så ja, men jag vet kvinnor som dreglar visuellt över män som skulle strippa. Så på individnivå finns det kvinnor som älskar sånt. Inte lika många i jämförelse med män det är sant men det är aldrig alla. Man kan inte utgå från sig själv i såna här frågor utan att kolla på forskningen. 

Att kalla något för trams är din egen åsikt o det kan du tycka. Men det ändrar inte vad andra kan tycka. 
  • Mayjel
    Anonym (Hållermed) skrev 2025-05-14 19:14:32 följande:
    Nu börjar du skriva mer respektfullt. Du säger mestadels osv. Men det är aldrig alla av något kön. På gruppnivå är det så ja, men jag vet kvinnor som dreglar visuellt över män som skulle strippa. Så på individnivå finns det kvinnor som älskar sånt. Inte lika många i jämförelse med män det är sant men det är aldrig alla. Man kan inte utgå från sig själv i såna här frågor utan att kolla på forskningen. 

Att kalla något för trams är din egen åsikt o det kan du tycka. Men det ändrar inte vad andra kan tycka. 
    Det räcker med att ha en grundläggande förståelse för hur manlig och kvinnlig sexualitet fungerar. Plus - hur många manliga strippjoints finns det i jämförelse med kvinnliga dito? Just det. Använd ditt sunda förnuft och utgå inte från undantagen om du vill få en sanningsenlig helhetsbild. 
  • Anonym (Sluta)
    Mayjel skrev 2025-05-14 19:19:02 följande:
    Det räcker med att ha en grundläggande förståelse för hur manlig och kvinnlig sexualitet fungerar. Plus - hur många manliga strippjoints finns det i jämförelse med kvinnliga dito? Just det. Använd ditt sunda förnuft och utgå inte från undantagen om du vill få en sanningsenlig helhetsbild. 
    Lägg av.. 

Jag har gått på båda strippklubbar. På manliga så finns det sjukt kåta tjejer som biter sig i läppen när en manlig strippa kommer nära o hon börjar andas tungt. 
    Jag har varit där för dessa tjejer går hem med en vid första blick för de kan inte hålla sig. 

Det finns gott om kåta tjejer där så man inte kan tro det. Men de skulle aldrig erkänna det utanför klubben. Haha. En del av dessa kvinnor köper även sex i Gambia o andra ställen jag inte ska outa här även i sverige. Men den marknaden är hemlig. 
  • Anonym (ABC)
    Mayjel skrev 2025-05-14 19:19:02 följande:
    Håller med
  • Mayjel
    Anonym (Sluta) skrev 2025-05-14 19:22:58 följande:
    Lägg av.. 

Jag har gått på båda strippklubbar. På manliga så finns det sjukt kåta tjejer som biter sig i läppen när en manlig strippa kommer nära o hon börjar andas tungt. 
    Jag har varit där för dessa tjejer går hem med en vid första blick för de kan inte hålla sig. 

Det finns gott om kåta tjejer där så man inte kan tro det. Men de skulle aldrig erkänna det utanför klubben. Haha. En del av dessa kvinnor köper även sex i Gambia o andra ställen jag inte ska outa här även i sverige. Men den marknaden är hemlig. 
    Lägg av själv och sluta påstå att kvinnor skulle fungera likadant som män.

Kåta tjejer vet att de inte behöver betala för att se och känna på snygga män så. Redan där faller din egen tes. 

Det är en minoritet av gamla tanter med extrakilon som åker till Gambia, precis som det är en minoritet av kvinnor som betalar för att se inoljade män i stringtrosor åla sig på scen och skämma ut sig.
Svar på tråden Strippklubb