• Anonym (Frustration)

Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?

`Jag vänder mig främst till er män som är ensamma eller har levt ensamma en längre tid med avsaknad av sex och närhet. Hur yttrar sig er sexuella frustration? Resulterar det i mycket porrtittande eller försöker ni kompensera med annat, som t.ex. att äta mer och godare mat eller godsaker eller försöker ni istället vara kreativa och syssla med hobbies? Hur gör ni för att dämpa frustrationen och desperationen?

• Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?
  • Anonym (My)
    Anonym (-) skrev 2025-04-21 16:52:42 följande:

Den sexuella frustrationen är jobbig men inte hälften så jobbig som att aldrig lyckas träffa en tjej. Fyller snart 30 och har aldrig ens kysst en tjej. Har varit på dejter men inte mer än så och aldrig mer än en dejt med samma tjej.  Jag försöker lägga så mycket fokus jag kan på mina hobbies. Har bra kvalificerat arbeta och det betyder mycket att vara uppskattad där. Reser gärna när jag kan och är mycket ute i naturen också. Och för det rent sexuella, ja blir man kåt för man dejta fröken höger för att stilla det värsta. Läser en del sexnoveller. Ser viss amatörporr men den mesta porren tycker jag är skräp.

Cry me a river!
  • Anonym (Rob)
    Anonym (My) skrev 2025-04-22 09:31:00 följande:
    Cry me a river!
    Varför sånt oförskämt inlägg?
  • Anonym (My)
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-22 10:02:26 följande:
    Varför sånt oförskämt inlägg?
    En oskuld som vill att man ska tycka synd om honom. 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (My) skrev 2025-04-22 10:41:13 följande:
    En oskuld som vill att man ska tycka synd om honom. 
    Jag tolkade det inte så.  Han svarade bara på frågan.
  • Anonym (My)
    Anonym (Rob) skrev 2025-04-22 10:51:31 följande:
    Jag tolkade det inte så.  Han svarade bara på frågan.
    Nej, han hade inte behövt säga att han var oskuld. Det innefattades inte i frågan. Han ville att det skulle framgå.
  • burleskburkläsk
    Anonym (På ett elakt själviskt sätt :() skrev 2025-04-22 08:55:00 följande:

Tur att man kan vara anonym. Min ensamhet och sexuella frustration gör att jag utnyttjar att en tjejkompis kärlek/attraktion till mig. Jag har sex med henne, ljuger, låtsas att det finns mer än vänskap och är ett as ärligt talat. Det blir ett par veckor i taget där vi ligger flera gånger om dagen och jag på sätt och vis försöker "bunkra" sex för en ny period av ensamhet.

Jag får för dåligt samvete efter ett tag och ghostar/halvghostar mellan perioderna vi är med varandra. Jag vill kunna älska henne, det hade löst allt för mig men jag gör inte de. tSå har jag levt i flera år nu :(

Hoppas du en dag känner att hon var den rätta och att hon då släppt dig...karma är mumma!
  • Anonym (Smyg)

Ju längre jag går utan sex/partner desto överdrivnare blir porrtittandet och onanerandet.
    Även fantasierna blir grövre och grövre och ibland "slår det över" och jag träffar andra killar för att få utlopp.

Jag tänder generellt sett inte på killar men de duger som nödlösning när desperationen är som värst.

• Anonym (På ett elakt själviskt sätt :()
    burleskburkläsk skrev 2025-04-22 11:19:13 följande:
    Hoppas du en dag känner att hon var den rätta och att hon då släppt dig...karma är mumma!
    Nu låter du som min syrra :(
  • burleskburkläsk
    Anonym (På ett elakt själviskt sätt :() skrev 2025-04-22 16:55:18 följande:
    Nu låter du som min syrra :(
    För mig är det helt ok!

/Syster Jonny
  • Anonym (Frustration)
    Anonym (Smyg) skrev 2025-04-22 15:07:23 följande:

Ju längre jag går utan sex/partner desto överdrivnare blir porrtittandet och onanerandet.
    Även fantasierna blir grövre och grövre och ibland "slår det över" och jag träffar andra killar för att få utlopp.

Jag tänder generellt sett inte på killar men de duger som nödlösning när desperationen är som värst.

Tror det är ganska vanligt att främst desperata män "i värsta fall" söker sig till andra män istället. Har ofta märkt att en del ensamma män tycks söka sig till varandra på ett sätt som antyder att de älskar varandra eller är tända på varandra.
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Frustration) skrev 2025-04-22 18:01:34 följande:
    Tror det är ganska vanligt att främst desperata män "i värsta fall" söker sig till andra män istället. Har ofta märkt att en del ensamma män tycks söka sig till varandra på ett sätt som antyder att de älskar varandra eller är tända på varandra.
    På dejtingappar för män som söker män kan jag meddela att det finns gott om "straighta" gifta män som söker tröst för stunden.
    Det är sällan någon kärlek inblandad i de träffarna.
  • Anonym (Thp)

Går på thaimassage
    Åker på sexresor till Danmark, Nederländerna eller Thailand.

• Anonym (Frustration)
    Anonym (Thp) skrev 2025-04-22 19:53:01 följande:

Går på thaimassage

Den kommentaren fick du några nedtumningar för ser jag. Det där med sexresor utomlands verkar vara känsligt stoff.
  • Anonym (Thp)
    Anonym (Frustration) skrev 2025-04-23 06:24:12 följande:
    Den kommentaren fick du några nedtumningar för ser jag. Det där med sexresor utomlands verkar vara känsligt stoff.
    Det hade ju varit bättre för klimatet om man inte hade behövt resa utomlands för att gå på bordell. 
  • Anonym (Spyr)
    Anonym (Thp) skrev 2025-04-22 19:53:01 följande:

Går på thaimassage

MAO: Du våldtar kvinnor.
  • Anonym (Thp)
    Anonym (Spyr) skrev 2025-04-25 00:07:02 följande:
    MAO: Du våldtar kvinnor.
    Tvärtom. Som ensam man i Thailand får man inte vara ifred. Överallt får man komplimanger och erbjudanden om sexuell karaktär. Ibland blir de fysiska så man handgripligen behöver slita sig loss (om man är ointresserad).
  • Anonym (Pucko i glas)
    Anonym (Thp) skrev 2025-04-27 17:45:11 följande:
    Tvärtom. Som ensam man i Thailand får man inte vara ifred. Överallt får man komplimanger och erbjudanden om sexuell karaktär. Ibland blir de fysiska så man handgripligen behöver slita sig loss (om man är ointresserad).
    ...och du tror det är för att de vill ha sex med dig, inte för att de är tvingade till dig?
    Det verkar rimligt och du låter smart.

Du, jag har en super bra affärsidé, skicka 50.000 till mig hörru.
  • Anonym (Thp)
    Anonym (Pucko i glas) skrev 2025-04-27 17:52:56 följande:
    ...och du tror det är för att de vill ha sex med dig, inte för att de är tvingade till dig?
    Det verkar rimligt och du låter smart.

Du, jag har en super bra affärsidé, skicka 50.000 till mig hörru.
    Jag förstår naturligtvis att det är pengar de vill ha, eller en man från väst som kan ernjuda dem ett rikare liv men det är inte samma sak som våldtäkt. De får pengar jag får sex, win-win. Ett annat sätt att ge ulandshjälp
Svar på tråden Män - hur yttrar sig er sexuella frustration?