• Blåvitt

Ni som sitter med benen i kors

Ni kvinnor som sitter med benen i kors varför gör ni det?
    För att det ser fint ut?
    Eller gör ni det för att ni tror att vi män tycker det ser sexigt ut?
    Blir inte musen torr genom att sitta så länge?

Män varför sitter ni med benen i kors? 
    Är det för du är homo?
    Eller försöka hindra att få stånd?
    Blir inte din kulor klämda?

• Svar på tråden Ni som sitter med benen i kors
  • persikofjaril
    AlexSx skrev 2025-05-10 12:08:23 följande:
    Snyggt
    Ja, personligen tycker jag faktiskt att jag är väldigt bra på att inte invadera andras space. 
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-10 12:56:21 följande:
    Då får du numera tänka på att det finns såna män som tänker på detta sätt trots att det borde ge tvärtom signal att korsa benen eller finns de bara på familjeliv
    Skäggisar som dyrkar macho-kultur som sin religion kan helt klart ha ett problem med detta "fenomen" hos andra "män". Helt klart!
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Man)
    persikofjaril skrev 2025-05-10 15:55:12 följande:
    Det får stå för dem isåfall. Jag korsar benen för att jag tycker att det är bekvämt. Om jag var ute efter att hitta en man finns det säkert effektivare sätt att signalera det. 
    Ja så klart du ska göra det du vill men menade bara nu när du gör det kan det finnas såna män, så kanske du kommer ihåg det här, frågan är dock hur många som tänker så här
  • Anonym (Man)
    Snälla Killen skrev 2025-05-10 21:55:00 följande:
    Skäggisar som dyrkar macho-kultur som sin religion kan helt klart ha ett problem med detta "fenomen" hos andra "män". Helt klart!
    Här i familjeliv får man lära sig hur andra tänker oavsett hur galet det kan låta
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-12 03:33:19 följande:
    Här i familjeliv får man lära sig hur andra tänker oavsett hur galet det kan låta
    Så sant så sant! 👍

Jag har iaf utifrån egna studier kunnat konstatera att produktionen av fläns-ost ökar med närmare 50% om man anammar en livsstil med benen i kors, som kille.
  • Anonym (Man)
    Snälla Killen skrev 2025-05-12 12:24:56 följande:
    Så sant så sant! 👍

Jag har iaf utifrån egna studier kunnat konstatera att produktionen av fläns-ost ökar med närmare 50% om man anammar en livsstil med benen i kors, som kille.
    Ibland undrar jag om vilka är de flesta som tillbringar tid här, är de konstiga i verkligheten, eller är det kanske för att de kan vara anonyma här
  • Anonym (H)
    persikofjaril skrev 2025-05-10 15:55:12 följande:
    Det får stå för dem isåfall. Jag korsar benen för att jag tycker att det är bekvämt. Om jag var ute efter att hitta en man finns det säkert effektivare sätt att signalera det. 
    Det finns det verkligen😁
  • Snälla Killen
    Anonym (Man) skrev 2025-05-12 17:00:24 följande:
    Ibland undrar jag om vilka är de flesta som tillbringar tid här, är de konstiga i verkligheten, eller är det kanske för att de kan vara anonyma här
    Haha! 😁

Jag bygde enbart vidare på din tidigare kommentar och blev kreativ 🙃

Jag antog att denna tråd är lite halvt på ploj oavsett. Det finns enbart två olika kategorier av män som svarar i en tråd som denna och det är väl förmodligen det som är syftet med själva tråden (?).

Jag är tämligen normal men med ganska sjuk humor, så värre än så är det inte...
  • Anonym (H)
    Snälla Killen skrev 2025-05-14 23:15:04 följande:
    Haha! 😁

Jag antog att denna tråd är lite halvt på ploj oavsett. Det finns enbart två olika kategorier av män som svarar i en tråd som denna och det är väl förmodligen det som är syftet med själva tråden (?).

Det har du rätt i.
  • Anonym (Man)
    Snälla Killen skrev 2025-05-14 23:15:04 följande:
    Haha! 😁

Anonym (H) skrev 2025-05-14 23:37:21 följande:
    Det har du rätt i.
    Anonym (Jodå) skrev 2025-05-10 01:59:13 följande:
    Fast inte om den mittemot är fet, eller hur var det? 

Här finns kanske svaret han söker konstigt nog

boreddaddy.com/why-do-women-cross-their-legs-when-sitting/
  • Anonym (R)

För att det är bekvämt.
    /Kvinna

Svar på tråden Ni som sitter med benen i kors