Gravid vet inte vem pappan är
Hej! Jag behöver hjälp, råd, stöd ja alltihopa egentligen. Jag är gravid i vecka 27 aka 26+5. Har BF 29e Juli. Jag är gift med en underbar man som jag också innerligen hoppas är pappan till barnet. Men när jag kollade hur gravid veckorna ser ut så såg jag att själva befruktningen inte sker förens i typ vecka 3 av graviditeten. Jag har väldigt oregelbunden mens pga PCOS. Min senaste mens började i början/början av mitten av Oktober men enligt ultraljuden så ska allt ha hänt senare. Så blir uppriven och upprörd över att en annan person skulle kunna vara pappa till barnet. Vi låg med varandra på natten mellan 8e-9e November 2 gånger. Så den 9e November med andra ord. Jag och min man hade öppet förhållande innan vi fick reda på att jag var gravid. Gjorde graviditetstest efter att ha haft snuskigt ont i brösten i några dagar. Första testen gjorde jag 20 November. Jag har panik över att den andre ska vara pappa till bäbis och samtidigt helt förstörd över att jag fått reda på att det finns en möjlighet.
Mens runt 11 Oktober, inte haft nån blödning efter 19 Oktober. Vet inte exakt när mensen slutade men vet med säkerhet att jag inte hade nån eller haft nån efter 19 Oktober.
Enligt ultraljuden är jag i vecka 27 (26+5) med BF 29e Juli.
Min man och jag låg med jämna mellanrum och den där andre låg jag med natten den 9e November.
Kan nån lätta mig, genom att räkna ut När befruktningen måste ha skett. Jag har hela tiden trott att det skulle varit i slutet av Oktober.