Hur många här som är i ett förhållande..
har aldrig tänkt på någon annan än sin partner som attraktiv? Eller ens fantiserat om någon annan än just sin partner?
har aldrig tänkt på någon annan än sin partner som attraktiv? Eller ens fantiserat om någon annan än just sin partner?
Gift 14 år, självklart finner man andra attraktiva men jag fantiserar inte om någon annan, jag tror inte min partner gör det heller, han har nämligen sagt att när han tittar på porr (tjejer som leker med sig själva) så brukar han fantisera om att det är jag, lol
Finns många attraktiva människor men skulle aldrig fantisera om någon annan än min partner.
Jag har fantiserat om andra ibland och jag tycker det är normalt så länge man inte totalt låser sig vid en enda.
Oftast har männen i mina fantasier dock inget ansikte alls, det behövs inte.
Trevligt att veta att män kan tänka på ens syster, mamma eller grannen. Varför, om han finner en mycket attraktiv?
Hur kan fantasier om sex involvera andra då? Är det tanken på det förbjudna som är så oerhört lockande? Växer man inte ifrån sånt när man mognar? Man börjar ju inte tänka tankar på att stjäla, knarka etc i vuxen ålder.
För mig innebär åldrandet bara att det är svårare att bli förtjust eller kär i någon. En attraktiv man måste utstråla så mycket mer än en fasad, om jag ens ska märka honom.
Jag kan se en människa och tänka att det är något hos den som gör den visuellt attraktiv.
Har dock aldrig fantiserat om nån annan än partnern jag då är tillsammans med.
Var tillsammans med exet i drygt 20 år. De första 10 åren såg jag typ ingen annan som attraktiv än exet, inte heller fantiserade jag om andra. Sedan ändrades det med tiden även om jag fortfarande älskade honom.
I nuvarande relation ser jag åter inte andra människor som attraktiva. Kändisar borträknade. Fantiserar inte heller om andra.
Är kvinna.
Mina fantasier handlar mer om situationer än om specifika personer. Så svaret blir både ja och nej.
Jag kan tänka att någon annan är fin men det stannar där. Jag skulle aldrig kunna fantisera om en annan kille. Aldrig. Det är otrohet i mina ögon.
Min kille hade dock sparat ner halvnakna bilder på min kompis som hon hade lagt upp och fantiserat om henne med dem. Därefter har jag märkt att jag omedvetet har tittat mig mer runt efter andra. Men ändå inte fantiserat.
Nu känner han sig oerhört dum. Denna tjej hade han dessutom kallat för ful och äcklig innan så han hade ju dolt det fint.
Så jag tror det har att göra med känslor. Har man starka känslor och känner full tillit vill man inte ha / tänka på någon annan helt enkelt.
Och killar som fantiserar om andra tjejer får allt vara okej med att tjejer också gör det isåfall. Annars ska ju inte de heller göra det! Jag sa detta till min kille, om hur han hade känt om jag hade fantiserat om hans vänner och nej det var ju inte alls roligt. Så han har tänkt om.
Gift 14 år, självklart finner man andra attraktiva men jag fantiserar inte om någon annan, jag tror inte min partner gör det heller, han har nämligen sagt att när han tittar på porr (tjejer som leker med sig själva) så brukar han fantisera om att det är jag, lol
Jag kanske har en enormt stor fantasi, men jag fantiserar om andra män. Män som bara är fantasimän, de finns inte i verkligheten.
Det har jag alltid gjort, ända sedan jag kom i puberteten. Fantiserar extremt sällan om män som finns i verkligheten.
Jag tänker ofta på andra, hur det skulle vara att ligga med dem. Flörtar ibland också. Men jag har varit helt trogen och lojal i 45 år.
Jag kan vara attraherad av en person jag aldrig skulle bli förälskad i och då fantisera om honom i något specifikt scenario någon enstaka gång, det känns rätt oproblematiskt och brukar inte upprepas särskilt ofta. Någon gång har jag varit lite förälskad i någon och då fantiserat lite mer, då har jag haft dåligt samvete och tyckt det varit skönt när det gått över.
Så det finns mer eller mindre problematiska fantasier tycker jag. Och frekvens påverkar också, tänker man väldigt ofta på andra känns det som att något saknas i förhållandet
Jag tänker ofta på andra, hur det skulle vara att ligga med dem. Flörtar ibland också. Men jag har varit helt trogen och lojal i 45 år.