• Anonym (Anonym)

😛😛😛

Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt

• Svar på tråden 😛😛😛
  • KimLinnefeldt

Glidmedel och runka honom så skönt du bara kan. Håll koll på hur han reagerar på olika mönster, som spiralform, hårdare/lösare, retas genom att försvinna och komma tillbaka. 

Och som tidigare sagts här: Luta dig tillbaka och bara njut! Han kräver uppenbarligen ingenting särskilt.

• Anonym (Man)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 13:58:53 följande:
    😛😛😛

Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt

Det är inte helt omöjligt att han älskar slicka och därför kan du, om du är okej med det, låta honom göra det och behöver inte känna att du ska göra något i gengäld. Guida honom gärna om något är skönt/mindre skönt så kommer ni båda att ha ut av det. Lycka till! 😛
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fia Lotta)

Min kille älskar att slicka mig tills jag kommer 

• Allan 1

Jag älskar att slicka, ger mer än gärna bara oralsex. Behöver inte alltid bli mer än oralsex.  Hon får njuta och oftast 3 eller 4 orgasmer.

• Anonym (Nightstride)

Min fru har ställt sig den frågan många gånger. Vad kan hon göra tillbaka? Men jag är helt ärlig när jag säger att hennes njutning är all tillfredsställelse jag behöver. 

Det hon gör väldigt bra är att rida mig väldigt sexigt, och begrava mitt ansikte i hennes bröst. 

Men helt ärligt älskar jag mer att höra henne stöna, när hon inte kan ligga still för att det är så skönt, när mina stötar skälver genom hela hennes kropp, eller när jag märker att hon trots njutningen anpassar soon ställning ska komma åt ännu bättre och göra det ännu skönare. Och sen när det är hon som tar initiativ till sex för att hon älskar det jag gör med henne. 

Testa att se det som din uppgift att göra de sakerna mer. Njut mer, njut tydligare. Det är ditt sätt att tacka honom! 

• Anonym (Man)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-29 10:10:10 följande:

Min fru har ställt sig den frågan många gånger. Vad kan hon göra tillbaka? Men jag är helt ärlig när jag säger att hennes njutning är all tillfredsställelse jag behöver. 

Det hon gör väldigt bra är att rida mig väldigt sexigt, och begrava mitt ansikte i hennes bröst. 

Men helt ärligt älskar jag mer att höra henne stöna, när hon inte kan ligga still för att det är så skönt, när mina stötar skälver genom hela hennes kropp, eller när jag märker att hon trots njutningen anpassar soon ställning ska komma åt ännu bättre och göra det ännu skönare. Och sen när det är hon som tar initiativ till sex för att hon älskar det jag gör med henne. 

Testa att se det som din uppgift att göra de sakerna mer. Njut mer, njut tydligare. Det är ditt sätt att tacka honom! 

Låter som att du ska googla ordet Compersion - jag lider av samma. Cool
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-29 11:40:57 följande:
    Låter som att du ska googla ordet Compersion - jag lider av samma. Cool
    Som jag förstår det, efter att ha googlat lite, så handlar compersion mest om att man tycker om att se sin partner njuta ihop med andra, utan att själv delta. Det lider jag inte av, jag vill åsamka njutningen själv med henne, och då heter det inte compersion, utan snarare något slags altruistisk osjälvisk älskare. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-29 18:39:28 följande:
    Som jag förstår det, efter att ha googlat lite, så handlar compersion mest om att man tycker om att se sin partner njuta ihop med andra, utan att själv delta. Det lider jag inte av, jag vill åsamka njutningen själv med henne, och då heter det inte compersion, utan snarare något slags altruistisk osjälvisk älskare. 

Jag har tolkat det som att man får en viss känsla av att någon annan finner njutning/glädje/tillfredsställelse och sedan spelar det ingen roll om det är jag eller någon annan som ger min fru detta, jag kan tycka det är härligt ändå. Jag har själv fått orgasm av att enbart få se och höra min fru få orgasm när det var jag själv som gav henne den.

Hon trodde först jag fejkade men när hennes andning ökade, stönen blev mer dramatiska och hennes kropp spändes innan så var det mer än jag klarade av. Rätt coolt faktisk. 

• OlleSQ
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 13:58:53 följande:
    😛😛😛

Fråga honom, jag är själv inte speciellt förtjust i att bli avsugen. Det blir sällan bra för mig. Men älskar att gå ner på en tjej. Så vad du kan göra för honom är det helt enkelt enklast att fråga just honom om. Kanske är det just att han får gå ner på dig som är hans njutning. Att få leka med ditt kön, smaka på det är ju en tillit som du ger honom och det i sig kan vara en bra kick bara det. 
  • Anonym (Man)
    OlleSQ skrev 2025-07-30 00:21:11 följande:
    Fråga honom, jag är själv inte speciellt förtjust i att bli avsugen. Det blir sällan bra för mig. Men älskar att gå ner på en tjej. Så vad du kan göra för honom är det helt enkelt enklast att fråga just honom om. Kanske är det just att han får gå ner på dig som är hans njutning. Att få leka med ditt kön, smaka på det är ju en tillit som du ger honom och det i sig kan vara en bra kick bara det. 
    Precis, om han går ner på henne "frivilligt" så kan mottagaren slappna av och egentligen det bästa hon kan göra är att berätta när det känns skönare och försöka guida honom/henne. Slappna av och försök bara ta det för vad det är. Han går inte ner på dig om han inte själv gillar det punkt!
  • Anonym (Man 50 år)

Ärligt talat så tror jag att många män är lite rädda för att komma för tidigt och därför gillar de inte att bli avsugna I början. Vi får ofta höra att en bra älskare är kopplat till hur länge vi kan hålla på. Det är många män som inte kan fortsätta efter utlösning och därför lägger vi hellre mer fokus på kvinnan i början av sexet. Att som man kunna komma flera gånger i kombination med att hålla på länge är få förunnat och kräver ofta år av träning. Unga killar behöver inte vänta länge innan de kan börja igen, men de brukar inte kunna hålla på så länge.

• Hstd76

Skönt att få reda på att man inte är ensam! Älskar att tillfredsställa och höra henne njuta fullt ut 😎
    Sen mär man får en avsugning har jag svårt att inte komma så det är nog grunden att jag börjat gilla från början att ge hellre än ta. Njut så mycket du kan och visa honom det, är väl så bra tillfredsställelse som att få komma....

• Anonym (Giv akt)

Problemet är att många tror att säga kuk handlar om att stressa på . Så är icke fallet. Det som ofta händer då är att tänderna ger skavsår på mannens organ och det blir obekvämt som en blöt yllekofta att knulla. 
    Det handlar om inlevelse och massage med munnen. 

Jag är hängiven finsnickare förövrigt. 

Svar på tråden 😛😛😛