Är schampomössa bra eller inte
Vad tycker ni som har tvättat hår med den?
Vad tycker ni som har tvättat hår med den?
Aldrig hört talas om så fick googla. Låter som en bra grej om man är sjuk eller av någon snnan anledning inte kan duscha. Torrschampo hjälper ju mot det feta men en duschmössa kanske rengör mer. Så följer här.
Fick också googla, det är väl inget man ska använda istället för dusch men jättebra de gånger man inte kan tvätta sig ordentligt, jag hade bägge armar i bandage i 3 veckor, då hade jag gärna vetat om det, så ofräsch har jag nog aldrig känt mig, maken försökte hjälpa mig en gång men jag tyckte inte om hur han tvättade det så min bästis fick fixa med det istället, dock blev det ju inte så ofta som jag ville
Vet inte. Hör efter med din kompis Samanta1234 som också brukar duscha i två timmar.
https://www.familjeliv.se/forum/thread/75539602-duschar-i-tva-timmarn
Vet inte. Hör efter med din kompis Samanta1234 som också brukar duscha i två timmar.
https://www.familjeliv.se/forum/thread/75539602-duschar-i-tva-timmarn
Har ni inte tänkt på en sak? Schampomössa är bra när man har mens. Svårt att duscha när man har riklig mens. Så jobbigt..
Har ni inte tänkt på en sak? Schampomössa är bra när man har mens. Svårt att duscha när man har riklig mens. Så jobbigt..
Finns det ens någon som kan ta TS på allvar?
Är ju bara en massa dravel, det ena sjukare än det andra.
Duscha två timmar , inte duscha när man har mens, borsta tänderna i en kvart ....
Otroligt störd människa!
`
Otroligt störd människa!
Ts kanske är lite udda, men hon verkar snäll.
Nä, varför då.
Tur FL har lättlurade medlemmar, annars skulle de inte ha några alls
Jag duschar även när jag har mens men tycker att det är jobbigt och störande. Jag tycker schampomössa är bra för såna som har riklig mens och värsta mensvärk. Man kan känna sig trött och orkar inte med vatten vid mens. Ni har nog sparsam mens I tre dagar. Jag får i sju dagar.