• Samanta245

Duschar i två timmar

Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt.  Det tar två timmar när jag duschar.  Jag kan inte en timme.  

• Svar på tråden Duschar i två timmar
  • Samanta245
    Anonym (?) skrev 2025-05-24 20:35:42 följande:
    Hoppas att det blir någon sorts kontroll och du åker dit de-luxe!
    Inte nog med att trollet tar två timmar på utan nu kommer släkten också helt plötsligt?
    Är ju så bisarrt så ingen kan väl fortsätta mata trollet längre?
    Detta är ju bara helt stört, hur kan man tro att man ska bli seriöst bemött med en sådan tråd?
    Släkten älskar att duscha hemma hos mig.  Det är gratis.  De behöver inte tänka på något. 
  • Tobben
    Samanta245 skrev 2025-05-24 19:14:18 följande:
    Anonym (J) skrev 2025-05-24 10:46:16 följande:

Hon har gratis vatten. 

Men till slut kommer hyresvärden komma på henne och då kan det bli att hon får betala för den överdrivna konsumtionen av vatten. Har hört att vissa hyresvärdar gjort så om de slösar 

Det är gratis vatten.  Man kan duscha hur många gånger som helst.  Det finns mina släktingar som kommer hem till mig för att duscha för att deras vatten inte gratis 
    Nu är det inget tvivel, detta är en trolltråd.
  • Samanta245
    Tobben skrev 2025-05-25 09:06:43 följande:
    Nu är det inget tvivel, detta är en trolltråd.
    Du har fel.
  • Anonym (Dusch kort, bad långt)
    Samanta245 skrev 2025-05-24 21:15:10 följande:
    Släkten älskar att duscha hemma hos mig.  Det är gratis.  De behöver inte tänka på något. 

Nej, vattnet är inte gratis, det är inbakat i hyran/avgiften. Fler och fler hyresvärdar och bostadsrättsföreningar inför individuella mätare för varmvatten även i äldre fastigheter just för att varje boende ska stå för sina egna kostnader vad gäller vattnet. På så vis behöver inte avgiften höjas lika mycket heller. 
  • Samanta245
    Anonym (Dusch kort, bad långt) skrev 2025-05-25 23:30:39 följande:

Nej, vattnet är inte gratis, det är inbakat i hyran/avgiften. Fler och fler hyresvärdar och bostadsrättsföreningar inför individuella mätare för varmvatten även i äldre fastigheter just för att varje boende ska stå för sina egna kostnader vad gäller vattnet. På så vis behöver inte avgiften höjas lika mycket heller. 
    Tack för informationen.  Jag måste duscha en timme i så fall
  • Anonym (Nej tack)
    Samanta245 skrev 2025-05-26 09:39:20 följande:
    Tack för informationen.  Jag måste duscha en timme i så fall
    Varför? Du duschar ju bara två timmar på en hel vecka. Det är inte särskilt mycket. Det är som att duscha 17 minuter om dagen. Alltså helt normalt.
  • Samanta245
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-05-26 13:38:07 följande:
    Varför? Du duschar ju bara två timmar på en hel vecka. Det är inte särskilt mycket. Det är som att duscha 17 minuter om dagen. Alltså helt normalt.
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-05-26 13:38:07 följande:
    Tack för dina fina ord 

• Meddelande borttaget
  • Samanta245
    Anonym (Vilija) skrev 2025-05-26 17:34:13 följande:
    Hämta en fåtölj till duschen så du kan sitta bekvämt. Kanske sand på golvet. 
    Anonym (Vilija) skrev 2025-05-26 17:34:13 följande:
    Hämta en fåtölj till duschen så du kan sitta bekvämt. Kanske sand på golvet. 

Du är rolig.  
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Duschar i två timmar