Är det ofint fråga tjej om stayups
Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Vet du vad fetisch betyder?
Fötter, som alla människor har, är ett exempel.
Viste inte det skulle bli sånt prat om en fråga, har förstått att man inte hälst ska fråga personen första gången och att utrycka sig på ett vänligt sätt,som att vad fin du hade varit i snygga Stayups, Vänligt sätt utan att hon känner sig att hon inte räcker till utan måste klä på sig nått,
Jag som kvinna hade kanske tänkt lite..aha oj här har vi en man som vill ha ut något av mig men orkar inte engagera sig mer än ord.
ungefär som den där personen som hintar om att lasagne är såååå gott, och ja de är det! Om man slipper göra det själv.
men man kan ju få sin önskan framförd endå. hade min sambo först bjudit ut mig på lite gott fika, för att sen strosa lite i affärerna, ham hade själv insisterat på att köpa ett par örhängen till mig eller lite goda grejer från rituals. Hade vi då sen gått förbi underklädesaffären och han sagt att vi kan väl gå in och kika om vi hittar något där. Då hade jag varit bortfintad redan vid tvålen.. hahah
Jag som kvinna hade kanske tänkt lite..aha oj här har vi en man som vill ha ut något av mig men orkar inte engagera sig mer än ord.
ungefär som den där personen som hintar om att lasagne är såååå gott, och ja de är det! Om man slipper göra det själv.
men man kan ju få sin önskan framförd endå. hade min sambo först bjudit ut mig på lite gott fika, för att sen strosa lite i affärerna, ham hade själv insisterat på att köpa ett par örhängen till mig eller lite goda grejer från rituals. Hade vi då sen gått förbi underklädesaffären och han sagt att vi kan väl gå in och kika om vi hittar något där. Då hade jag varit bortfintad redan vid tvålen.. hahah
Träffar man en ny person så är det inte helt ovanligt att man efter en tid kommer in på samtalsämnet naturligt vad man gillar osv. Inga konstigheter att ta upp det då, ?Du skulle vara så sexig i stay-ups, det hade varit fint att se? Men läs av stämningen, kanske vänta lite till annars men det är inget fel i att säga nått sånt till någon man har en relation med någon.
Som sagt read the room... som alltid...
Rent spontant så är det väl alltid mer "lyckat" att förstärka det man tycker om, är bra med sin partner, om man märker att ens partner själv "springer i den fållan", om så är sällan...
Om man har en kvinna som företrädesvis klär sig i jeans och byxor men sällan bär kjol eller klänning då får man kanske vara lite varsam med att droppa kommenterar om att man uppskattar kvinnor (i allmänhet) som bär kjol, klänning... Bättre då att uppskatta (och "indirekt uppmuntra") de tillfällena ens kvinna bär kjol, klänning... *insert valfritt klädesplagg*
Att be om, eller rent av säga åt någon att "bära något"... mmm, har man otur så kan det landa käpprätt åt helsike...
Vågar nog påstå att detsamma gäller för oss män... konstigt va'...
Träffar man en ny person så är det inte helt ovanligt att man efter en tid kommer in på samtalsämnet naturligt vad man gillar osv. Inga konstigheter att ta upp det då, ?Du skulle vara så sexig i stay-ups, det hade varit fint att se? Men läs av stämningen, kanske vänta lite till annars men det är inget fel i att säga nått sånt till någon man har en relation med någon.
Kvinnor i vackra ben eller som är sminkade! Vad är skillnaden?
En del kvinnor vet hur de skall göra för att se bra ut, andra vet det inte!