Är det bara jag?
Hej alla!
Tänkte kolla om jag kan få era åsikter kring detta.
Jo det är så att min familj har en stuga som jag och min tjej ska åka till över midsommar. Vi har varit ett par nu i dryga 2 års tid. Under denna tiden pratade vi mycket om att flytta ihopp skaffa barn och allt sånt som man gör när man ska bilda en familj tillsammans. Hon nämnde några gånger att typ "ja sätt en ring på mitt finger så kör vi" och i november då så gjorde jag det. Vi har altså varit förlovade i lite mer än ett halvår. Men har situationen ändrats? Nej.
Vi började att planera att jag skulle flytta in till henne, då hennes ställe är större. Så hon var hemma hoss mig och hjälpte mig packa och vi flytta över allt jag hade. Och jag började bo där. Men sen omkring nyår får jag höra från henne att det går inte. Att hon nu känner sig instängd och att hon behöver mer utrymme. Så vi måste hitta nått större vilket inte är lätt. Så jag fick flytta ut igen.
Och under den månaden hade vi 0 sex och nu har jag tur om det blir en gång i månaden. Men efter utflykter så sågs vi ju fortfarande. Vi träffades varje dag och jag sov över lite då och då. Men efter ett tag tog även det stopp. Så i år altså från nyår har jag inte sovit tillsammans med min så kallade fästmö en ända natt. Och vi har haft sex 5 gånger. Detta har gjort mig irriterad och undrande.
Och nu till huvudsaken. Vi hade planerat att fira midsommar i vår stuga. Och åka direkt efter mitt jobb på torsdag så att vi kan komma ner snabbt och njuta hela helgen.
Men idag så skriver hon till mig att vi får åka på fredag istället för att hon ska på röntgen då. Alltså hon ska röntga sig kl 13.30 på midsommarafton. Jag sa att det inte kan stämma men hon säger att det då står så. Jag sa tillslut att vi kan åka dit tillsammans och sen åka ner direkt efterråt. Vilket hon tyckte lät bra, men att jag då ska få vänta i bilen. Jag protestera och sa att jag kan väll följa med upp och vänta i väntrummet. Att det kommer bli sjukt varmt i bilden mitt på dagen i solen på en parkering.
Och då börja det som verkligen får mig att undra.
- Nej du får inte vara med på röntgen så vänta i bilen. Sa hon
- Men det kommer vara skitvarmt jag kan väll bara vänta där uppe tills du är klar? Fråga jag
- Nej det finns inga väntrum där jag ska bara skriva in mig och så kommer dom. Sa hon
- Klart det finns nån stans att vänta på. Vad gör dom om någon är tidig eller om det tar lite extra tid med någon. Klart det måste finnas någonstans att vänta. Sa jag
- Nej nej kom inte med det finns inga väntrum säger jag ju, vad är problemet sitt och vänta i bilen du får inte komma upp. Sa hon.
- det var en konstig mottagning som inte har några stolar man kan vänta på. Sa jag.
- Men vad är ditt problem du får inte komma upp hur jävla svårt är det att vänta i bilen. Sa hon
Och ja det var det. Vad fan är detta? Jag får tanken att hon bedrar mig, men är det bara jag? Detta är fan inte klokt.