Fråga om otrohet
vad räknar ni som otrohet
vad räknar ni som otrohet
Och Jimmy att jag frågade dig var från början var med tanke på hur mycket skit personer som ligger med så kallade upptagna, får på det här forumet, menar ditt och andras sätt att se på det i den här tråden verkar vara helt tvärtemot den typen av inställning
Jag tycker det är otrohet om man har sex.
Jag räknar otrohet när någon undanhåller något för sin partner, något sexuellt alltså och det kan vara en kyss, oralsex eller penetrerande samlag.
Om minnpartnet skulle ha något av ovanstående och inte berätta det för mig så skulle jag kalla det otrohet. Att hon skulle kyssa, suga av eller ligga med någon och hon har berättat det för mig, och jag är okej med det så är det inte otrohet. För mig handlar otroheten i att undanhålla informationen och inte den fysiska handlingen.
Och Jimmy att jag frågade dig var från början var med tanke på hur mycket skit personer som ligger med så kallade upptagna, får på det här forumet, menar ditt och andras sätt att se på det i den här tråden verkar vara helt tvärtemot den typen av inställning
Okommunicerade intima fysiska handlingar med utomstående människor.