Anonym (Dragningen) skrev 2025-06-29 13:19:45 följande:
Att ens ha dragning till dem som fortfarande är i tonåren och inte ens myndiga, är illavarslande nog. Varje normal förälder hade blivit vansinnig om deras tonåriga dotter blev nyttjad av någon så mycket äldre.
Hon är redan myndig över sitt kön
Och en normala förälder väljer inte partner åt sina barn, och som en annan lämnar man över detta ansvar helt och hållet till "barnet" och pga det är deras förhållande inte mitt
Anonym (Dragningen) skrev 2025-06-29 13:30:01 följande:
Det handlar i 9 fall av 10 om utnyttjandesituation, där mannen aktivt söker sig till mycket yngre, även om man ofta försöker få det att se ut som något annat. Blir så trött på alla män som sitter och försvarar sånt här. Ja, det är subjektivt men jag har rätt att reagera.
Mer intressant är hur du dömer utan bry dig om något alls.
Och varför ska inte hon få välja vilken kuk hon vill ha för.
Blir alltid komiskt när äldre ska bestämma över de yngre och hur de har sex och med vem.
Tragiskt är ett ord som poppar upp omgående.
Och personligen så försvarar jag inget mer än att det är deras rätt att göra som de vill.
Men de tär här hybrisen kommer in och irrelevanta människor ska helt plötsligt bestämma.
Som sagt vad tragiskt.
Anonym (m) skrev 2025-06-29 13:35:16 följande:
Jasså handlar det om 9 fall av 10? Hur har du kartlagt detta?
Det är draget ur en del där bak är min gissning.
Men komiskt nog är just utnyttja andra för sex något som är vanligt, dock ofta är man två som utnyttjar den andra.
Och som då är positivt, dock tror jag inte på 9 av 10, för det är bara nonsens och som gavs för ge kredd till konstigheterna hen skriver.