Dottern glömmer att gå på toaletten
Lägger denna tråd i känsliga rummet då jag inte vill att någon ska känna igen mig.
min dotter som är snart 8 år (född 2017) glömmer ofta bort att gå på toaletten, hemma kan vi såklart påminna henne vilket leder till att hon oftast hinner dit i tid, kan vara någon våt fläck i trosan ibland. Problemet är dock när hon inte är hemma, är hon med kompisar, i skolan/fritids och på aktiviteter glömmer hon oftast bort det helt. Påminner henne alltid att gå på toa innan men det glöms bort. Ofta ser man att hon är jättekissnödig och har svårt att sitta stilla. Även personal på fritids har märkt av detta, ibland vill hon inte heller gå på toa när de uppmanar henne, vilket gör situationen svårare, de kan ju inte tvinga henne.
Nu när hon varit på sommarfritids har det varit påsar med nedkissade kläder nästan varje dag, personalen har sagt att hon tömmer hela blåsan i kläderna, oftast när de är ute och leker eller när hon är påväg till toaletten. Har försökt prata med min flicka om detta, hon säger bara att hon inte hinner till toaletten innan kisset kommer. Tycker så synd om henne och hon själv skäms över det. vi har provat larm och vården har varit inkopplade, men utan att komma fram till vad det beror på.