• Anonym (Plutt)

Vill inte ha analsex!

Jag och min partner har haft analsex några gånger. Jag har tyckt att det varit skönt en eller två gånger, men alla andra gånger har jag tyckt att det inte alls är skönt utan att det gör jätte ont och att det är äckligt. Jag har försökt stått ut för att göra honom nöjd.
    Han brukar peta fingrar där ofta när vi har sex vilket jag är okey med. 
    Men de senaste gångerna vi ?testat? ha analt så har det slutat med att jag gråter och han blir frustrerad. 
    Han vill väldigt gärna ha Analsex, Men jag är verkligen inte sugen på det. Han tillochmed önskade sig det på sin födelsedag,
    Vilket jag tänkte försöka fullfölja men fick bara ångest och var inte alls sugen så det blev inget. Detta var flera månader sedan, han har tagit upp det flera gånger och varje gång jag säger nej känns det som jag gör honom besviken. 
    Igår när vi hade sex så tog han fram en buttplugg & det var jag inte häller så sugen på först men jag lät han sätta in den. Det blev skönt sen, Men efter jag kommit så ville han stoppa in sin snopp och såklart har inte mina känslor kring analt förändrats, men jag lät honom testa. 
    Det gjorde som vanligt väldigt ont och jag sa aj nästan hela tiden, men försökte slappna av eller tänka på annat för hans skull. 
    Han fortsatte och jag ville bara att han skulle komma så att han blev nöjd så jag sa inget & försökte härda ut. Men efter en stund när jag sa ajj frågade han om han ska sakta ner & jag sa ne kom bara i mig & att han skulle fortsätta för att bli klar. 
    Men han kom inte, så skulle han byta ställning och drog ut. när han skulle in igen, höll han på att åka in fram istället så jag drog tillbaka & då frågade han om jag inte vill ha sex? & så sa jag kom bara i mig fortsätt, och jag kanske lät sur eller irriterad men det var för jag var det. men då blev han sur och sa nej jag går bara och runkar av migsjälv i duschen! 
    O så gick han ut ganska snabbt och jag hörde att han slog eller välte stolar i köket på vägen till badrummet, (av frustration). 
    Men jag blev såklart ledsen och jag kände mig äcklig och dålig osv. 
    Han kom tillbaka efter en stund och sa att jag skulle ställa mig så bäddar han rent ( för han vet att jag alltid vill göra det och duscha efter vi haft analt) Men jag sa bara nej det behövs inte och låg kvar. 
    Då kom han efter en stund med en handduk och sa att jag kunde ligga på den, men jag ville inte. 
    För jag låg och grät bara och grät. 
    Jag kunde inte somna, han låg brevid och sa tack för att du försökte iaf. och att det var inte mitt fel utan hans fel. 
    Men jag bara fortsatte gråta & sen efter kanske 1-2 timmar.
    Kände han där nere på mig, vet inte varför, men så fortsatte han som att han skulle försöka stimulera mig kanske för att det fortfarande var vått. 
    Men det tyckte jag var gränsen, eller jaa jag tyckte det var droppen då jag låg och grät fortfarande och han försöker göra så. elelr vet inte vad han tänkte. 
    Jag gick iaf upp och duschade och plockade undan lite, spritade golvet (där buttpluggen Legat) och sen gick jag och la mig på soffan. 
    Efter kanske 30 min ropade han på mig men jag svarade inte. 
    På morgonen när han skulle till jobbet kom han och kramade mig ( trodde att jag sov). Trotts att han ej duschat sedan sexet, vilket jag tycker är virdrigt när det kommer till analt iaf. 
    När han gick på toaletten ropade jag lite tyst på våran hund för att gosa & då hörde han mig & frågade om jag var vaken, jag savarade inte. 
    När han skulle gå sa han hejdå och ha en fin dag, jag sa tack detsamma. han frågade om han fick en kram och jag gav han en kram. Sen åkte han. 
    Jag vet inte vad eller hur jag känner kring detta. Jag känner att det är ju inte alls okey & jag blir ledsen för att han verkligen försöker fast han vet att jag inte tycker om det, att han fortsätter fast han uppenbarligen märker att det gör ont. 
    Jag älskar honom & jag vill såklart att han ska vara nöjd. jag anstränger mig o försöker verkligen men jag tycker inte om det & det gör bara ont. men han vill verkligen ha det. 
    Men jag vet inte hur jag ska tänka kring igår. 
    Jag säger ju inte ifrån, jag låter han göra det. Men samtidigt så vet han ju hur jobbigt jag tycker att det är & jag förstår inte hur det kan vara så viktigt.
    Hur mycket ska man gå emot sig själv och ?stå ut med? för att få sin partner nöjd. eller jag vet inte. vet inte ens vad eller varför jag skriver här. 
    Jag vill absolut inte prata med nån jag känner om detta, jag skäms och jag vill inte att nån ska se illa på honom, eller tycka dåligt om honom. 
    Men det känns som jag behöver eller vill prata med någon om det för sitter bara hemma själv och gråter och kollar på tv. 
    Jag vet inte ens vad jag tänker att jag ska få för respons här? Jag vill vara anonym men ändå prata av mig. 
    Jag känner att det är fel men jag vet inte hur fel och jag vet inte vad eller hur jag ska se eller agera på saken.

• Svar på tråden Vill inte ha analsex!
  • molly50
    Popcorn89 skrev 2025-07-20 13:14:48 följande:

Ja det är ju så det är.. men jag pratade med honom igår och det löste sig tillslut efter vi bråkat. 
    Jag sa att han måste sluta försöka ha analsex med mig eller tjata om det. 
    Han sa att det är sån skillnad på där fram och där bak, det är som att jämföra en avsugning med en av runkning. Och så frågade han när vi ska ha det då? 
    Jag sa bara att jag vill inte ha analsex, inte alls som jag känner nu.
    Då blev han tyst o fundersam, han kollade runt och suckade och såg typ besviken och ledsen ut. 
    så jag frågade vad han tänker om det & då sa han att han känner att han inte vill ha sex med mig alls, när jag säger så. Jag frågade varför? 
    då sa han att han känner knappt att han ens vill få mig komma då. Eftersom det är hans prioritet varje gång vi har sex att få mig att komma (sant). 

(Antog att han menar att han anstränger sig för min skull och då borde jag anstränga mig för hans skull med anal) 
    Men då brast det för mig, jag var i eld Och lågor och började skrikgråta och säga som att inte jag anstränger mig eller gör allt för att du ska känna dig nöjd oxå?!
    Ska jag behöva tvinga mig själv att stå ut med att det känns som mitt rövhål ska spricka och att det gör ont och jag får ångest, för din skull. MÅSTE JAG GÖRA DET FÖR ATT DU SKA ENS VILJA HA SEX MED MIG ALLS?! 

och till det svarade han: Nej självklart inte!.. lugna ner dig.. 
    och så när de lugnat sig efter ett tag frågade jag honom igen ifall han inte vill ha sex med mig alls om jag inte går med på analsex & då sa han ne han vill bara ha sex, det är lugnt. 
    Så jag tror att det löste sig Till slut ändå? 
    blod svett och tårar senare.. nee men jag tror att det kanske löst sig. vi får se..

med att vi tagit oss igenom svårigheter eller hinder, menar jag att vi har tyckt olika om saker och ting och haft skilda syn på saker och ting och även haft saker som vi inte uppskattat hos varandra som vi har arbetat oss igenom och ändrat på och löst situationer där vi tyckt olika genom att kompromissa eller bara acceptera olikheterna. 

Men om det är hans prioritet att få dig att komma så borde han ju inte utsätta dig för saker som du får ont av och inte njuter av. Det borde han ju begripa om han besitter en någorlunda normal tankeförmåga och inte tänker som en porrskadad.
    Om han inte har fattat det tidigare så får vi hoppas att han har fattat det nu när du har sagt ifrån på skarpen.
    Om han trots det fortsätter att tjata och absolut inte kan leva utan analsex så kanske du ändå borde fundera på att lämna honom. 
    Älskar man sin partner så respekterar man att h*n kanske inte har samma sexuella preferenser som en själv.
    Och framförallt så får man inte ut något av att göra saker med sin partner som man vet att h*n inte njuter av.
  • molly50
    Popcorn89 skrev 2025-07-20 13:25:40 följande:

Ja, med att han kastade stolarna i samband med sexet eller precis efter gjorde hela den upplevelsen värre och mer obehag och skuldkänslor.

Men generellt i allmänhet så är jag ingen bättre än honom, när jag försökte prata med honom dagen efter och han inte verkar fatta hur illa jag tycker att det är, då blev jag så arg och frustrerad så jag skrek och slet mig loss från han och slog honom på armarna för att släppa mig, endast för att Jag blev så arg, frustrerad, ledsen.. 
    Det är inget jag är stolt över, men jag menar att jag agerade oxå utåt.
    När jag var yngre levde jag väldigt självdestruktivt och jag hamnade i situationer där jag blev sexuellt utnyttjad av äldre män i allafall vid tre tillfällen som jag kan minnas.
    Så jag har varit i såna situationer som jag inte vill minnas, men jag tror att det bubblar upp undermedvetet av detta, för jag känner liknade negativa känslor, såklart inte alls i samma utsträckning.. Men jag känner ingen känslor jag haft. Jag tror att det gör detts värre och jag fick tillexempel två såna frustrations utbrott under gårdagen, som jag inte alls brukar få nu för tiden..

Jo,man har rätt att slita sig loss om man inte vill bli fasthållen. Det är en annan sak än att kasta stolar omkring sig för att man inte får ha analsex som man vill.

Att du har blivit utnyttjad av äldre män tidigare kan mycket väl vara en förklaring till att du känner som du gör nu.
    Men då är det också en desto större anledning till att din partner tar hänsyn till det om han vet om det.
    Så känn inga skuldkänslor eller att du måste ställa upp på saker du inte vill för hans skull.
    Äkta kärlek ska inte kännas självuppoffrande. Båda parter ska må bra.
  • Anonym (L)

Jag har inte läst alla svar, men om han så gärna vill ha analsex så får du väl erbjuda dig attköpa en rejäl strapon och ta honom i analt. Då blir hsn kanske tyst? 

F.ö håller jag med om att det är våldtäkt det du utsätts för!

• Anonym (m)

TS älskar ju honom djupt och därför vill inte lämna honom. Men hon verkar ju inte inse vem han egentligen är, alltså hon känner honom inte på djupet.

• Anonym (m)
    Anonym (Jag) skrev 2025-07-20 14:04:58 följande:
    Att han låtsas att ställa upp på analsex är samma sak som att t ex ge klitorisstimulans är manipulation.

Att vilja att ens partner kommer förtjänar inte någon jävla medalj. Det är normalt i en normal relation.

Att han sedan sa att han självklart vill ha sex ändå var för att du reagerade så starkt. Det betyder inte att situationen "löst sig" för att han förstått vad han gjorde fel. Han försökte manipulera dig genom att ställa ett ultimatum. När han märkte att det inte gick backade han.

Men mer manipulation kommer längre fram, var så säker. 

Att börja dilla om skillnad fram och bak tycker jag är ungefär som om du skulle börja prata om andra killar som varit större än han och känts mycket skönare. "Ja, skillnaden mellan dig och Pelle är ungefär som att bli slickad riktigt skönt och att pilla på sig själv i duschen".

Man gör helt enkelt inte så i en sund relation. 
    Popcorn89 skrev 2025-07-20 13:25:40 följande:

Ja, med att han kastade stolarna i samband med sexet eller precis efter gjorde hela den upplevelsen värre och mer obehag och skuldkänslor.

Men generellt i allmänhet så är jag ingen bättre än honom, när jag försökte prata med honom dagen efter och han inte verkar fatta hur illa jag tycker att det är, då blev jag så arg och frustrerad så jag skrek och slet mig loss från han och slog honom på armarna för att släppa mig, endast för att Jag blev så arg, frustrerad, ledsen.. 
    Det är inget jag är stolt över, men jag menar att jag agerade oxå utåt.
    När jag var yngre levde jag väldigt självdestruktivt och jag hamnade i situationer där jag blev sexuellt utnyttjad av äldre män i allafall vid tre tillfällen som jag kan minnas.
    Så jag har varit i såna situationer som jag inte vill minnas, men jag tror att det bubblar upp undermedvetet av detta, för jag känner liknade negativa känslor, såklart inte alls i samma utsträckning.. Men jag känner ingen känslor jag haft. Jag tror att det gör detts värre och jag fick tillexempel två såna frustrations utbrott under gårdagen, som jag inte alls brukar få nu för tiden..

Läs om det här inlägget igen. Tänk dig sedan att det var din dotter som blev fasthållen av en man och hon skrek och slogs för att ta sig loss.  

Skulle du då tycka att hon var lika dålig som han?

Självklart är du extra skör om du varit utsatt för övergrepp tidigare. Men det är inte heller konstigt att du reagerar när någon trampar över dina gränser.

Jag har t ex inte varit utsatt för övergrepp på det sättet och jag skulle reagera mycket starkare om någon försökte tvinga sig till analsex och dessutom höll fast mig. 

Du är inte konstig eller neurotisk för att du reagerar som du gör. Det är dina varningssignaler som går igång. Lär dig lyssna på dem.
    Exakt han försökte manipulera henne. Och hur kan man ens godta en partner som resonerar som han gjorde gällande? Vad har han för sjuk syn på sex egentligen, det kan vara en uppoffring och plåga man gör för den andre?vad är det för sjuk människa som kan njuta av sånt sex där ens älskade inte mår bra
  • Anonym (skön sommar)

Fattar inte lusten till analt i just detta förhållande. En vagina är bra mycket skönare är en anal som bara har en ringmuskel. Vaginan kramar allt. Så det "sköna" för han måste vara för själva händelsen. Att k***a någon analt så det gör ont måste vara det som tänder han. Är det nån manlighetsritual över det hela?
    Ok. Analsex kan gå under rubriken "syndigt" för en del och det ger en ökad lust men att påtvinga sig analt samlag med nån som gråter låter inte vettigt. Då ligger lusten i att höra gråten och känslan av att dominera. 

• Anonym (Cujo)

Kallas även "packa bajs".

• Anonym
    Anonym (Cujo) skrev 2025-07-22 06:31:28 följande:

Kallas även "packa bajs".

Ja, ts kille är en bajspackare
  • Anonym (man)

Men herregud, vilket svin din kille verkar vara TS. Han får helt enkelt vara så god att klara sig utan analsex eftersom du inte gillar det, punkt slut. Om han inte kan stå ut med det så får han väl göra slut, vilket inte låter som en förlust direkt.

• Perjonsson

Analsex är bra men bara om man gjort rätt.
    Att du är förberedd har tränat på egen hand och sen att han vet hur han utför för att även du ska ha det bra.
    Träna?? Jo ta en dildo som är något större är hans kuk och med vacelin för in den och med en body hålls den kvar i dej. Analen är väldigt anpassningsbar och när du är uppe i rör dej, städar, fixar i trädgården med dildo i dej kommer analen gå från ansträngd till att helt acceptera som naturligt. Du ska böja dej o röra på dej. Att vid analsex med en kåt man då först bli van vid få analen uttöjd o djupt penetrerad samtidigt som han är ivrig o vill knulla. Nej nej. Träna på egen hand i smyg och när ni knullar har du inget obehag ta emot han och du kan istället börja njuta av det

• Anonym (Hjälp)

Din kille är en våldtäktsmän med grav empatistörning. Önskar att jag kunde råda dig att anmäla aset men det lär inte leda till någonting i dagens rättssamhälle tyvärr. Det bästa du kan göra att flytta ut fort som fan och bryta all kontakt.

• Anonym (Jag)
    Perjonsson skrev 2025-07-30 02:29:25 följande:

Analsex är bra men bara om man gjort rätt.
    Att du är förberedd har tränat på egen hand och sen att han vet hur han utför för att även du ska ha det bra.
    Träna?? Jo ta en dildo som är något större är hans kuk och med vacelin för in den och med en body hålls den kvar i dej. Analen är väldigt anpassningsbar och när du är uppe i rör dej, städar, fixar i trädgården med dildo i dej kommer analen gå från ansträngd till att helt acceptera som naturligt. Du ska böja dej o röra på dej. Att vid analsex med en kåt man då först bli van vid få analen uttöjd o djupt penetrerad samtidigt som han är ivrig o vill knulla. Nej nej. Träna på egen hand i smyg och när ni knullar har du inget obehag ta emot han och du kan istället börja njuta av det

Du är ts kille va?
  • Anonym (skön sommar)
    Anonym (Hjälp) skrev 2025-07-30 04:54:07 följande:

Din kille är en våldtäktsmän med grav empatistörning. Önskar att jag kunde råda dig att anmäla aset men det lär inte leda till någonting i dagens rättssamhälle tyvärr. Det bästa du kan göra att flytta ut fort som fan och bryta all kontakt.

Bra ord. Ska skriva upp det. "Empatistörning". TS bf måste ju sakna empati. Herrgud...
  • Studentpappa

Herrejävlar vad jag önskar att någon av mina döttrar inte träffar en liknande idiot.

Ride it like you stole it
  • Anonym (Dumpa)
    Studentpappa skrev 2025-07-30 19:17:45 följande:

Herrejävlar vad jag önskar att någon av mina döttrar inte träffar en liknande idiot.

Samma här 
  • Anonym (Nr. 8)

Men vad är det du skriver!? Din kille använder dig som ett hål, utan hänsyn till att du är en person med en kropp som han borde avguda och vårda som som ett tempel!
    Hur porrfilmsskadad får man vara egentligen
    Slänga stolar i köket för att man inte får skada sin flickvän i analen, samtidigt som hon gråter av smärta!! Dessutom efter tjat, efter ett antal tydliga Nej!!
    Vad är det för förhållande ni har egentligen?? Vilket förhållande och samliv vill du ha???
    Du är självklart värd något bättre! Det här var något av det av det värsta jag någonsin läst tror jag...

• Faile

Hjärtat. Han våldtar dig när han gör så här och det är inte ditt fel. Aldrig ditt fel.

Du säger nej och aj och gråter och har sagt ifrån och han får dig ändå att göra allt det här. Det är inte ditt fel, det är bara hans. Du har visat på alla möjliga sätt att det gör ont, att du inte vill och att han gör illa dig och han gör det ändå. Han våldtar dig.Och jag är så jävla ledsen att du måste gå igenom nåt sånt här. 

Jag hoppas du lämnar honom, att du spelar in honom och att du anmäler honom. Men mest av allt hoppas jag att du lämnar honom, du förtjänar så mycket bättre. 

Sluta jiddra, börja trolla!
Svar på tråden Vill inte ha analsex!