• Anonym (Sambo)

Vaknar varje morgon av att sambon runkar

Jag vaknar i stort sett Varje morgon av att sambon runkar. Inte i smyg utan så sängen skakar. Vaknar jag så fortsätter han som att jag inte ens är där. 
    Normalt? 

• Svar på tråden Vaknar varje morgon av att sambon runkar
  • Anonym (Trött på karlar)
    Olsdotter skrev 2025-08-21 09:53:23 följande:

Är du ihop med min ex?

Ja just det: ex

Jaha, du har också haft turen att träffa en av dessa storrunkare...
  • Anonym (Hmm)

Inte normalt att du ts så totalt ignorerar hans behov av sex. Säger inte att du är skyldig till något, men kanske ni inte är rätt för varandra... då du stör dig på detta. Har själv hadft en sex galning ( till kvinna x 3) och jag vet att det kan bli jobbigt. Men istället för att vara svag och be om bekräftelse samt söka makt... så gå utefter vad du känner är rätt för dig. Och INNAN du lämnar så försök prata om det. Men funkar det inte så lämna. Det var vad jag gjorde med de 3 då de gav sig på mig när jag sov och inte märkte något. (våldtagen om jag hade varit kvinna) Som man måste jag bara ta det. 

• Anonym (.)

jag tycker i alla fall han kunnat göra det någon annanstans?
    Jag hade blivit jätteobekväm att det hände hela tiden

• Olsdotter
    Anonym (Trött på karlar) skrev 2025-08-21 20:40:49 följande:
    Jaha, du har också haft turen att träffa en av dessa storrunkare...
    Trodde och hoppades att jag var ensam, förstås naivt... Visste inte att detta var ett utbrett fenomen.
  • Anonym (Clara)

Det låter ju konstigt att han gör det helt öppet framför dig. Varför går han inte bara in på toaletten och gör det i duschen eller något? Eller när du inte är hemma eller i ett annat rum?
    Nästan alla män runkar väl men att göra det framför dig när du inte vill se eller höra är såklart inte ok. 

Du får väl säga till honom att han får göra det om han vill men att han kan göra det när han är ensam. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Kompensation) skrev 2025-08-05 13:07:29 följande:

Min f.d. sambo gjorde också det. När jag frågade varför tyckte han inte jag var tillräckligt "porrig" när vi hade sex. Jag försökte kompensera genom att börja vara det, men det dög ändå inte, så jag lämnade honom.

Nej det är inte sant. Du vill gärna tro det, men det är inte alls sant. Jag har haft en jävla massa sex, men föredrar porr... då de inte ljuger, är överviktiga eller råkar riva en men tänder samt inte kan ens göra något så enkelt som att runka av en utan att nästintill rycka sönder den... Eller luktar illa eller känns grusiga eller inte är så sexiga som de vill tro att de är.
    Olsdotter skrev 2025-08-22 19:30:40 följande:
    Trodde och hoppades att jag var ensam, förstås naivt... Visste inte att detta var ett utbrett fenomen.
    Jodå, de kan dyka upp varsomhelst De kan sitta framför datorn med ett svajande stånd mitt på blanka dagen utan att skämmas för det.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Trött på karlar) skrev 2025-08-22 23:52:44 följande:
    Jodå, de kan dyka upp varsomhelst De kan sitta framför datorn med ett svajande stånd mitt på blanka dagen utan att skämmas för det.
    Vad har du att flagga med ? Menar, ingen ser dig ju under vassen... Men kanske du stinker fisk på brutal nivå istället  så att allt annat nästan kvävs av de.t.. ? Precis som när man kör förbi reningsverket i stan ? (fast med annan lukt) 
  • Olsdotter
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-23 00:20:56 följande:
    Vad har du att flagga med ? Menar, ingen ser dig ju under vassen... Men kanske du stinker fisk på brutal nivå istället  så att allt annat nästan kvävs av de.t.. ? Precis som när man kör förbi reningsverket i stan ? (fast med annan lukt) 
    Nu har jag en karl med klass och stil. Kan inte påstå att min hygien är bättre eller att jag har mer att komma med nu än jag hade då.
  • Anonym (Hmm)
    Olsdotter skrev 2025-08-23 02:41:59 följande:
    Nu har jag en karl med klass och stil. Kan inte påstå att min hygien är bättre eller att jag har mer att komma med nu än jag hade då.
    DU anser dig alltså vara perfekt konstant... det stinker fisk narcissism här..
  • Olsdotter
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-23 04:22:10 följande:
    DU anser dig alltså vara perfekt konstant... det stinker fisk narcissism här..
    Släpp kuken en sekund och ta på dig läsglasögonen!
  • Anonym (Yll)

Om jag vaknade varje morgon av det där hade jag nog blivit helt galen och undrat om det ens kan kallas normalt, för sängen skakar ju som ett jordskalv och man får noll chans att sova vidare, jag hade känt mig som en fånge på ett stormigt skepp medan kaptenen fullständigt ignorerar att man ens finns där, normalt? Tveksamt, men tydligen finns det människor som lever så, och jag skulle aldrig kunna vänja mig vid det.

• Olsdotter
    Anonym (Yll) skrev 2025-08-23 10:19:43 följande:

Om jag vaknade varje morgon av det där hade jag nog blivit helt galen och undrat om det ens kan kallas normalt, för sängen skakar ju som ett jordskalv och man får noll chans att sova vidare, jag hade känt mig som en fånge på ett stormigt skepp medan kaptenen fullständigt ignorerar att man ens finns där, normalt? Tveksamt, men tydligen finns det människor som lever så, och jag skulle aldrig kunna vänja mig vid det.

Ja, det blir att sova i egen säng. Så otroligt ocharmigt och respektlöst.
  • Anonym (Grodan Boll)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-22 23:48:19 följande:
    Nej det är inte sant. Du vill gärna tro det, men det är inte alls sant. Jag har haft en jävla massa sex, men föredrar porr... då de inte ljuger, är överviktiga eller råkar riva en men tänder samt inte kan ens göra något så enkelt som att runka av en utan att nästintill rycka sönder den... Eller luktar illa eller känns grusiga eller inte är så sexiga som de vill tro att de är.
    Det låter som ett utomordentligt bra alternativ för dig, fortsätt så!
    Samtidigt så slipper någon kvinna en ärkeknölig sexist som dig och det är ju minst lika bra.

Men nu har han väl slutat runka, eller?

Nä nu har jag fått nog!
    Han ska faaan i mig inte runka mer balle i detta hus!

Ut ska han!!

Svar på tråden Vaknar varje morgon av att sambon runkar